חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

7 השלבים לשיווק אסטרטגי

להלן 7 השלבים המרכזיים שאנחנו מזהים לצורך תכנון שיווק אסטרטגי מיטבי

  1. הלקוח – אנשים לא קונים מוצרים/שירותים אלא פתרונות
  2. המסר – למכור תועלות/תוצאות
  3. השלבים – חימום בצעדי תינוק – KLT/AIDA
  4. טריגרים – מה משפיע – מוצרי מגנט
  5. אוטומט/המכונה – שילוב וסנכרון הרכיבים על אוטומט
  6. בנייה – שיפור קבלים ורשימות תפוצה לפי מידע/פילוחים
  7. אופטימיזציה – להוויח יותר מכל מכירה ומכל לקוח

 

 

ברור שלכל תהליך שיווקי השלבים – והמיקרו התייחסות הספציפית אליו – אבל לתפישתנו – מאוד חשוב להכיר ולהבין את השלבים האלו כשאנחנו באים לבצע תכנון אסטרטגי לשיווק של עסק מוצלח.

מה דעתכם..? איך עובדים שלבי השיווק אצלכם? האם אתם דואגים לתכנן את האטרטגיה השיווקית שלכם? – נשמח לשמוע…

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם