בדיקת חנויות
E-commerce
אנחנו בודקים את חנות ה-E-commerce שלכם,
אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את האתר למקסימום באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ'ק ליסט עם 300 סעיפים שונים. ככה עושים את זה המקצוענים.
נכנסתם פעם לחנות
E-commerce
ומצאתם את עצמכם גולשים שם שעות?
יש כאלה שיגידו שמדובר במקריות. אנחנו יודעים להגיד שזה ממש לא כך, מדובר בתכנון מדויק ומוקפד.
בעולם הדיגיטל אין קסמים.
יש תכנון שמוביל לתוצר מושלם, שמוביל לחווית משתמש מעולה, שמובילה למערכות יחסים חזקות וארוכות טווח עם לקוחות, שמובילות למכירות.
המותגים הגדולים כבר יודעים.
הם משקיעים משאבים במוצרים הדיגיטליים שלהם.
הם מבינים שזו הדרך שלהם לבנות מערכות יחסים עם לקוחות ולמקסם תוצאות.
רוצים לקבל תמונת מצב על האתר שלכם,
לדעת בדיוק איפה אתם עומדים ומה צריך שיפור?
Let's talk תכל'ס, מה אתם מקבלים?
- בדיקה הכוללת כמעט 300 סעיפים הכרחיים לכל חנות אינטרנטית!
- תובנות מלאות ערך המייצגות את רמת האיכות של החנות שלכם.
- חיווי של מצב האתר שלכם, הכולל הסברה מדויקת על הסעיפים הזקוקים לשיפור.
- מעבר של עין מקצועית על ידי בוני אתרים עם ניסיון של עשרות שנים בבניית אתרים מובילים.
יוצאים לדרך!
על איזה מסלול אתם רוצים לעלות?
המסלול המקוצר
תקבלו תמונת מצב עם התובנות המרכזיות והחשובות!
בחיסכון גדול בזמן ומחיר.
החל מ- 297 ש"ח
- מעבר מהיר על האתר והכנת דו"ח תמציתי - כחצי שעה
- שיחה מקוונת להעברת עיקרי הדו"ח - כחצי שעה
- מעבר על אפשרויות רלוונטיים לשיפור
- מאפשר הבנה של הנקודות הבולטות ביותר לטיפול
- עוזר בתעדוף נכון של המשימות
- מאפשר נקודת מבט מהירה של מומחה
- חוסך זמן ועלויות של תהליך UX/UI מעמיק
- עוזר בקבלת החלטות מהותיות לגבי תהליך העבודה
הרעיון הוא לאפשר באופן המהיר והזול ביותר לקבל ייעוץ ראשוני מעמיק ממומחה חווית משתמש ושיווק דיגיטלי.
המסלול המלא
תקבלו תמונת מצב מפורטת,
שלוקחת בחשבון כ-300 סעיפי אתר שונים!
החל מ- 1297 ש"ח
- מעבר מעמיק על האתר והכנת דו"ח מעמיק - כ 2-3 שעות
- שיחה מקוונת להעברת עיקרי הדו"ח - עד כשעתיים
- בדיקת מכלול האפשרויות הרלוונטיות לשיפור
- דיוק של הנקודות החשובות והמשמעותיות ביותר
- עזרה בתעדוף נכון של המשימות
- מעניק הסתכלות מעמיקה של מומחה
- בחינת חווית UX/UI מעמיקה
- תמיכה בקבלת החלטות מהותיות לגבי שיפורים
וזו רק טעימה! אנחנו בודקים כ-300 סעיפים שונים של ייעול האתר
אין תחום שאנחנו לא בודקים !
בדיקה של רכיבי החנות החשובים ביותר
עמוד הבית, עמודי קטגוריה, עמודי מוצר, עמוד נחיתה, עמוד עגלה, עמוד תשלום ועמוד תודה.
עמודי המרות
ורכישות
זה המקום שבו אפשרי מאוד לעזור ללקוחות לקבל את ההחלטה לרכישת המוצר הנכון להם.
אפשרות למכירות
Cross-sell ו-Up-sell
מאוד חשוב להבין אם אפשרי להוציא יותר מכל מכירה/לקוח - וכמובן לספק לו את מה שצריך.
בעיות הקשורות
לחווית המשתמש
נטישות קנייה יכולות להמנע בקלות על ידי הבנה של הקשיים של הרוכשים וכמובן שיפור החוויה
הצ'ק ליסט לבדיקת חנויות E-commerce נבנה על בסיס ניסיון של שנים, וכבר הביא עשרות עסקים לשיפור תוצאות בעשרות אחוזים!
רוצים לבדוק את האתר בעצמכם?
אפשר לרכוש את הצ'ק ליסט המלא, ולבדוק בעצמכם את איכות האתר באמצעות מעבר עצמאי על כלל הסעיפים.
E-commerce עושים במקצועיות או לא עושים בכלל.
אז מה אתם אומרים?
שנצא לדרך עם בדיקת אתר יסודית על שמתבצעת על ידי מומחה UX/UI עם ניסיון של מעל 20 שנה באינטרנט?
בכדי לבצע תהליך אפיון – אנא שלחו לנו את הפרטים הראשוניים שנוכל לוודא שהאתר שלכם מתאים לתהליך הבדק בית שלנו.