חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריך בניית אתרים – 6. התאמה למנועי חיפוש ושיווק

התאמה למנועי חיפוש ושיווק

קידום האתר באופן אורגני או ממומן, SEO

מדריך בניית אתרים
 
 
 

קידום האתר באופן אורגני או ממומן במנועים המתאימים ושיווקו. באנגלית: SEO

לעיתים, שיווק נכון עשוי להיות חשוב לא פחות מאיכות המוצר או השירות

במקרה שלנו, באינטרנט, רוב השיווק הוא קידום אתרכם.

מומלץ לבצע את שלב זה על הצד הטוב ביותר.

 

הנקודות הבאות יעזרו לכם להכיר את שלב השיווק והקידום בצורה טובה:

 

מה הם ערכי ההתאמה למנועי חיפוש ושיווק?

חשיבות שלב זה

  • חשיפה – על מנת למשוך מבקרים לאתרך, על האתר להיות חשוף אליהם בצורה מיטבית.
  • מנועי חיפוש – על מנת להתקדם בפירמידת החיפוש בגוגל, על גוגל “להכיר” את האתר.
  • מעקב – מעקב ביקורי גולשים באתר יעזור לך ולנו להבין היכן צריך לשפר את תוכן האתר.
 

רכיבי השיווק והתאמת האתר למנועי החיפוש

  • חיבור לכלי מעקב – מעקב אחר נתוני הביקור באתר בעזרת כלים שונים, רובם כלים של כלי החיפוש בו משתמשים כמעט כל הגולשים, Google. כלים כמו גוגל אנליטיקס, גוגל אדוורדס, גוגל וובמסטרס ועוד, יעזרו לנו ולכם לתעל את אפיק הבאת הגולשים מהרשת הענקית ישירות לאתר שלכם.
  • הכרת האתר למנוע החיפוש (לרוב גוגל) – במספר צעדים פשוטים אנו יכולים לעזור לגוגל להכיר את האתר שלנו, וכך לגרום לו להופיע גבוה יותר בחיפושים. צעדים מסוג אלה הם הגשת “מפת האתר” לגוגל, החדרת קודים הניתנים מגוגל לתוך מערכת הוורדפרס של האתר, ועוד.
  • הגדרת תיאורים ותגיות – הגדרת התיאור והתגיות אותן יציג גוגל לגולש בצורה טובה ביותר.
  • הגדרת כותרות וכותרות משנה – מנועי החיפוש וגוגל בפרט שמים דגש גדול על כותרות וכותרות משנה. יש צורך להגדירן ככאלו באופן ספציפי על מנת שגוגל ישאב נתונים אלו.
  • בדיקות A/B – בדיקות כי תכנים ספציפיים עובדים כהלכה הן בפן הויזואלי והן בפן התפעולי. כפתורים, תוכן, צבעים ועוד.
  • וידוא קישורים והפניות – וידוא כי אין קישורים או הפניות שבורים, כל הקישורים רלוונטיים לתיאורים וכדומה.
 

איך לעשות את זה נכון 

  • מעורבות – ניתן לקבל קוד למעקב אחר נתוני האתר שלכם ולנסות לקדמו בעצמכם.
  • בדיקות – מומלץ לעבור מידי זמן מסוים ולבדוק כי תוכן האתר כתוב כהלכה, שלל הכפתורים לחיצים ורלוונטיים.
  • מילות מיקוד – ניתן לשפר את החיפוש על ידי מילות מיקוד בתוספים השונים בוורדפרס. כמו כן, שינוי שמות תמונות וכדומה לשמות רלוונטיים עשויים לעזור לגוגל לקשר אין האתר שלכם, התמונות שלכם ותוצאות החיפוש.
 

למה כדאי לשים לב 

  • סבלנות – תחום הקידום הוא תהליך ששווה להשקיע בו, אך עלול לקחת מעט זמן עד שרואים תוצאות.
  • התייעצו – מומלץ להתייעץ עם מומחה, אך אפשרי לחלוטין לעשות עבודה זו בעצמכם, עם דגש על המלצות המומחה.
  • עקביות – אם בחרתם לקדם בעצמכם, מומלץ להשקיע בעקביות. מספר דקות ביום יכולות לעשות את הבדל גדול בעוד מספר שבועות וחודשים.
 

צריכים עזרה עם קידום האתר שלכם?

מוזמנים לעיין בעמוד הקידום שלנו להרחבת הידע שלכם בנושא.

רוצים שנקדם לכם את האתר? מוזמנים לבחור באחת מחבילות הקידום שלנו!

רוצים ייעוץ? פנו אלינו עכשיו ותקבלו מענה בהקדם.

 

קידום ושיווק הנם שלבים הכרחיים מאוד בבניית אתר, וחשובים ביותר בכל ניהול עסק.

הזמן המושקע בשלב זה בהכרח יניב תוצאות! 

כאמור, שלב הקידום והשיווק הנו השלב השישי בבניית האתר.

למעבר לשלב הקודם, לחצו כאן

למעבר לשלב הבא, לחצו כאן

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם