שאלות שכל אורח באתר שלכם שואל

בכל אתר אינטרנט שהוא יותר מכרטיס ביקור – תמצאו קישורים, כפתורים וטפסים רבים. אלה הם נקודות ההשקה שלנו עם אורחים שמגיעים מכל קצוות האינטרנט. בכל אתר אינטרנט, כמעט ללא יוצא מן הכלל, תמצאו גם טקסט, תחביר, שפה ועיצוב שנוצרו במטרה לסייע לאורחים להחליט אם ואיך לפעול באתר: 

על אילו קישורים וכפתורים ללחוץ? אילו טפסים למלא ואיך למלא אותם?

רכיבי המפתח לתהליך בדק בית מוצלח לאתר אינטרנט

הנה כמה דוגמאות לשאלות שכל אורח באתר שלכם שואל את עצמו:

  • האם ליצור קשר עם החברה בשביל לקבל הכוונה אנושית?
  • האם למלא את טופס הזמנת מוצר של החברה?
  • האם לקרוא כמה מאמרים בבלוג וללמוד עוד על שירות של החברה?
  • האם לשאול את השאלה שלי בפורום?
  • האם להרשם לרשימת התפוצה?
  • האם באתר הזה אוכל למצוא את מה שאני מחפש?

מה שבטוח – אם אינכם יודעים מה האורח חושב בינו לבין עצמו, אינכם יכולים להשתתף בשיחה ולהשפיע על תוצאותיה. ואם אינכם מקשיבים ומבינים את הפעולות של האורחים באתר, אם אינכם יוזמים מחקר אודות השיח שמתנהל אצל אורחים ולקוחות שלכם – אתם למעשה עובדים בשיטת הניחושים. הניחוש שלכם עשוי להיות יציב יותר משל אחרים, ולנו ב- Divine Sites אין אינטואיציה טובה משלכם, אבל ברור לנו לחלוטין שהזמן שלכם יקר מדי בשביל תחושות בטן – יש לנו את השיטות והטכנולוגיות שיכולות לאפשר לנו קבלת החלטות פשוטה ומדויקת יותר.

אם אתם מחפשים איכות ואתם רוצים לקבל שירות מעולה
פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם.

אנחנו מציעים לכם להשתמש במידע שהאורחים שלכם מוסרים לרשותכם בחינם! אנחנו מציעים לכם לגלות מקרוב את הסיבות מאחורי החלטותיהם ופעולותיהם באתר! אנחנו מציעים לכם להשקיע את הזמן היקר שלכם בטיפוח אורחים שמעוניינים במוצר ובשירות שלכם, ועומדים להפוך לרווחיים. אנחנו מציעים לכם להתחיל להשתמש בהמרות. הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו בשביל לקדם את הרווחיות של ההמרות באתר שלכם:

תשתית טכנית: ודאו שיש באתר שלכם מנגנון מעקב כמו הסקריפט של Google Analytics. ודאו שהוא אכן אוסף נתונים ויש לכם גישה לנתונים אלה דרך הפלטפורמה של Google Analytics.

  1. מאסף נתונים: ודאו שישנו מעקב מפורט אחר האינטראקציה של האורחים עם כל נקודת השקה רלוונטית באתר, כמו: כפתורים, קישורים המפנים על מחוץ לאתר, טפסים וכו’.
  2. יצירת המרות: חישבו על דרכים לזהות את הלקוחות הפונטנציאליים מבין מכלול האורחים באתר.
  3. יצירת המרות: חישבו על דרכים לזהות את הלקוחות הפונטנציאליים מבין מכלול האורחים באתר.

אם אתם מחפשים איכות ואתם רוצים לקבל שירות מעולה
פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם.

רוצים לשתף את הפוסט?

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
בלוג

7 השלבים לשיווק אסטרטגי

להלן 7 השלבים המרכזיים שאנחנו מזהים לצורך תכנון שיווק אסטרטגי מיטבי הלקוח – אנשים לא

חנות מקוונת בוורדפרס

איך לבחור חברת סליקה

מאמר מקיף ומפורט על סקירה של השוואות מחירי חברות סליקה לאתר וורדפרס/ווקומרס   לטבלת ההשוואה

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שרותי בניית אתרים

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה:

לצ'אט ישיר

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם