הבית שלכם באינטרנט | שירות אישי ואנושי ממומחים
שלושת התהליכים הבסיסיים בהקמת אתר/עמוד אינטרנט
דבר ראשון זה להבין מה הרעיון הכללי של האתר, מה האיכויות והיתרונות שלו, מי קהל היעד ומה הןמטרות האתר. את זה בדרך כלל עושים בשיחת ייעוץ שבו בעל האתר (שזה אתם) יושב מול בעלי המקצוע (שזה אנחנו) ומספר מי הוא, מה מיוחד בו, ולמה הוא מצפה מהאתר שלו. בשיחה זו כדאי להרחיב, כי הרבה פעמים דברים שנראים לנו בראש כברורים, מתגלים בשיחה עם אדם אחר כמורכבים או כשונים ממה שחשבנו.
אחרי שמבינים את הרעיון הכללי, אפשר להתחיל לדבר על פרקטיקה. האם צריך שיהיה באתר חנות? בלוג? גלריה? האם האתר אמור להציג הרבה תוכן מורכב? כשאנחנו יודעים מה האתר צריך לכלול, אנחנו יכולים להתחיל לתכנן אותו, ולגבש את המרכיבים השונים לכדי מוצר שלם.
זאת שאלה נוספת שרצוי לשאול בשלב התכנון של האתר, והיא אולי המורכבת והחמקמקה ביותר. ובכל זאת, ניתן לענות עליה לפחות חלקית. אתר ספורט ירצה לעורר בגולשים תחושה דינאמית ורבת פעילות. אתר שמוכר חופשות ירצה לעורר תחושת אקזוטיות, ואתר שמציג אמנות ירצה כנראה לעורר רגש ומחשבה בגולשים. השאלה הזאת חשובה כי הרגשות הרצויים יכווינו אותנו לאורך שלב התכנון והביצוע בבחירת הפרמטרים השונים של האתר.
כאן אנחנו מגיעים לתחילת הביצוע. אחרי שענינו על השאלות הקודמות לעומק, נוכל לדעת מה צריך להיות באתר, איפה כל אלמנט יושב, ואיך הכל משתלב ביחד לתמונה אחידה של אתר שלם. נבין איפה יהיו תמונות והיכן יכנסו הטקסטים, ונכין “שלד” ראשוני של האתר, שנקרא בשפה מקצועית wire-frame.
עכשיו מסדרים את הכל בקטגוריות, ובתת קטגוריות. התוצר של השלב הזה הוא “מפת אתר” שמורה לנו לאיזה קטגוריה יכנס כל תוכן עכשיו ובעתיד, אילו עמודים ותפריטים יהיו, ולאן יקשר כל אחד מהם. מפת אתר מסודרת חשובה כדי לשמור על האתר מאורגן ועל המידע שבו נגיש וזורם.
כבר בשלב הזה מומלץ מאוד לחשוב על קידום האתר בהמשך. מחקר של מילות המפתח הרלוונטיות לנושא האתר, והכנסתן לתפריטים ולשפה שבה האתר מדבר, יקל מאוד על קידום האתר בעתיד.
כמו שאתם ודאי כבר יודעים, אנחנו ממליצים על וורדפרס מסיבות רבות, שניתן לקרוא עליהן בהרחבה –כאן-. אם אתם חושבים כמונו, כדאי לשאול את השאלה הבאה:
נשמח לעזור לכם להחליט בתבונה.
מוזמנים לעיין במגוון התבניות שלנו, או ליצור איתנו קשר לרכישת תבנית ייחודית לאתר שלכם.
אנא פרטו באופן מלא את פרטי האתר/פרוייקט.
נסו בהערות לתת כמה שיותר פרטים – אתם מוזמנים
להדביק קישורים לחומרים לדוגמא.
ניתן לשלוח מסמכים רלוונטיים / אפיון / מסמך דרישות
או כל מסמך אחר הרלוונטי להצעת המחיר ישירות בדוא”ל
[email protected]
השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה:
השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה:
עם מעל 20 שנות ניסיון באינטרנט ובבניית אתרים.
מומחים בשיווק, פיתוח ובניית אתרי וורדפרס מתקדמים ופיתוח וניהול חנויות מקוונות.
הדגש שלנו הוא על תכנון ותוכנית טובה – “סוף מעשה במחשבת תחילה”
אנחנו מאמינים בשירות מקצועי, שקוף ואישי – ובעיקר אנושי
דיביין אתרים – הבית שלך לבניית אתרים.
עדכונים, טיפים ומדריכים – למי שרוצה להוציא את המומחה שבו בבניית אתר
השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם