לימודי קידום אתרים

חבילות לימודי אונליין של כל תחומי הקידום והשיווק.
שיעורים פרטיים, אחד על אחד עם המדריך, בזמן
אמת דרך סקייפ.

בעזרת המדריך תבנה מערכת לימודים שמתאימה בדיוק
לצרכים ולזמן הפנוי שלך

נושאי הלימוד - קידום אורגני

01.

מבוא ל-SEO

קידום אתרים הוא כלי שנועד על מנת לסייע לאתרי האינטרנט להתקדם למקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. מטרתו העיקרית של הכלי הנ”ל היא לאפשר לאתר לקבל את החשיפה האופטימאלית ולהגיע לקהל פוטנציאלי.

02.

אופטימיזציה

אופטימיזציה זוהי מילה די רחבה. שמדברים על אופטימיזציה למנועי חיפוש או אופטימיזציה לאתרי אינטרנט בדרך כלל מתייחסים לכל התהליכים והשיפורים שניתן לבצע באתר עצמו – ברמת התוכן, הקוד, המהירות וכו’.

03.

כלי מנהל האתרים של גוגל

זהו שירות חינמי של גוגל, המסייע לבעלי אתרים, מכל סוג, לעקוב ולשפר את תוצאות הדירוג האורגניות של האתר שלהם במנוע החיפוש של גוגל. הוא יעיל במיוחד עבור בעלי אתרים בכלל ומקדמי אתרים בגוגל בפרט. 

04.

מפת אתר

מפת אתר היא אחד הכלים החשובים והיעילים ביותר לקידום אתר במנועי החיפוש, אם כי לא רבים מיחסים לה את החשיבות הראויה לה. מפת האתר היא למעשה דף שמרכז את כל הדפים שלכם באתר בצורה היררכית וברורה כך שמנועי החיפוש (וגם בני אדם) יוכלו לנווט באתר שלכם בקלות רבה ולדעת איך לאנדקס אותם בצורה יעילה וברורה יותר.

05.

סטטיסטיקת אתר/גוגל אנליטיקס

אנליטיקס היא תוכנת סטטיסטיקות מבית מנוע החיפוש גוגל אשר מאפשרת לך לקבל אינדיקציה מפורטת על מספר העמודים הנצפים באתר, מספר הגולשים באתר, מסלולי הגולשים באתר, ביצוע והמרות

06.

תגיות וסוגי כותרות

כותרות בעמודי אינטרנט מתנהגות בדומה לכותרות בפרינט. אך בניגוד לפרינט, הכותרות אינן משמשות רק לצורך תצוגה ויזואולית נוחה וקריאות (Readability) טובה יותר. הן גם עוזרות למנועי חיפוש למצוא ולדרג את העמוד שלכם. גוגל סורקת את הפוסט עבור תוכן רלוונטי למילים שחיפשתם, ומתייחסת לכותרות אלו בכדי להבין את מהות ונושא התוכן. עלינו להקל על גוגל ומנועי חיפוש אחרים למצוא נושאים אלו.

07.

בניית קישורים

מטרתה הראשונית היא להפיץ ברשת נוכחות של האתר שלכם בין עם זה ע”י תוכן, תגובות, קרדיט, פסקה שיווקית, שמטרתם לייצר קישור לאתר שלכם שיסייע לגולשים לקבל אינפורמציה נוספת אצלכם באתר

08.

עקרונות תוכן לקידום

  • – התעדכנות תמידית בדרישות ועדכוני גוגל המשתנים.
  • – תוכן, ככל שנטמיע את מילת החיפוש בתכנים שנייצר כגון מאמרים ברמה גבוהה כתבות תוכן בעלי פן אישי ושיווקי, יצרת קישורים בפורומים, אינדקסים ודפי מידע רלוונטיים בהתאם לביטוי.
  • – הטמעת קישורים איכותיים, פנימיים וחיצוניים, שיובילו לאתר המפרסם. 
  • – יצירת שיתופי פעולה עם אתרים בעלי נישה דומה (אך לא מאותו התחום) לפרסום תכנים וקישורים לאתר.
  • – בחירת ביטויים רלוונטיים בחשיבה אסטרטגית – קידום אורגני איכותי יכול להביא תוצאות מהירות בתעשיות קטנות או בביטויים בעלי תחרות נמוכה.

נושאי הלימוד - קידום ממומן

01.

ניהול קמפיינים בגוגל
Google Ads היא מערכת הפרסום הממומן של גוגל. המקום בו משתמשים יוצרים חשבון מודעות פרסומי ומעלים קמפיינים המאפשרים להציג מודעות במנוע החיפוש, ברשת המדיה, ביוטיוב וב-Gmail.

02.

מחקר מילות מפתח

מילות המפתח בתוכן האינטרנט שלך מאפשרים לאנשים למצוא את האתר שלך באמצעות מנועי החיפוש. אתם צריכים לדעת איך אנשים מחפשים את המוצרים, השירותים או המידע שאתם מציעים,על מנת להקל עליהם למצוא אתכם.

03.

הערכת תמחור ביטויים

לכל ביטוי יש עלות ולכן היכולת להעריך ולתכנן את התמחורים של הביטויים באופן יעיל, נכון וחכם יכולים לעזור מאוד בניהול הקמפיין באופן מיטבי תוך תיאום ציפיות נכון לעלויות וכד’.

04.

שלילת ערכים

ישנם ביטויים רבים בהם היינו רוצים להגדיר שאנחנו בכלל לא רוצים להופיע בהם ולא להתקשר אליהם מבחינת גוגל אם בגלל שהקונוטציה שלילית – ואם בגלל שזה למשל מקום מסוים שלא היינו רוצים להופיע שם למשל:
– שירות לדוגמא בזול
– שירות לדוגמא ברמת גן

05.

רימרקטינג

כאשר אנו משתמשים בשיטת הרימקרקטינג אנו מפרסמים מחדש לאנשים שכבר נחשפו למותג שלנו. אלו אנשים שכבר לחצו על פרסום שלנו או שביקרו באתר האינטרנט שלנו. ולכן הם קהל ייעד ממוקד יותר עם פוטנציאל גבוה יותר מאשר הגולשים הכלליים באינטרנט.

06.

שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק הוא אחד מערוצי השיווק החשובים באינטרנט. לשיווק ברשת החברתית הגדולה באינטרנט יש כמה יתרונות: השיווק בפייסבוק יכול לעזור להגביר את החשיפה לאתר ולהגדיל את התנועה הנכנסת אליו; לשמר קהל לקוחות נאמן ולייצר לקוחות ומתעניינים חדשים, וכן לשפר את המיקומים בתוצאות החיפוש.

07.

כלים מתקדמים לשיווק

  • Google AdWords.
  • פלטפורמת הפרסום של Facebook ו-Instagram.
  • פרסום באמצעות תוכן ממומן – Outbrain.
  • פרסום באתרים מרכזיים בצורה ישירה.
  • פרסום ברשתות חברתיות.

08.

משפכים שיווקיים

משפך שיווקי הוא כלי חשוב בתכנון ויישום קמפיינים שיווקיים ופרסומיים שונים. הוא עוזר לנו להגדיר את סדרת התהליכים שעובר אדם אקראי עד שהוא הופך ללקוח משלם, ומסייע לנטר ולשפר ביצועים של קמפיינים פרסומיים ושיווקיים. איך לבנות משפך שיווקי יעיל וכיצד להשתמש בו כדי להשיג תוצאות עסקיות יעילות.

ולמה לבחור בנו?

מומחיות ושירותיות

 אצלנו אתם מקבלים הדרכה לא רק ממומחה בתחום אלא גם בעל מומחיות בלימוד והדרכה,תקבלו בדיוק את השירות שאתם רוצים וצריכים בדיוק בזמן ובאופן שאתם רוצים.

עלות

 מודל הזמן שלנו הוא האידיאלי למקסם תועלת מול ערך
חמש דקות עבודה = חמש דקות חיוב!

קניית חבילת בנק השעות מספקת קרדיט לשימוש בכל מגוון שירותי החברה.
אתם קובעים את המועד ואת משך הזמן הרצוי.
לחבילות אין תוקף וניתן בכל עת להזדכות על היתרה.

כתבו עלינו

שאלות נפוצות

חברתנו מציעה מגוון שירותי הדרכה, לימוד, ייעוץ והכוונה בנושאים
בניית אתרים, אלמנטור, עבודה באינטרנט וכלים טכנולוגיים מתקדמים.

הלימודים הם אישיים, ומועברים און ליין.

הלמידה מתבצעת באופן מקוון – מה שמאפשר לתלמיד ללמוד בסביבתו הטבעית, דבר אשר מקל על תהליך הלמידה, חוסך עלויות,ומרגיל את התלמיד לסביבת העבודה העדיפה עליו.

 

אנו עובדים עם גרסא מיוחדת של תוכנת TeamViewer לשליטה מרחוק:
להורדה חינמית לחץ כאן

לכולם, או יותר מדויק, לכל מי שרוצה ללמוד. אחד היתרונות של שיעורים פרטיים והדרכות מותאמות אישית, הוא שכל אחד מקבל בדיוק את המידע שלו הוא זקוק, מה שיעזור לו להתקדם למטרה אותה הוא רוצה להשיג. גם בעלי ניסיון במערכת וורדפרס שזקוקים לעזרה בנושא מסויים, וגם מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם בניית האתרים – כולם יכולים ללמוד ולהתפתח בעולם הקוד הפתוח

 

בנוסף למערכי הלימוד הפרטניים שאנחנו מציעים, חברתנו מספקת גם הדרכות קבוצתיות, למשל לחברות שמעוניינות להכשיר מספר עובדים במערכת ניהול התוכן של האתר שלהן.

 

ייעוץ עקרוני/ראשוני הוא תמיד – חינם!

 

במידה ותחליטו להמשיך את התהליך ותרצו לקבל ייעוץ שוטף או תמיכה או הדרכות או כל שירות אחר שחברתנו מציעה – להלן

מחירון שעות ייעוץ/תמיכה/הדרכה:
שעה במסגרת חבילת 5 שעות – 220 ש”ח

שעה במסגרת חבילת 10 שעות – 200 ש”ח

שעה במסגרת חבילת 20 שעות – 190 ש”ח

שעה במסגרת חבילת 30 שעות – 180 ש”ח

שעה בודדת – 250 ש”ח

*המחירים לא כוללים מע”מ

חבילות שלנו

מחירון בנק השעות שעה בודדת >> 250 ש”ח

עלות לשעה:

220 ₪ לשעה

200 ₪ לשעה

190 ₪ לשעה

180 ₪ לשעה

170 ₪ לשעה

הנחה:

12% הנחה

20% הנחה

24% הנחה

28% הנחה

32% הנחה

סה”כ עלות לחבילה:

1100 ₪

2000 ₪

3800 ₪

5400 ₪

8500 ₪

לא יודעים בדיוק מה אתם צריכים?

תנו לנו לעזור לכם להבין ולדעת בדיוק מה אתם צריכים, אילו אפשרויות מומלצות ואיך הכי כדאי לבצע אותן.

יודעים מה אתם רוצים?

מלאו את טופס הצעת המחיר – ונחזור אליכם עם הצעה אישית לצרכיכם

עדיין צריכים עזרה?
לא מצאתם מה שאתם מחפשים?
מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ/הכוונה:

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עד יום עסקים אחד עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אלייכם בהקדם