חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית חנות וירטואלית בוורדפרס

בניית חנות וירטואלית בוורדפרס

ראשית, כמה נתונים על מערכת וורפדרס. המדובר הוא במערכת ניהול התוכן הנחשבת לגדולה ולפופולארית ביותר בעולם כיום. מערכת זו,המבוססת על קוד פתוח, מאפשרת להפעיל אתרים מכל סוג, קטנים וגדולים כאחד, כאשר יעידו על הפופולאריות מיליונים רבים של אינספור אתרי הוורדפרס הפזורים ברשת, או אפילו העובדה שאחד מבין חמישה אתרים גדולים בעולם מבוסס על מערכת וורפדרס.

בזירה הכלכלית, התמונה דומה. בוורדפרס יש כיום את המספר הגדול ביותר של מערכות מסחר וירטואליות, כלומר, אתרי קניות לכל דבר ועניין. הנה כל מה שחשוב לדעת על בניית חנות וירטואלית באמצעות וורדפרס.

מגוון אינסופי של אפשרויות

אחד היתרונות המרכזיים של וורדפרס, כמכלול, נוגע למגוון התבניות הרחב שמציעה המערכת, מה שמביא לכך שניתן, בצורה פשוטה, לבחור תבנית מסוימת – ופשוט לבצע את ההתאמה שלה לצרכי החברה עבורה מוקם האתר מבחינת הקטגוריות הספציפיות, המוצרים, העיצוב וכיוצא בזה. בשנים האחרונות, עם עליית הפופולאריות של אתרי וורדפרס גם בישראל, גדל מספר התבניות שעשו עלייהומותאמות כמו כפפה ליד למאפייני הגולשים הישראליים. ונקודה חשובה נוספת: אתרי וורדפרס הם ידידותיים במיוחד עבור מנועי החיפוש, מה שיכול לשפר עוד יותר את מספר הגולשים באתר.

חנות מקוונת בוורדפרס, מעבר ליתרונות שהובאו מעלה, מציעה את כל הדרוש במרחב הכלכלי המקוון כיום. בין השאר, מדובר כאן על מערכות לניהול הזמנות או מלאי, אפשרות לקבלת אופני תשלום שונים, דרכי משלוח מגוונות, מערכת קופונים וכיוצא בזה. בוורדפרס, כמו בוורדפרס, יש דרכים מגוונות להרחיב את הממשק של אתר מסוים, עם שלל תוספות ופלאגינים המובנות בתבנית מראש.

אז איך מתחילים?

בניית חנות וירטואלית בוורדפרס, אם כן, ניתנת עבור כל עסק, ונחשבת לפשוטה ביחס למערכות אחרות. אבל, וזה אבל גדול מאד, אין הכוונה לכך שאדם שחסר את הידע המתאים יוכל לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר, ממש לא. ניתן, ויש שיגידו שאף מומלץ, לפנות לחברות מקצועיות אשר בונות אתרי וורדפרס בכלל, וחנויות וירטואליות בוורדפרס בפרט – ובשפה העברית, כמובן. בחירה שכזו חוסכת מאמצים רבים ומגדילה את הסבירות שהחנות שתיפתח, בסופו של תהליך, תהיה האידיאלית עבור הגורם שמאחוריה.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם