חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצה לשדרג את האתר? רוצה חוות דעת של מקצוען? שירות בדק הבית שלנו זה הפתרון המושלם

היום העולם הדיגיטלי מכתיב את הדרך, והמון אופציות הפצה ומכירה הם דרך עולם זה, לכן אם נרצה לשדרג את האתר שלנו ולהעלות אותו רמה הרצויה נהיה חייבים לדעת איפה הוא נופל.

לכן חשוב שאיש מקצוע (במידה ואנחנו לא מבינים) יעבור על כל הפרמטרים החשובים בשדרוג אתר והבאתו לרמה הרצויה, בדיקה ותכנון מקדים לפני עבודה על האתר יסתכמו בתוצאות טובות ופוריות יותר עבורנו ואפילו יכולות להוזיל עלויות שנדע מה הליקויים ומה הדרך הטובה ביותר לתקן אותם.

מבחינה ויזואלית – נראות האתר מאוד עוזרת לגלוש להחליט אם בא לו להשאר באתר, האם נעים לו לצרוך את התוכן או אם הוא ירכוש מן האתר מוצר או שירות כלשהו, ממשק משתמש נכון יכול להוביל לעידוד מכירות והיינו משהו חשוב לקחת בחשבון כאשר נשדרג אתר.

מבחינה קידומית – כיום תהליך קידום האתר הוא קריטי אם ברצונך להגיע למיקום גבוה במנועי החיפוש לכן במיוחד במהלך בניית אתר חדש או שדרוג אתר ישן, נצתרך לקחת בחשבון את התהליכים שצריכים לעשות בין אם זה מפת אתר, לתת תגיות מתאימות לתמונות, קטעי טקסט, מילות מפתח ועוד.

מבחינה מערכת – במידה ונרצה לשדרג או לבנות מחדש אפילו את האתר שלנו חשוב לחשוב על איך לבנות את הדברים, מה כדאי להוסיף ואיך לתכנן נכון לטווח ארוך את האתר.

מבחינה שיווקית – שזה אולי האספקט החשוב ביותר בשדרוג אתר – ובעצם הרצון והצורך שלך בשיפור וטיוב הלקוחות שהאתר מביא לך – וכאן חשוב לקחת בחשבון את מכלול הרכיבים שידאגו להביא לך יותר לקוחות מהאתר – ושהלקוחות האלו יהיו הלקוחות האידיאליים.

השירות שלנו – אנחנו מציעים במסגרת חבילות השעות/תמיכה שלנו – אפשרות לתהליך בדק בית לאתר האינטרנט שלך – בו נחקור, נתכנן ונבין איך לבצע את השדרוג באופן הטוב והיעיל ביותר – איך לעשות את זה תוך הוצאה מינימלית של עלויות נוספות – ואיך החשיבה לאורך זמן קצר בינוני וארוך מבחינה שיווקית תוכל לייעל ולשפר את כמות וטיב הלקוחות שהאתר מביא לך.

יש מקרים שהתהליך הזה יכול לקחת 5 שעות – אבל יש מקרים שבהם שעה בודדת של בדק בית לאתר – יכולים לעשות את כל ההבדל בין אתר רגיל/לא מתפקד – לאתר מעולה ומוצלח שמביא לך זרם של לקוחות איכותיים ורלוונטיים.

 

רוצה לשמוע עוד? רוצה שנחזור אליך עם פרטים נוספים והצעה ייחודית לשירות לאתר שלך?

השאירו לנו פרטים – ונדאג לחזור אליך עם הצעה מותאמת אישית בהקדם האפשרי.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם