חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול תקופתי לאתר וורדפרס

האתר שלכם מרגיש כבד? נטען לאט? הגלילה איטית? הגעתם למקום הנכון.

כמו כל דבר בחיים, גם אתר וורדפרס דורש תחזוק וטיפול תקופתי מידי כמה זמן. טיפול זה הוא טיפול תכנותי/טכנולוגי, המונע פרצות אבטחה, תיקון באגים קלים, תקלות מכל הסוגים ועומס על האתר, שעלול לגרום לאיטיות וכובד במהלך הגלישה. הטיפול כולל התאמה, אופטימיזציה, עדכונים, גיבויים ושיפור האבטחה. מומחי הוורדפרס שלנו יטפלו באתר שלך ישפרו אותו בכל אספקט נחוץ, בדרך לתוצאה הטובה ביותר.

מה אתם מקבלים?

חווית גלישה מקסימלית
אתר מהיר ונוח לשימוש
ראש נקי וזמן פנוי לניהול האתר
שימור מידע וגיבוי
אתר ופלאגינים עדכניים
אתר מוגן ומאובטח יותר

מה בשירות:

  •  
    • בדיקת ועדכון אבטחה לאתר וורדפרס – אבטחת האתר שלכם היא מהדברים החשובים ביותר באתר. יש לשים על כך דגש, שכן כמו שנדאג למגן את הבית שלנו מפני פריצות, כך עלינו לעשות עם אתר הוורדפרס שלנו.
  •  
    ארגון וסידור פלאגינים – לעיתים באתר שלנו, אנו זקוקים לשירות או פעולה ספציפית בזמן נתון. אז מה עושים? מורידים פלאגין ייעודי. לאחר זמן מה, באתר שלנו מצטברים פלאגינים רבים, וחלקם יוצאים משימוש בזמן מסוים. 
  •  
    סידור וניקוי מדיה – אתרים רבים סובלים מאיטיות וכובד רב, ולפעמים, הפתרון נמצא ממש מתחת לאף. לעיתים קרובות בעלי אתרים יעלו, שלא במודע, תמונות כבדות וגדולות, מה שעלול להעמיס על האתר ולגרום לו להיות איטי ומסורבל.
  •  
    עדכון מערכת הוורדרפרס והפלאגינים – על מנת שאתר הוורדפרס שלנו יעבוד כמו שצריך – בלי באגים, בלי תקלות ובמהירות גבוהה – יש צורך בעדכון תקופתי. וורדפרס מציגה עדכון זמין של המערכת שלה כל זמן מסוים, על מנת להתגבר על ליקויים וכשלים שמצטברים במהלך הזמן וצפים אל פני השטח. אותו הדבר נכון גם לגבי פלאגינים. עדכונים אלה הכרחיים גם על מנת לשמור על אבטחת האתר ברמה גבוהה.
  •  
    גיבוי האתר – גיבוי האתר הנו הכרחי וחשוב. כידוע, דברים תמיד עלולים להשתבש – וזה בסדר – אבל מה שמשנה הוא האם ניתן להשיב את הסדר על כנו. 

מעוניינים להתחיל בתהליך?
ניתן גם למלא את טופס אפיון האתר
בצורה פשוטה אך מפורטת:

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם

להרשמה לניוזלטר