חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית אתרי מסחר בוורדפרס

בניית אתרי מסחר בוורדפרס

בניית אתרי מסחר בוורדפרס
בניית אתרי מסחר בוורדפרס

יש לכם חנות פיזית? חושבים להתקדם לחנות וירטואלית ולאפשרות לרכישה אונליין של המוצרים? אנחנו ממליצים לכם לבחור בחנות על בסיס ממשק הניהול הפופולארי בעולם – וורדפרס. למה? כל הסיבות – לפניכם.

וורדפרס הכי קלה לתפעול

מבין מי שמקימים אתרים כיום ברשת, מעל 60% בוחרים לבסס את האתר שלהם על וורדפרס. הסיבה? וורדפרס היא נוחה לעבודה, וקלה לתפעול. המשמעות היא, שגם כשבונה האתרים שלכם יספק לכם את האתר החדש והיפהפה שלכם, תוכלו להסתדר איתו בקלות. הוספה של מוצר (או אפילו קטגוריה!) עדכון, העלאת תמונות, שמירה על האתר מעודכן וחדשני – כל אלה ייעשו בקלי קלות ואם יימאס לכם לעדכן את האתר ברציפות בעצמכם – לא יהיה קשה למצוא איש תוכן מקצועי שמכיר את המערכת ויידע לנהל אותה במקומכם.

וורדפרס קלה לעדכון

שיניתם לוגו? נמאס לכם ממראה האתר? רוצים להוסיף טופס? פורום? גלריה? להחליף את אופן הצגת המוצרים? קלי קלות! וורדפרס היא המערכת הכי מוכרת בעולם הפיתוח, ומחירי המפתחים בוורדפרס נחשבים הזולים ביותר ביחס למפתחים על מערכות אחרות. כל עדכון שתבצעו על המערכת ישמור על כל נתוני האתר, כל הקישורים והמבנה כמו שהם.

וורדפרס בעברית מלאה

גם מערכת התוכן וגם מערכת החנות או הקטלוג יגיעו עם ממשק ניהול בעברית – קל ונוח לעדכן ולתפעל!

וורדפרס גמישה – מחנות של מוצר אחד ועד לקטלוג של אלפי מוצרים

תוכלו לייצר חנות על פי כל אפיון – מספר המוצרים, הקטגוריות והמוצרים בקטגוריה תלויים בכם. אופן החלוקה, המבצעים, המוצרים המופיעים בעמוד הבית, ואפילו אופן הצגת כל מוצר – כולם גמישים ותלויים בבחירות העיצוביות בשלב בניית האתר.

אפשרויות ניהול תוכן לצד אפשרויות ניהול קטלוג מוצרים

ממשקי ניהול המתמחים בחנויות מקוונות (דוגמת מג’נטו) סובלים מהתייחסות חסרה לעולם התוכן, שהוא הכרחי על מנת להתמודד עם התחרות בתחום הקידום האורגני. וורדפרס מציעה חנות לצד עולם תוכן עשיר כאשר הכול מנוהל בחן – שלשה מוצרים כמו שלושת אלפים. לכן, אם אתם בונים על קידום אורגאני, על תחזוקה של מרכז מידע מקצועי ועשיר לצד החנות המקוונת שלכם ועל אתר מעודכן, רלוונטי ובעל ערך מוסף ללקוחות – וורדפרס תהיה בחירה טובה עבורכם.

בוורדפרס – הכל שלכם

בניית אתרים בוורדפרס היא בניית אתרים מעל מערכת של קוד פתוח. המשמעות היא שכל האתר, על תכניו, התבנית שלו, המידע המופיע בו וכל פיתוח שייעשה בו בהווה ובעתיד – הכל שלכם. אין תלות בחברה מסוימת או מפתח ספציפי, תוכלו לעבור בין מפתחים ולספק לכל מפתח את כל המידע הדרוש לו על מנת לבצע כל פעולה או עדכון.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם