חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וורדפרס – מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח המערכת הגדולה בעולם לניהול תוכן באינטרנט

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS) שמאפשרת פיתוח עיצוב ניהול ובניית אתרי אינטרנט מאפס (כמעט)ללא שימוש בקוד. היא מכילה מערכות ניהול מתקדמות שמאפשרות לבעלי אתרים לנהל בעצמם את האתר. וורדפרס עובדת בעקרון קוד פתוח (Open Source) כלומר הקוד שייך לציבור הרחב ולכן כלל הציבור שותף בפיתוח.

קהל המפתחים של המערכת פיתח כבר מאות אלפי תבניות, תוספים והרחבות כמעט לכל שימוש אפשרי – ועדיין ממשיכים לפתח – כך שהאפשריות של המערכת כל הזמן גדלות ומתפתחות ויש כאלו שיגידו שהן בגדר אינסופיות.

וורדפרס – הפלטפורמה המובילה בעולם לניהול ופיתוח אתרי אינטרנט

כמפתחים, אנו בdivine אתרים ממליצים בחום לכל לקוחותינו להתחיל לעבוד עם וורדפרס. הקוד הפתוח שמאפשר לנו לשנות כל אלמנט באתר עד פרטיו האחרונים, אפשריות העיצוב הנרחבות שנותנות המגוון העצום של תוספים ותבניות עיצוב, והפיתוח המקצועי והמשתדרג תמידית של מערכת וורדפרס עצמה והגדילה התמידית של קהל המשתמשים בה – כל אלה מוכיחים את הסיבה ש 60% מהאתרים שבנויים במערכות ניהול תוכן כיום הם בנויים בוורדפרס.

כל הסיבות למה לבנות אתר במערכת וורדפרס:

בכל תחום העבודה עם וורדפרס מאיצה ומעלה את איכות האתר הסופי. ואפשר להתחיל לעבוד ממש עכשיו.

ההווה קורא לכם

תעצבו אתר בקלות בעזרת אחת מתבניות העיצוב המגוונת בשוק. תבנו מצגות מרהיבות בעמוד הבית שלכם (או בכל עמוד) ברק כמה לחיצות בעזרת תוסף מצגות ייעודי. התקינו תוסף קידום ייעודי שיעדכן אותכם בדירוג של כל עמוד שלכם בגוגל בנפרד. רוצים עמוד חדש? תכתבו אותו בעצמכם. 

מידע נוסף על מערכת וורדפרס ותהליך בניית וניהול האתר דרכה

מערכת וורדפרס, שהושקה לראשונה ב-2003 והתפרסמה כמערכת ניהול בלוגים – הפכה להיות המערכת המובילה ברשת לבניית אתרים בקוד פתוח. היום מעל ל22% ממיליוני האתרים המובילים ברשת משתמשים בה. 

המערכת הינה מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח מבוססת שפת PHP, שפותחה במקור במערכת ניהול תוכן לבלוגים, אך במהלך השנים עברה הסבה משמעותית והפכה להיות מערכת לבנייה וניהול של כל סוגי האתרים. המערכת גמישה ובעלת יכולות רבות ומגוונות. למערכת ישנם עשרות אלפי פלאגאינים חינמיים המוצעים להורדה ישירות מהמערכת ובנוסף כעשרות אלפי פלאגאינים, תוספים ותבניות פרימיום בתשלום להתקנה על האתר. כל אלו מאפשרים הרחבה נוספת של אפשרויות המערכת. התקנה ישירה של תבניות עיצוב מובחרות שמכילות כבר  את כל מה שצריך לאתר וורדפרס מושלם – מתבנית עיצוב שלמה ומלאה ועד לתוספים המתאימים לניהול יעיל ונוח יותר של המערכת.

בניית אתר וורדפרס בימינו נהיה דבר קל, מהיר ופשוט מאי פעם, אם בגלל כמות המפתחים הגדולה שעובדת על הקוד ואם בגלל כמות הפיתוחים, התוספים, והתבניות שנבנות כל יום בשביל המערכת. בניית האתר בימינו כבר לא מחייבת את הזמן הרב של פיתוח מערכת הניהול והתוספים וכדומה. אפשר להתחיל ממערכת מובנית, שבמקרה של וורדפרס יש בונוס בעובדה שמפתחי הקוד החליטו שהמערכת תקבל תוקף של מערכת קוד פתוח (ברישיון ציבורי) – כך שכל אחד יכול להשתמש כראות עיניו אם בכל המערכת ואם בחלקים מסוימים ממנה.

במקרה של בניית אתר וורדפרס בימינו אפשר בגדול להקים את השלד הראשוני לאתר בפחות משעה, מה שחוסך עלויות רבות וזמן עבודה רב. כמו כן ,בגלל שאנשים רבים מכירים את המערכת וציבור הגולשים בוחר בה שוב ושוב בתור המערכת הקלה, הנוחה והידידותית ביותר ועם זאת המורחבת ביותר בעלת כמות התוספים וההתאמות הרבה ביותר, הלקוח יכול להבטיח לעצמו שתמיד תהיה לו תמיכה במערכת, וגם אם יחליט לשנות את ספק השירות או המפתח שלו לא תיהיה לו בעיה. זאת מכיוון שלמערכת וורדפרס קיימת גמישות מלאה ואין קניין על המערכת אז אי אפשר למנוע מהלקוח לקחת את האתר ולעשות בו כרצונו, כמו שקורה במקרים אחרים של אתרים עם מערכות ניהול תוכן בקוד סגור (לדוגמא לייבסיטי, וויקס וכד’)

לא מצאתם מה שאתם מחפשים? מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ/הכוונה:

הדרך המוצלחת לבניית אתר מוצלח

הדברים שיש להתחשב בהם בעת בניית אתר וורדפרס אמצעות חברת פיתוח/בניית אתרים הם: האם החברה עשתה עבודות רבות על המערכת והאם יש לה את הידע והמיומנות להשתמש בכלים הרבים הפנימיים המעולים של המערכת לטובת האתר. כדאי גם לבדוק שהשירות שניתן הוא ידידותי ומבין את צרכי החברה, פעמים רבות אם יש הבנה נכונה על המהות של האתר והצרכים, חברת האתרים תוכל להמליץ לכם רבות בתהליך הבניה. יש לראות שכוונת החברה הוא לא ליצור קשר חד פעמי לבניית האתר אלא שהרצון הוא לבנות קשר ארוך טווח ושירותי לכל בעיה/צורך שיצוץ. 

במידה ואתם מעוניינים לפתח אתר וורדפרס שיכיל אלמנטים מיוחדים אשר לא קיימים עדיין במערכת, יש לבדוק אם אתם מצליחים אולי למצוא אתר/פיתרון אשר מכיל את התוספות האלו ולנסות לעקוב אחריו על מנת להבין באילו דרכים הם פתרו את העניין, או למצוא תבנית שמכילה את האלמנט הרצוי ולנסות להשתמש בו ו/או לנסות להתייעץ עם חברות בניית אתרים מהתחום.

מגוון השירותים שלנו בנושא בניית אתר וורדפרס

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה:

לצ'אט ישיר

אם תשאירו לנו פרטים - נשמח לחזור אליכם

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם

להרשמה לניוזלטר