חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית אתר וורדפרס בעברית-עבודה עם תבניות

 בניית אתר וורדפרס בעברית – עבודה עם תבניות

זוהי דרך מהירה, זולה ויעילה מאוד להקמת אתר המתאים לצרכי הלקוח. יותר מכך, דרך זו חוסכת עבודה רבה בתהליך עיצוב האתר ובנייתו, ובכך חוסכת עלויות רבות של בנייה, תכנות ועיצוב האתר.

בימינו, יותר ויותר אנשים פונים לבניית אתר וורדפרס על ידי שימוש בתבניות מוכנות, אם כאלו בחינם ואם כאלו בתשלום (תבניות פרימיום). היתרון הגדול של השימוש בתבניות לבניית אתר בעברית טמון בקלות היחסית של העבודה עם תבניות בעברית בנויות ובמיוחד עם תבניות הפרימיום (בתשלום). ע”י השימוש בתבניות לוורדפרס, הלקוח יכול לחסוך זמן רב בעיצוב ותכנות האתר, מכיוון שהתבנית כבר באה עם העיצוב שלה, שנבנה מראש תוך התחשבות והקפדה על הצרכים השונים של בעלי אתרים.

 

חברתנו מתמחה בבניית אתרי וורדפרס על פי תבניות ומציעה את השירותים הבאים בתהליך בניית/עיצוב אתר וורדפרס ע”פ תבנית:

  • המלצה על תבנית רלוונטית ע”פ איפיון
  • תירגום תבניות וורדפרס
  • גיור תבניות וורדפרס
  • בניית אתר וורדפרס לפי תבנית
  • עיצוב מחדש/עדכון עיצוב של תבניות וורדפרס
  • בניית ושינוי מודולים בתבניות וורפרס
  • ליווי בתהליך בניית אתר וורדפרס
  • תיקון בעיות בתבניות וורדפרס
  • התאמת תבניות וורדפרס לסלולר וניידים
  • שיעורים פרטיים והדרכות בשימוש ותיכנות בתבניות וורדפרס
  • ועוד…

תהליך העבודה עם תבנית:

בדרך כלל באתרי וורדפרס המבוססים על תבניות, הזרימה העיצובית וממשק המשתמש קלים מאוד לתפעול. ברוב המקרים התבניות באות עם ערכת תוספים ועזרים לניהול האתר, כגון כלים לעיצוב ייחודי של האתר ודפים ספציפיים, פלאגאינים לחלקים מסוימים באתר כגון אזור חדשות, גלריה, טפסי יצירת קשר ועוד.

כמו כן, אתרים העובדים עם תבניות וורדפרס מכילים מערכות מורכבות יותר לניהול התבנית כגון מעבר בין שפות, תאימות לדפדפנים שונים ותאימות למכשירים ניידים. כאן חשוב לציין שגם באתר וורדפרס שנבנה באמצעות תבנית, תמיד קיימת האופציה לבצע את כל השינויים הרצויים, כולל להוריד, לשנות ולהוסיף כל חלק שרוצים, וכמובן אפשרי לשנות את כל אחד מרכיבי העיצוב, ואפילו את העיצוב כולו, כשהשאלה היחידה היא עניין של עלות וזמן עבודה, ושאלה זו מושפעת בעיקר מהידע ומרמת ההיכרות עם המערכת.

שפת התבנית:

בבואכם לבנות אתר וורדפרס על ידי שימוש בתבנית אותה רכשתם או הורדתם בחינם, יש קודם כל לוודא כי התבנית תומכת בעברית, ובמידת הצורך לבצע בה את ההתאמות הרלוונטיות ליישורה מימין – לשמאל במקום משמאל – לימין. במידת הצורך יש להיעזר לשם כך במתכנת. כמובן יש לתרגם את החלקים השונים לשפה הרלוונטית, כשבמקרה שלנו מדובר בדרך כלל על עברית.

הטמעת התבנית ובניית האתר:

לאחר התרגום וההתאמה לשפה, יש להטמיע את התבנית באתר. זה אומר למלא את התוכן בחלקים הרלוונטיים לאתר הספציפי כגון- כותרות, לוגו, הסברים, טלפון וכיוצא באלה. מומלץ בכל זאת לבצע שינויים עיצוביים בתבנית, על מנת לבדל אותה מתבנית הברירת מחדל. זה חשוב כדי ליצור את הבידול הנחוץ בכדי להבליט את האתר והחברה מהאתרים האחרים בשוק.

בקיצור…

בקלות יחסית ובעלות נמוכה, האתר יכול לעלות ואף להתעדכן בפשטות, בנוחות ובמהירות, כשעובדים עם תבנית מוכנה מראש. בנוסף, לרוב התבניות יוצא עדכון פעם בכמה זמן, הכולל שיפורים ותוספות רבות, ומגדיל את טווח האפשרויות לעצב ולעדכן את האתר שלכם.

ובכל זאת, חברת בניית אתרים:

למרות הפשטות והיעילות, ואולי בגללה, אנשים רבים ובמיוחד חברות מעדיפות כן לעבוד עם חברת בניית אתרי וורדפרס בבואם לבנות אתר וורדפרס ע”פ תבנית. ראשית, מכיוון שבכל זאת קיימות התאמות רבות לתבנית, ויש צורך להבין ולהסתכל על התבנית במבט כולל כדי להבין איך היא תשרת בצורה הטובה ביותר את רצונות בעלי האתר, וכמו כן יש להבין איך התבנית אמורה לספק תנועת גולשים והנעה לפעולה בצורה הטובה ביותר.

בנוסף חברות רבות נוטות גם לבצע שינויים בעיצוב התבנית או שינויים בתכנות התבנית בכדי לאפשר אופציות נוספות או בכדי לנקות אופציות קיימות, ולשם כך במיוחד יש יתרון גדול לעבודה בשיתוף עם חברת בניית אתרים אשר מבינה את השוק והטכנולוגיה בצורה עמוקה ויכולה לייעץ, לשפר ולהתאים את התבנית והמערכת לכל צורך ספציפי, ולהתאים אותו בצורה הרבה יותר טובה לצרכים הרלוונטיים.

שירותים נוספים:

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם