חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם היתרונות של אתר וורדפרס מבוסס תבנית!

מה היתרונות של בניית אתר וורדפרס לפי תבנית?

 בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס- לפי תבנית היא הדרך היעילה והזולה ביותר כיום להקים אתר יפה ומעוצב. עיצוב מוכן ונוח מאפשר לכל בעל עסק בקלות יחסית להגיע לתוצאה מרשימה אותה יוכל להמשיך ולפתח על פי רצונו וצרכיו. התבנית מהווה את שלדת האתר וקובעת את הנראות הכללית שלו. שימוש בתבנית מוכנה חוסכת זמן רב בתכנות ועיצוב וכפועל יוצא מזה חוסכת בהוצאות כספיות. ישנה אפשרות להשתמש בתבניות חינמיות או לרכוש תבנית (תבנית פרימיום). תבנית פרימיום תאפשר לנו ליהנות משכלולים ומאפשרויות מתקדמות יותר.

 בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס

בעת בחירת התבנית המתאימה לעסק יש להתחשב במספר גורמים. ראשית, יש להתחשב באופי העסק ובקהל לקוחותיו. האתר מהווה בראש ובראשונה כרטיס ביקור לעסק. על כן, חזות מתאימה תעזור לקהל הרלוונטי להמשיך לגלוש באתר ולהתרשם מתכניו. שנית, יש לקחת בחשבון את צרכיו של העסק. למשל, אם מדובר באתר תדמיתי לצלם מקצועי מן הראוי שהאתר יציג גלריית תמונות מרשימה ופחות טקסט. לשם כך, נבחר תבנית מעוצבת בהתאם. מאידך, אם מדובר בבלוג של אוכל נחפש תבנית המשלבת תמונות לצד טקסט באופן שיענה על צרכי כותב הבלוג.

האם בניית אתר לפי תבנית נחשבת ״נחותה״ יותר מבניית אתר מקורי ?

 בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס

התשובה היא בהחלט לא. כיום קיימות אינספור תבניות, כאשר כל עסק יכול לבחור את התבנית המדויקת ביותר עבורו. כמובן שאתר מקורי, כלומר אתר מתוכנת ומעוצב מ-א׳ עד ת׳ כבודו במקומו מונח, אמנם מומלץ לכל בעל עסק לשאול את עצמו שתי שאלות חשובות: ״האם אני באמת זקוק לאתר שכזה? והאם אני יכול להרשות לעצמי את העלויות הכרוכות בכך?״ להערכתנו, התשובה ברב המקרים תהיה לא. בנוסף, ישנו יתרון ברור בבחירת תבנית בוורדפרס והוא הממשק הנוח של המערכת. כל עסק המעוניין באתר יכול בקלות ובזמן קצר יחסית ללמוד את מערכת הניהול של וורדפס ועל ידי כך לנהל את הפעילות השוטפת באתר באופן עצמאי.

בחירת התבנית היא רק ההתחלה

-לך-אתר2.jpgבחירת תבנית אם כן היא בחירה בעיצוב מוכן, ישנן תבניות הנחשבות קלאסיות בעוד תבניות אחרות מותאמות לאתרי פלאש עם אנימציות וגרפיקה מרשימה ביותר (אמנם אתר פלאש קשה יותר לקידום מאתר ״רגיל״).

התבנית היא כאמור הבסיס עליו ניתן לערוך שינויים ולייצר את התדמית הספציפית והמקורית לאתר. ניתן להזין תמונות, לבחור צבעים לרקע ולתפריטים, להוסיף לוגו של העסק וכן הלאה. באופן זה ליצור, שלב אחר שלב, אתר יפה ומעוצב משלכם.

 אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לפרטים נוספים אודות שירותי בניית האתרים מבוססי התבנית שלנו

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם