חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצעת מחיר

כל בקשה להצעת מחיר תענה תוך 24 שעות.

שלושת התהליכים הבסיסיים בהקמת אתר/עמוד אינטרנט

  • תוכן – התוכן הוא המהות של האתר…
    התהליך בדר”כ מתחיל מהתוכן – הוא מהווה את ההוראות לגולש ואת ההנעות לפעולה הרצויות.

  • עיצוב – עיצוב נכון אמור לתמוך בתכני האתר ולהציג אותם בצורה הטובה ביותר ביחד עם העברת מסר וחוויה דרך העולם הויזואלי – תמונה שווה 1000 מילים.

  • טכנולגיה (בניה) – שלב זה מתייחס לחלק בו אנו מטמיעים את התכנים והעיצובים באתר באופן אינטגרטיבי שגם יאפשר פונקציונאלית לחלקים לעבוד וגם מבחינת חווית משתמש שיראו ויעבדו כפי שרוצים.

השאלות שסביבן בנוי תהליך האיפיון

דבר ראשון זה להבין מה הרעיון הכללי של האתר, מה האיכויות והיתרונות שלו, מי קהל היעד ומה הןמטרות האתר. את זה בדרך כלל עושים בשיחת ייעוץ שבו בעל האתר (שזה אתם) יושב מול בעלי המקצוע (שזה אנחנו) ומספר מי הוא, מה מיוחד בו, ולמה הוא מצפה מהאתר שלו. בשיחה זו כדאי להרחיב, כי הרבה פעמים דברים שנראים לנו בראש כברורים, מתגלים בשיחה עם אדם אחר כמורכבים או כשונים ממה שחשבנו.

אחרי שמבינים את הרעיון הכללי, אפשר להתחיל לדבר על פרקטיקה. האם צריך שיהיה באתר חנות? בלוג? גלריה? האם האתר אמור להציג הרבה תוכן מורכב? כשאנחנו יודעים מה האתר צריך לכלול, אנחנו יכולים להתחיל לתכנן אותו, ולגבש את המרכיבים השונים לכדי מוצר שלם.

זאת שאלה נוספת שרצוי לשאול בשלב התכנון של האתר, והיא אולי המורכבת והחמקמקה ביותר. ובכל זאת, ניתן לענות עליה לפחות חלקית. אתר ספורט ירצה לעורר בגולשים תחושה דינאמית ורבת פעילות. אתר שמוכר חופשות ירצה לעורר תחושת אקזוטיות, ואתר שמציג אמנות ירצה כנראה לעורר רגש ומחשבה בגולשים. השאלה הזאת חשובה כי הרגשות הרצויים יכווינו אותנו לאורך שלב התכנון והביצוע בבחירת הפרמטרים השונים של האתר.

כאן אנחנו מגיעים לתחילת הביצוע. אחרי שענינו על השאלות הקודמות לעומק, נוכל לדעת מה צריך להיות באתר, איפה כל אלמנט יושב, ואיך הכל משתלב ביחד לתמונה אחידה של אתר שלם. נבין איפה יהיו תמונות והיכן יכנסו הטקסטים, ונכין “שלד” ראשוני של האתר, שנקרא בשפה מקצועית wire-frame.

עכשיו מסדרים את הכל בקטגוריות, ובתת קטגוריות. התוצר של השלב הזה הוא “מפת אתר” שמורה לנו לאיזה קטגוריה יכנס כל תוכן עכשיו ובעתיד, אילו עמודים ותפריטים יהיו, ולאן יקשר כל אחד מהם. מפת אתר מסודרת חשובה כדי לשמור על האתר מאורגן ועל המידע שבו נגיש וזורם.

כבר בשלב הזה מומלץ מאוד לחשוב על קידום האתר בהמשך. מחקר של מילות המפתח הרלוונטיות לנושא האתר, והכנסתן לתפריטים ולשפה שבה האתר מדבר, יקל מאוד על קידום האתר בעתיד.

כמו שאתם ודאי כבר יודעים, אנחנו ממליצים על וורדפרס מסיבות רבות, שניתן לקרוא עליהן בהרחבה –כאן-. אם אתם חושבים כמונו, כדאי לשאול את השאלה הבאה:

נשמח לעזור לכם להחליט בתבונה.
מוזמנים לעיין במגוון התבניות שלנו, או ליצור איתנו קשר לרכישת תבנית ייחודית לאתר שלכם.

טופס אפיון מלא

למילוי טופס הצעת מחיר מפורט,

מדויק ומלא, לחצו על הכפתור הבא:

טופס הצעת מחיר מהיר

אנא פרטו באופן מלא את פרטי האתר/פרוייקט.
נסו בהערות לתת כמה שיותר פרטים – אתם מוזמנים להדביק קישורים לחומרים לדוגמא.

צרו איתנו קשר ישיר בכל שאלה:

ניתן לשלוח מסמכים רלוונטיים / אפיון / מסמך דרישות
או כל מסמך אחר הרלוונטי להצעת המחיר ישירות בדוא”ל
[email protected]

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה:

לצ'אט ישיר

אם תשאירו לנו פרטים - נשמח לחזור אליכם

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם

להרשמה לניוזלטר