חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גיור תבניות וורדפרס

מצאתם תבנית שאתם רוצים והיא לא דוברת עברית?

שירותי גיור התבנית שאנחנו מציעים – יגשימו את מבוקשכם!

שפת התבנית

תבנית בוורדפרס היא מה שקובע את הרקע שיהיה לנו באתר, את העיצוב של התפריט והדפים וגם למעשה את אופי האתר שלנו. התבנית נכתבה ועוצבה עבור שפה מסוימת, (כנראה אנגלית) מכיוון שוורדפרס היא מערכת שעובדת במקור בשפה האנגלית. העברית מדברת בכיוונים הפוכים, לכן ניתן לצפות שבעיות מסוימות יצוצו כשנרצה להשתמש בתבניות שפותחו בארצות אחרות, ולכתוב בהן בעברית. לשם כך בדיוק,

אנחנו בדיביין מספקים “שירותי גיור תבנית“. אתם תגידו לנו איזה תבנית אתם רוצים, ואנחנו נלמד אותה לדבר עברית, כולל כיוונים, הגדרות, וכל מה שצריך.

כמובן שיש גם תבניות מקורית בשפה העברית, אך אין הרבה כאלו בשוק ולא תמיד נוכל למצוא תבנית בעברית שתענה על הצרכים שלנו.

ההבדל בין תרגום תבנית לגיור תבנית

תרגום הוא עניין מילולי. מילים באנגלית יתחלפו במילים בעברית. במקרה של תבניות וורדפרס, זה לא יספיק. ההגדרות של אתר הוורדפרס באנגלית מתאימות לשפה האנגלית (למשל שהכתב יהיה משמאל לימין) וכאשר אנחנו מגיירים את התבנית אנחנו משנים את ההגדרות (שהכתב יהיה מימין לשמאל למשל). תהליך זה פשוט מאוד למתכנת או לבונה אתרים מיומן, והוא מאפשר לנו לא להתפשר על התבנית שאנחנו רוצים, מבלי להתחשב במגבלותיה של השפה.

 

תהליך גיור תבנית וורדפרס:

השלב הראשון: לבחור את התבנית הרצוייה. בשלב זה יש להתחשב במספר אלמנטים, ביניהם: מה הם הצרכים של האתר? לדוגמה, האם הוא אמור לשמש כחנות מקוונת, כגלריה, כאתר תדמית, ואולי משהו אחר? מה התחושות שרוצים שהאתר יעביר? מה הן ההנעות לפעולה המרכזיות באתר? מורכבות השאלות והמגוון העצום של תבניות המוצעות לבחירה, מחזק את היתרון שיש לייעוץ של חברה מקצועית בשלב הזה. כמובן שנשמח לעזור לכם לבחור את התבנית המושלמת בשבילכם.

השלב השני, אחרי שהתבנית הרצויה נמצאה ונבחרה, הוא לקנות את התבנית, ולהתקין אותה באתר. מדובר בתהליך פשוט וקל לביצוע.

השלב השלישי הוא השלב המורכב יותר. כעת צריך לשנות את ההגדרות של התבנית, על מנת להחליף את הכיוונים שבה התבנית מעוצבת להיות כמו בעברית. מתכנת מנוסה שמכיר תבניות וורדפרס ידע לעשות זאת במהירות ולהבטיח תוצאה איכותית.

השלב הרביעי הוא תרגום התבנית, שזה כאמור, החלפת השפה והמילים מאנגלית לעברית.
גם כאן, הניסיון חשוב, משום שהכותרות ומילות המפתח באתר חשובות לתנועת המשתמשים באתר, ולקידומו במנועי החיפוש.

צרו איתנו קשר

לבירור בנוגע לאפשרויות, תבניות ולמחירים אפשריים

לגיור תבניות ושירותים נוספים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם

להרשמה לניוזלטר