באינטרנט, כמו שאמר ביל גייטס, “התוכן הוא המלך”.

נהוג לחשוב על תוכן שיווקי כעל כתיבה מכירתית, אבל למעשה, מדובר בהרבה יותר מכך.

קודם כל, תוכן טוב מייצר עניין.

אתר שמכיל תוכן מעניין ומנוסח היטב הוא אתר שהגולש ירצה להשאר בו יותר זמן, נקודה.

תחשבו על עצמכם נכנסים לחנות שהמדפים בה מסודרים היטב, הכל נקי והמוצרים מוצגים לראווה כשהם נראים טוב, ויש היגיון פנימי בסדר שלהם. תרצו לקנות שם, נכון? עכשיו תדמיינו לעצמכם נכנסים לאותה החנות, כשהכל מבולגן, מלוכלך, ואין קשר בין מיקום של מוצר אחד למשנהו. חנות כזאת לא תעורר בכם תחושת אמינות…
אותו הדבר עם התוכן באתר שלכם.

סדר...

... או בלאגן?

הקפדה על טקסטים קריאים, מנוסחים היטב ופשוטים להבנה מחד, ומאידך בעלי ערך מוסף, כאלה שנותנים משהו מעבר למידע היבש,
היא ההבדל המרכזי בין אתר שהוא סתם לבין אתר מעניין שמוכר.
כתוצאה מכך, תוכן טוב הוא אחד הפרמטרים העיקריים לקידום האתר במנועי החיפוש, שמטרתם להביא לגולש את האתר שיועיל לו ביותר.

עכשיו יותר ברור למה חשוב תוכן טוב ובעל ערך?
באינטרנט קיים אינסוף מידע, ולכן, חשוב להנגיש את המידע הרלוונטי, ולהדגיש את הנקודות שחשוב לנו להציג בפני הגולשים.
מכאן עולה חשיבותן של כותרות, וכותרות המשנה, שהן הדברים הראשונים שקוראים בכל עמוד ועמוד באתר.

ניסוחים נכונים יכולים לעשות את ההבדל שמשאיר את הגולשים באתר, וגורם להם להקליק היכן שנרצה.
לקלוע בול בניסוח זו אומנות, אבל זה לא מספיק.
חשוב להכיר את השוק, להבין מה חשוב ואפקטיבי מבחינת הקידום של האתר, ולדעת להימנע מביטויים שחוקים שנפוצים ברשת.

בקיצור,

על תוכן לא מתפשרים!

אנחנו מציעים מגוון שירותים של כתיבת תוכן:

מאמרים לאתרים, ניסוח כותרות, ניהול עמודים ברשתות חברתיות, כתיבת ניוזלטרים, קופירייטינג, ועוד.. פנו אלינו ונשמח להתאים לכם את השירות שאתם צריכים.

השאירו פרטים ומומחה מטעמנו יחזור אליכם בהקדם!

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אלייכם בהקדם