חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאז שהושקה לראשונה בשנת 2003 כמערכת ניהול בלוגים, גדלה וורדפרס, התרחבה והתפתחה, עד שהפכה להיות

המערכת המובילה ברשת לבניית אתרים בקוד פתוח.

כיום, מעל ל22% ממיליוני האתרים המובילים ברשת משתמשים בה.

 

By ELAD YANAI

מה זה וורדפרס בכלל?

וורדפרס הינה מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח מבוססת שפת PHP, שבאמצעותה ניתן לבנות ולנהל את כל סוגי האתרים. מאתרי תדמית, דפי נחיתה ובלוגים ועד חנויות בעלות אלפי מוצרים, ואפליקציות אינטרנט ייעודיות-  מערכת וורדפרס נחשבת לפלטפורמת בניית וניהול אתרי התוכן המתקדמת והנפוצה ביותר, ומציעה את אחת הדרכים הקלות, היעילות והחכמות ביותר לבניית אתר נכון ל-2015.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לשיחת ייעוץ חינם כבר עכשיו – צרו קשר

הניסיון שלנו וההיכרות שלנו עם וורדפרס בכלל, מאפשרים לנו להקל עליכם את ההמשך עבודתכם.

יתרונותיה של וורדפרס:

קלות השימוש:

המערכת מתאפיינת בקלות רבה מאוד לשימוש, בעיקר משום שתוכננה במקור עבור בלוגרים, שלא תמיד מבינים הרבה בבניית אתרים. לכן, וורדפרס היא המערכת המושלמת עבור כל מי שרוצה שליטה מלאה בתוכן ובנראות האתר שלו, מבלי להתעסק בצד הטכני של התכנות.

תוספים ואפשרויות:

המערכת גמישה ובעלת יכולות רבות ומגוונות, בעיקר בזכות קהילת המפתחים העצומה שלה, אשר ממשיכים לשחרר לרשת עוד ועוד פלאגאינים חינמיים המוצעים להורדה ישירות ובנוסף כעשרות אלפי פלאגאינים, תוספים ותבניות פרימיום בתשלום להתקנה על האתר. כל אלו מאפשרים הרחבה כמעט אינסופית של המערכת, ומכיוון שהכל בקוד פתוח, תמיד ניתן לשנות, לעצב ולעשות כל דבר שרוצים. רק צריך לדעת איך.

ניהול משתמשים:

וורדפרס הינה המערכת המובילה בכל מה שקשור לניהול רב משתמשים של התוכן באתר. המערכת מתאפיינת ביכולות משופרות לניהול המשתמשים והעורכים השונים באתר, ומאפשרת בקלות מתן הרשאות שונות לפי מגוון תפקידים והיררכיות במערכת.

קידום ואופטימיזציה למנועי חיפוש:

מערכת וורדפרס היא אחת מהמוערכות על ידי מנועי חיפוש, זאת כתוצאה מריבוי התוכן באתרים מבוססי וורדפרס, וגם כתוצאה מיעילות הקוד של המערכת, המותאם עבור מנועי החיפוש השונים. בנוסף, המגוון הרבה של הרכיבים המיועדים לקידום האתר, והאפשרויות המובנות במערכת, מאפשרים להשיג תוצאות אופטימליות בזמן קצר ובהשקעה מועטה.

תבניות עיצוב

מערכת וורדפרס מתבססת על תבניות עיצוביות שמכילות את כל מה שצריך בשביל אתר מושלם – מתבנית עיצוב שלמה ומלאה ועד לתוספים המתאימים לניהול יעיל ונוח יותר של המערכת. למעשה, ניתן להוריד ולהתקין שלד מוכן לאתר בכמה לחיצות כפתור, ומה שנשאר אחר כך זה למלא אותו בתוכן.

לסיכום:

מערכת וורדפרס מציעה מגוון של אפשרויות, ומספקת מענה לכל צורך כמעט בתחום בניית ופיתוח אתרים. קלות השימוש ומגוון האפשרויות שמציעה המערכת, הופך אותה להיות המערכת המועדפת על ציבור הגולשיםשוב ושוב, והיא ידועה בהיותה המערכת הקלה, הנוחה והידידותית ביותר לבניית אתרים שקיימת היום.

חברתנו מציעה מכלול של שירותים בתחום הוורדפרס, החל מבניית אתר שלם, דרך תמיכה, ייעוץ, עיצוב ותכנות של האלמנטים השונים הקיימים במערכת, ועד מתן הדרכות ושיעורים פרטיים בוורדפרס ליחידים ולקבוצות בכל מה שקשור לסביבת העבודה של המערכת. בין היתר, אנחנו מספקים שירותי בניית אתרים, בחירת תבניות, גיור והטמעה של תבניות, ניהול משתמשים, פיתוח והטמעה של מודולים, ועוד. מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים או לקבלת הצעת מחיר.

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה:

לצ'אט ישיר

אם תשאירו לנו פרטים - נשמח לחזור אליכם

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם

להרשמה לניוזלטר