חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית אתרים עם אלמנטור – הפייג’ בילדר המהפכני של וורדפרס 2019

אלמנטור הוא פייג’ בילדר (בונה עמודים ויזואלי) שמאפשר לנו לבנות ולעצב עמודי אינטרנט בקלות ונוחות בלי שימוש וידע בקוד.

אז מה מיוחד באלמנטור?
אז זהו שהכל, אלמנטור הוא המענה הפשוט המהיר והטוב ביותר (כרגע) בשבילכם
גם אם אתם לא מבינים בפיתוח ובניית אתרים, יש לו מגוון אופציות עצום
– בין אם עיצוביות או תכנותיות, מהאלמנטים הבסיסיים כדי שיהיה לכם התחלה רכה, טפסי צור קשר בקליק, גלריות שונות ויפות, תצוגות פוסטים חדשניות ועד לפיתוח ואינטגרציות מתקדמות/מורכבות עם מגוון האפשרויות החדשות והיעילות ביותר.

היתרונות המרכזיים באלמנטור

  • עיצוב פרונטלי – המשתמש רואה את השינוי באופן מיידי וכפי שהוא יוצג באתר באופן סופי ויכול לערוך ולעצב בקלות באופן ויזואלי ע”י גרירות פשוטות את כל העיצוב ומבנה האתר.
  • חסכון בזמן – בגלל שאמרנו בסעיף הקודם שאלמנטור עובדת בשיטת הDrag and Drop אז  אפשר לבצע בקלות ומהירות כמעט כל פעולה שמשתמש פשוט רוצה לבצע – וכמו כן – מכיוון שקיימים באלמנטור המון אפשרויות ותוספים מוכנים מראש – אז זה חוסך המון פיתוח שפעם היה צריך להיות מבוצע בקוד מורכב ע”י מתכנתים. 
  • שליטה על מבנה האתר – שליטה מלאה על המבנה והאופן שבו האתר בנוי, חלוקה לאזורים, הגדרת רוחב וגובה, חלונות נפתחים וכד’
  • עיצוב לרמת הפיקסל – טיפוגרפיה/פונטים , צבעים, אייקונים, תמונות רקע אפקטים וכ”ו – ניתנים להגדרה והתאמה בקלות דרך אלמנטור.
  • תוספים – יש כמויות עצומות של תוספים המותאמים במיוחד לעבודה מול אלמנטור – והרבה מההרחבות שבעבר היה צורך לפתח – היום קיימות בקלות/נוחות דרך תוסף.
  • ידידותי למפתחים – אפשר להכניס קוד משלנו בקלות, יש אופציות לאינטגרציות עם מגוון ענק של מערכות שונות.
  • רספונסיביות/סלולר – באלמנטור קיימת אופציה מאוד נוחה, קלה ופשוטה לשליטה והתאמה על התצוגה בגדלים שונים של מסכים – ובעיקר נראות בסלולר.

למי מתאים ללמוד אלמנטור?

מעצבים – מכיוון שאלמנטור הוא בונה אתרים בצורה ויזואלית בלי קוד – אז מעצבים מאוד אוהבים ושמחים של השימושיות והקלות שהם יכולים לעצב ולבנות אתרים מבלי לדעת קוד לחלוטין.

בעלי עסקים – בעלי עסקים קטנים שרוצים להרים אתר בלי ידע מקדים בעולם האינטרנט ורוצים פשטות בניהול ובעריכה – יעדיפו לעשות שימוש בכלי ויזואלי, מהיר ויעיל כמו אלמנטור.

בלוגרים – אנשים שיש להם בלוג ורוצים להמשיך להתפתח בתחומם מבלי להוציא סכומים נכבדים על פיתוח הבלוג בהתאמה לצרכים שלהם – יעדיפות שימוש בכלי שיאפשר להם לבצע ולעצב את הבלוג וכל רכיב פנימי מבלי הצורך להשתמש במתכנת/מפתח חיצוני/נוסף.

אנשי שיווק ומקדמי אתרים – הרבה פעמים אנשי שיווק ומקדמי אתרים נדרשים לבצע שינויים ועדכונים באתרים אותם הם מנהלים והבנה והכרה של הכלים המתקדמים של אלמנטור יכולים לעזור להם מאוד ולקדם אותם למטרה ללא צורך בשימוש במפתח/איש צוות נוסף לחלקים הטכניים.

 

אז מה זה אומר? איפה כדאי להתחיל ?

אלמנטור קלה, כיפית ומאוד נוחה ללמידה גם למי שאין לו ידע/הבנה טכנית –

בעזרתנו – אתם יכולים ללמוד את כל רכיבי האלמנטור ואיך תוכלו לבנות/לעדכן/לשדרג לעצב איתו בקלות עמודים/אתרים/דפי נחיתה ועוד לפי צרככם.

בעזרתנו תוכלו ללמוד ע”פ הצורך המדויק/הספציפי – אפילו אם תרצו לקבל הדרכה של 5 דקות – נשמח ללמד/להדריך אתכם – וגם אם תרצו תהליך שלם – אנחנו כאן לתת לכם שירות מא-ת.

המלצה שלנו

אנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר לפרטים נוספים בנוגע להדרכה / השתלמות בוורדפרס בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

הרבה פעמים מה שלכם יקח שעה יכול לקחת לאיש מקצוע דקות….. או מחצית מהזמן – לכן חשוב לדבר/להתייעץ עם איש מקצוע כדי לעשות תיאום ציפיות טוב/נכון/רלוונטי.

וכמו כן – לפעמים עדיף לכם לקבל לא רק פיתרון – אלא גם לקבל את הכלים – כי אם תדעו לעשות את זה בעצמכם – תוכלו לחסוך הרבה זמן בפעם הבאה שתרצו לעשות את הפיתרון…. 

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם