חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל רגש והשעה (המכשיר והחוויה) שלו

בכדי להגיע כמה שאפשר קרוב ומדויק ללב הלקוחות שלנו – ובתוך זה במיוחד לטווח הרגשות המלא שלהם – ובהתאם לרגש שאנחנו רוצים לעורר, חשוב להבין שלכל רגש יש זמן ומכיוון שהיום אנחנו יודעים (גם לאחר מחקרים רבים) שלכל זמן הרבה פעמים המכשיר היעודי בו משתמשים – אפשר לקבל הרבה ערך על ידי כיוונון גרסאות האתר בהתאם למכשירים השונים וכך לאופי השוני של החוויה שכל אחד מהם מקדם.

לא מעט מחקרי התנהגות יעידו שהגולש הממוצע באינטרנט פועל בלפחות שלושה ערוצים:

  • בבוקר, לעתים כשהוא עדיין שוכב במיטתו, הוא יגלוש בסמארטפון
  • עם שתיית הקפה של הבוקר ובערב לפני השינה הוא יעבוד עם ההטאבלט (או האייפד)
  • במשרד ובעבודה (אם בבית ואם בחוץ) הוא בדר”כ כבר יגלוש במחשב שולחני

כשיודעים כיצד הגולשים, שהם בעצם הלקוחות הפוטנציאלים של כל עסק, מתנהגים וצורכים את המידע שלהם אנחנו מבינים שכל אתר שנבנה חייב להיות מותאם לגלישה בכל אמצעי ובהתאם לאופן בו הוא נצרך…

אתר טוב הוא זה שיבנה כך שלא יגרום לגולש להתאמץ למצוא את מה שהוא מחפש וייתן לו חווית משתמש נעימה שבסופו של דבר גם תניע אותו לפעולה.

הנ”ל זה תקציר מתוך ראיון שנערך עם אלעד ינאי במאמר שהתפרסם בעיתון דה מרקר אודות עקרונות חווית המשתמש אשר קובעים ש”לכל שעה ופעילות – המכשיר הרלוונטי לצפייה”

שימו לב גם למגמת השינוי באופן צריכת התכנים באינטרנט (מה שהיה בעיקר עד עכשיו):

טקסט – ארוך – עכשיו

כשהמגמה הנוכחית השתנתה באופן ניכר:

  • טקסט – היום אנשים לא צורכים רק טקסט – ומאוד מעניין אותם דווקא תמונות, סרטונים, אינפוגרפיקה וכד’…
  • ארוך – הלקוחות היום חסרי סבלנות וקצרי זמן – לכן יעריכו מאוד אם יקבלו תקציר ו/או תוכן שיוכלו לצרוך אותו בזמן קצר/מהיר יותר
  • עכשיו – הרבה לקוחות יגיעו לאתר שלכם – אבל יוכלו להעמיק בתכנים שלו רק מאוחר יותר – אז חשוב שתאפשרו לו למשל להרשם לעדכונים – או לאפשר לו לשתף את המאמר או אפילו לשלוח אותו לעצמו במייל כדי שיוכל לצרוך אותו בזמן אחר שיהיה לו עדיף/נוח יותר….

כך שפעם הבאה שאתם בונים אתר שימו לב לחשוב ולתכנן טוב באיזה אופן ומתי הגולשים יצרכו את התכנים של האתר ובאיזה אופן כי על ידי תכנון נכון של חווית המשתמש – תוכלו בהרבה יותר קלות להדהד לרגשות הלקוחות שלכם – ובכך בעיקר להצליח לגעת בליבם – מה שישפר לכם משמעותית את הסיכוי להפוך את המבקרים באתר לגולשים.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם