תשתמשו בתוכן שבאמת מדבר לקהל היעד שלכם.
מחפשים את המילים הנכונות ולא מוצאים?
הגיע הזמן לתוכן איכותי. כזה שמשתמש במילים ככלי לספר סיפור, להעביר מסר, ליצור ערך, ולבנות חווית משתמש טובה יותר עבור הגולשים.
הזירה הדיגיטלית (זו שהאתר שלכם חי בה) היא לא מקום פשוט לחיות בו.
היא מלאה בהסחות דעת, פרסומות, התראות, ושלל גורמים שמתחרים על תשומת הלב של הגולשים.
כשאנחנו כותבים לאתר, אנחנו רואים בכך הזדמנות ליצירת מערכת יחסים קרובה יותר עם לקוחות (או לקוחות פוטנציאליים).
האנשים שמאחורי המסך – הם אלו שמלווים אותנו בתהליך הכתיבה.
מה הם חושבים? מה הבעיות שלהם? תשובה לאיזו שאלה הם מחפשים? איך אפשר לעזור להם?
את התשובות והפתרונות לכל השאלות האלו אנחנו כותבים.
ויש לנו כלים מצוינים לעשות זאת – קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה יצירתית, יכולות Storytelling וכתיבת UX.
בכל אלו אנחנו משתמשים כדי לייצר לכם יתרון משמעותי בזירה הדיגיטלית.
למה אתם חייבים תוכן איכותי?
כדי למקסם את הפוטנציאל שלכם כעסק.
מילים הן הכלי שמתווך ביניכם לבין לקוחות חדשים –
מילים איכותיות, כאלו שקולעות? ינצחו במלחמה על תשומת הלב של הגולשים.
מילים גנריות, כאלו שנכתבו כדי למלא את דפי התוכן ללא מחשבה? יעברו ליד לקוחות פוטנציאליים.
תוכן מדהים, מעורר השראה, מדויק ואיכותי הוא כלי חזק ועוצמתי בעולם הדיגיטלי.
והבונוס הוא שהוא לגמרי נמצא בהישג ידכם… אנחנו מספקים שירותי תוכן ברמה הגבוהה ביותר לעסקים.
כפתור: בואו נדבר על תוכן לעסק שלכם
איך עושים את זה נכון?
מאפיינים לפני שיוצאים לדרך!
רגע לפני שמתחילים לכתוב, נאפיין את שפת הכתיבה.
שפה צעירה? הומוריסטית? פורמלית? פשוטה וברורה? הסוד הוא בהתאמת הטון לקהל הגולשים.
מזקקים את המסרים
מדייקים את הצעת הערך וכותבים מילים שקולעות בול לצרכים של הלקוחות. כאלו שהגולשים יקראו וירגישו שקראתם להם את המחשבות.
מניעים לפעולה
בין אם מדובר בהרשמה לאירוע, השארת פרטים באתר, או רק בלחיצה שמובילה לעמוד הבא… לכתיבה יש תפקיד, והיא להניע את הקורא לפעולה. עם המילים הנכונות, הדרך לשם הופכת ברורה.
זמן להיות יצירתיים
בעולם הדיגיטלי של היום, לא מספיק רק לכתוב את המסרים שלכם, צריך גם להגיש אותם ביצירתיות. כזו שתבלוט מעל המתחרים, ותצליח למשוך את תשומת הלב המוגבלת של הגולשים.
כשמדובר בפעולות של משתמשים, חלה אחריות כפולה ומכופלת על המילים.
אולי שמעתם על המושג כתיבת UX (User Experience). הכוונה היא לכל אותן מילים ומשפטים שמשפיעים על חווית המשתמש באתר. כתיבת UX איכותית מקלה על הגולשים, ועושה להם חיים קלים. המשוואה פשוטה – חווית משתמש טובה יותר = רושם חיובי יותר.
כותבים מאנשים לאנשים
נגלה לכם משהו, להרבה מהגולשים היום קצת נמאס לדבר עם ישויות דיגיטליות.
כשכותבים תוכן לאתר, חשוב לזכור שמאחורי המסכים יש אנשים ממש כמונו, ולכתוב בשבילם.
אז תגידו, מה בדיוק אתם מציעים?
כתיבת תוכן לדף נחיתה
כשמדובר בדף נחיתה, הזמן קצר והמלאכה מרובה. התוכן שלנו מככב כיום בעשרות דפי נחיתה שמביאים תוצאות מדידות.
כתיבת תוכן לבלוג
הוספתם תוכן איכותי ומעשיר לאתר שלכם? הרווחתם זמן איכות עם לקוח פוטנציאלי. הכתיבה שלנו משאירה גולשים באתר, יותר ממה שתכננו.
כתיבה לדפי תוכן באתר
בדפי התוכן של האתר נהוג לספר על השירותים או המוצרים שאתם נותנים. אנחנו אוהבים במיוחד להעניק חיים לדפי תוכן גנריים.
כתיבת עמוד אודות
יש לכם צ'אנס אחד לספר את הסיפור שלכם בצורה כזו שלא יהיה פשוט לשכוח אתכם. אנחנו לוקחים את הסיפור שלכם, ודואגים שהוא ישאיר חותם אצל כל מי שקורא אותו.
כתיבת פוסטים לסושיאל
כל עסק מנסה לתפוס את טיפת הקשב ותשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים. אצלנו כל האמצעים (המילוליים) כשרים כדי להשיג את המטרה.
כתיבה ל-SEO
גם הלקוחות שלכם כמו כולם מחפשים את התשובות לשאלות שלהם בגוגל. אנחנו ביחסים קרובים עם האלגוריתם של גוגל, מה שמוביל אתכם להוביל בתוצאות החיפוש.
תסכמו לי את זה ב-4 משפטים
- מומחים בהתאמת סגנון כתיבה לקהל היעד הייחודי שלכם.
- כותבים לאנשים, ולא לגולשים.
- מחדדים את הצעת הערך הייחודית שלכם.
- משתמשים במילים כדי לייצר תוצאות.
הנה התוכן שלנו ברחבי הדיגיטל
"אמרתם מספיק, איך מתקדמים?"
נו מה נעשה שהמומחיות שלנו היא מילים? 😉. כאן משאירים פרטים >
רשימת פרוייקטים/לקוחות לדוגמא שעשינו להם תהליכי קופי מיתוגי:
- TusAirways
- ShelfieTech
- איתי וורמן
- ערן שטרן
- אלהיה מור
- רפאנאלה
- ClaraOptics
- המתווך – HomeBaseIsrael
- יזמולטי
- וובאייס
- אלדרס
- המטרה אמת