להלן 7 השלבים המרכזיים שאנחנו מזהים לצורך תכנון שיווק אסטרטגי מיטבי
- הלקוח – אנשים לא קונים מוצרים/שירותים אלא פתרונות
- המסר – למכור תועלות/תוצאות
- השלבים – חימום בצעדי תינוק – KLT/AIDA
- טריגרים – מה משפיע – מוצרי מגנט
- אוטומט/המכונה – שילוב וסנכרון הרכיבים על אוטומט
- בנייה – שיפור קבלים ורשימות תפוצה לפי מידע/פילוחים
- אופטימיזציה – להוויח יותר מכל מכירה ומכל לקוח
ברור שלכל תהליך שיווקי השלבים – והמיקרו התייחסות הספציפית אליו – אבל לתפישתנו – מאוד חשוב להכיר ולהבין את השלבים האלו כשאנחנו באים לבצע תכנון אסטרטגי לשיווק של עסק מוצלח.
מה דעתכם..? איך עובדים שלבי השיווק אצלכם? האם אתם דואגים לתכנן את האטרטגיה השיווקית שלכם? – נשמח לשמוע…