בעלי עסק? יזמים? שכירים?

בואו ללמוד כיצד לתכנן,להקים ולנהל אתר תדמית ו\או חנות דיגטלית

למי מתאים הקורס

מנהלי אתר

מתעניינים בקריירה חדשה בוני אתרים או בתור מנהלי איקומרס(חנות דיגיטלית) - עם או בלי ידע מוקדם שרוצים ללמוד את המקצוע.

מעצבים

מעצבים שרוצים להגדיל את היקף העבודה והידע שלהם בתחום יולכים לעשות זאת בקלות כיום.

בעלי עסקים

לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לפתוח אתר תדמיתי או חנות וירטואלית.

אנשי קידום ושיווק

מנהלי קמפיינים ואנשי קידום דיגיטלי שרוצים להעמיק את הידע שלהם ולהרחיב את היקף העבודה שלהם

רוצים להתחיל למכור ?

יש לכם מוצר שווה

הקורס תוכנן לספק את כל המידע שצריך כדי להצליח לנהל חנות רווחית עצמאית – משלב כתיבת תוכנית עסקית, דרך בחירת הפלטפורמה, ניהול לוגיסטי שיווק דיגיטלי ועוד . ידע מעשי עדכני וכלים נדרשים כדי להקים לנהל ולקדם את המכירות בחנות האינטרנטית שלך.

הכרות עם המרצה

מי מרצה לכם?

אלעד ינאי

CEO

 מנכ”ל מייסד – יועץ אינטרנט ואדריכל אתרים – מתכנת ומפתח בתחום הווב, הפיתוח והשיווק למעלה מ-18 שנה – בעל תואר ראשון במדיה דיגיטלית (בהצטיינות FCH) ממכללת SAE מלבורן – אוסטרליה.

 

CSS, PHP, ASP, .NET, JQUERY, SQL, HTML5, JS וכד’. מומחה בעבודה מול מסדי נתונים גדולים, פיתוח מודולים ייחודיים, קידום אתרים (SEO), קמפיינים ממומנים, Web Analytics וכו’.

מתמחה בפיתוח, שיווק, אפיון ופתרונות ניהול מתקדמים. בעל ניסיון רב בתחום ניהול פרויקטים מורכבים כולל פיתוח פתרונות Dashboard מותאמים אישית לארגונים, מערכות ניהול ארגוניות(ERP/CRM), פתרונות סליקה ותשלום, ניהול פרוייקטים ואירועים (API’s ,(Gantt וכו’.

“אני מאמין גדול ביכולת האדם לברוא את המציאות שלו – ולכן אני אוהד גדול של הצד האנושי של הטכנולוגיה – וביכולת שלנו ללמוד איך להגשים באמצעותה את החלומות שלנו…”

קצת מספרים

כמה דברים שעברנו בדרך

0
אתרים שהקמנו
0
פרוייקטים
0
שנות ניסיון
0
לקוחות מרוצים
הסטודנטים בקורס יתמחו מעשית בתכנון, הקמה וניהול של חנות אונליין ויציגו את הפרויקט בפני מומחי תעשיית האיקומרס בישראל. המטרה של הפרויקט היא ליישם את הכלים הנלמדים בקורס בצורה פרקטית ולצבור ניסיון כבר במהלך ההכשרה.

לכל שאלה

צרו קשר

סילבוס שלנו

מה נלמד במפגשים

משך זמן שיעור הוא 3 שעות
חצי שעה תרגול בסוף כל שיעור

לפני שנצלול לתוך הלימודים נצתרך לדעת קצת מושגים בסיסיים.

  • מה זה אתר אינטרנט – הסבר על עולם הWEB ומעבר על מושגים בסייסים
  • מה זה דפדפן
  • מה זה שרת – איפה כדאי ?
  • מה זה דומיין 
  • מה זה CMS


הכרות ראשונית עם מערכת וורדפרס, איך לפתוח סביבת עבודה, התקנת וורדפרס על השרת שלנו ואת שלבי האפיון לבניית אתר נכון ומוצלח.

  • ֹפתיחת סביבת עבודה
  • התקנת וורדפרס
  • הכרות עם הממשק
  • הכרות עם מודל השלבים לאתר מוצלח

הכרות נרחבת יותר של מערכת וורדפרס ותחילת עבודה פרקטית על האתר.

  • הסבר על עמודים – והתקנה של תבנית 
  • הסבר על התוספים – התקנה של התוסף הראשי שלנו אלמנטור והתקנות נוספות
  • הסבר על מערכת הפוסטים ואיך היא פועלת
  • הסבר על תפריט הניווט באתר, ואיך לשלוט בו נראותית ופיזית

המשך מהשיעור הקודם, הסבר על התבניות ולמה הם פחות רלוונטיות, הסבר על אלמנטור ותפעול כל מה שנלמד בחלק א’.

  • ֹהתקנת אלמנטור והכרות עם הממשק בצד הלקוח
  • הסבר על אלמנטור – איך הוא עובד, על מה הוא שולט, מה אפשר לעשות איתו
  • בניית דף ראשוני עם תפריט ראשי, גלריות, סליידרים טפסי הרשמה ועוד.

לאחר שקצת הכרנו את המערכת ואיך היא פועלת נלמד בשיעור זה איך לעשות שינויים ויזואלים.

  • הכרות עמוקה יותר עם ה”סגנון” באלמנטור
  • שליטה וסגנון אלמנטים שונים 
  • תוספות – HTML ו CSS לאן שצריך איפה שאלמנטור מוגבל.
  • רספונסיביות – איך להתאים לתצוגות השונות (סלולרי, טאבלט)

בשיעור זה נתמקד בהקמת דף נחיתה, אסטרטגיות שיווקיות וקידום.

  • מבוא לקידום ממומן ואורגני
  • הסבר על תגיות, תוספי עזר לקידום, מושגים נפוצים
  • גוגל אנליטיקס, 
  • תכנון מקדים של בניית דף הנחיתה (מבנה האתר ומבחינה עיצובית)
  • פתיחת עמודים, יצירת תפריט
  • הקמת אלמנטים ועיצובם
  • התאמה רספונסיבית למכשירים השונים
  • QA – בדיקות תקינות של המוצר שלנו 

לאחר שבנינו בהצלחה דף נחיתה הגיע הזמן לעלות רמה להבין איך אפשר לשפר אותם בעזרת אופטימזציה ולבנות גם אתר תדמית שלם

  • אופטימיזציה – הסבר
  • עבודה עם אתרים שיוכלים לתת לנו ציון והוראות שיפור לאתר שלנו
  • תוספי עזר שנלמד לעבוד איתם להביא תוצאות טובות יותר
  • התקנת תבנית רצויה
  • יצירת משתמשים חדשים
  • התקנת התוספים הרלוונטים
  • תכנון מקדים של בניית אתר תדמית (מבנה האתר ומבחינה עיצובית)
  • HEADER & FOOTER
  • פתיחת עמודים, יצירת תפריט
  • הקמת אלמנטים ועיצובם
  • התאמה רספונסיבית למכשירים השונים
  • QA – בדיקות תקינות של המוצר שלנו 
  • שיגור לאוויר

שיעור זה יעסוק בגיבוי האתר שלנו וגם נדבר על קידום.

  • יצירת גיבוי בשרת שלנו 
  • הכרות עם Cpanel 
  • הכרות עם ממשק Upress ?
  • מבוא לקידום – אורגני | ממומן
  • קידום בגוגל, פייסבוק ורשתות חברתיות
  • פתיחת סביבת עבודה
  • חיבור דומיין
  • התקנת וורדפרס
  • התקנת תבנית רצויה
  • יצירת משתמשים חדשים
  • התקנת התוספים הרלוונטים
  • תכנון מקדים של בניית החנות (מבנה האתר ומבחינה עיצובית)
  • פתיחת עמודים, יצירת תפריט
  • הקמת אלמנטים ועיצובם
  • הקמה של מערכת וואקמרס – הסבר על המערכת אופציות הקיימות בה (שילוח, סליקה, הקמת מוצר וכו.. )
  • הקמת מוצרים חדשים
  • הקמת קטגוריות למוצרים
  • הקמת תיוגים ושיוכים
  • הכרות עם תוספי עזר לחנות דיגיטליות
  • הגדרות שילוח – ותוספי שילוח שונים
  • הגדרות סליקה – לאיזה חברה כדאי להתחבר
  • התאמה רספונסיבית למכשירים השונים
  • QA – בדיקות תקינות של המוצר שלנו
  • אופטימזציה
  • שיגור לאוויר !

בניית תהליכי עבודה וארגון משימות לניהול חנות מצליחה

  • איפיון תהליכי העבודה לתחומי הפעילות המרכזיים: לוגיסטיקה, ניהול הזמנות ושילוח, ניהול אתר, שירות לקוחות ושיווק
  • הכלים לכתיבת תוכנית עבודה אפקטיבית
  • קביעת סדר עדיפויות לניהול העסק
  • ניהול האתר בשגרה ועדכון הקטלוג
  • יצירת מבצעים וקידום מוצרים
  • יסודות פיתוח עסקי והתרחבות העסק
  • שימוש בכלים מתקדמים ובראשם Google Analytics על מנת להוציא מידע שיאפשר לכם למדוד את העסק
  • על פי מחקרים עדכניים לקוח מרוצה יביא לכם עוד 3-7 לקוחות חדשים בממוצע –
  • איך מקימים מערך שירות לקוחות מצוין ולאילו דברים חשוב לשים לב
  • היסודות והסודות למנגנון שירות לקוחות יעיל

התנסות בהצגת החנות שלכם כפי שתדרשו בעולם העסקי

  • הקונספט המסחרי
  • התכנית העסקית
  • תובנות מתוצאות הפעילות של החנות שלכם

 

שימושים בתוספיים שימושיים מאוד לאלמנטור

  • HT Addons 
  • ACF
  • CPTU