חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית אתרים איכותיים

בוני אתרים יש הרבה אך בניית אתרים איכותית זה כבר נדיר יותר. בוני אתרים מקצועיים יודעים שבניית אתרים אפקטיבית היא חלק מקמפיין, תכנון הקמפיין נעשה בשיתוף פעולה בין הלקוח ובונה האתר ולפעמים גם איש פרסום. בפגישה ביניהם הם מקבלים החלטה איך לנהל את הקמפיין. האופציות הקיימות הם: קידום אתרים ממומן בגוגל – PPC, קידום אורגני בגוגל – SEO, קידום בפייסבוק (ממומן ואורגני), קמפיין אאוטבריין, דף עסקי בפייסבוק ועוד. לרוב, בסיס הקמפיין הוא סביב בניית אתרים איכותיים והובלת כל הגולשים לאתר האינטרנט של העסק. 

האם תמיד יש צורך בבניית אתרים גדולים?

בין ההחלטות שצריכים לקבל היא ההחלטה איזה סוג אתר לבנות האם אפשר להסתפק בדף נחיתה, אתר מזערי או בניית אתרים גדולים. בעניינים אלה ובכל ענייני בניית אתרים איכותיים מומלץ להתייעץ עם בוני אתרים מנוסים המתמחים גם בניהול קמפיינים ברשת ושיווק דיגיטלי. גם עם כבר יש לכם אתר, לבונה אתרים איכותיים יש הרבה מה להוסיף בעניין שדרוג אתר קיים. בונה אתרים מומחה יבנה לכם אתר לפי המטרות והצרכים שלכם. הוא ישקול ביחד אתכם האם יש צורך באתר גדול, באתר תדמית, אתר קטלוג, חנות אינטרנטית או להסתפק בעמוד נחיתה שעלותו נמוכה יותר.    

מה המטרה של בניית אתרים ואפליקציות?

בניית אתרים ואפליקציות נותנת לכם נוכחות ברשת, כלומר אנשים יחפשו את המוצר או השירות שאתם מספקים בגוגל או במנוע חיפוש אחר, לאחר החיפוש הם גולשים באתרים רלוונטיים ואז במהירות של שניות בודדות הם מחליטים ממי להזמין את המוצר או השירות. גם מילים ספורות המופיעות במנוע החיפוש בשורות של האתר שלכם משפיעות על החלטת הקונה. כך למשל טוענים מומחי שיווק דיגיטלי כי אם בשורת החיפוש תופיע ספרה כלשהי היא תבלוט יותר לעין, והסיכוי שהגולש ייכנס לאתר זה הוא גדול יותר מאשר לשאר האתרים ברשימה. אך אם ברצונכם באמת למכור מהמוצר יש צורך באתר מרשים ומושך המשדר אחידות במסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות פוטנציאליים. היום בניית אתרים נגישה מאוד לבעלי עסקים בינוניים וקטנים בשל העלויות הלא גבוהות.     

 

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם