חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שימוש בתבניות פרימיום לאתרי וורדפרס

 שימוש בתבניות פרימיום לאתרי וורדפרס מבחר אדיר של תבניות מעוצבות…

 שימוש בתבניות פרימיום לאתרי וורדפרס
שימוש בתבניות פרימיום לאתרי וורדפרס

אחד היתרנות הבולטים בשימוש תבניות פירימיום לאתרי וורדפרס הוא המגוון האדיר של תבניות מעוצבות. תבנית מעוצבת חוסכת לנו זמן יקר ובהתאם סכומי כסף לא מבוטלים. התבנית מאפשרת למקים האתר, בין אם מדובר בחברה להקמת אתרים או איש מקצוע פרטי, בחירה מגוונת בין אפשרויות ואלמנטים שונים כאשר המטרה היא להגיע לתוצאה המדויקת ביותר עבור הלקוח. חלק מן התבניות מגוירות, כלומר מותאמות לשפה העברית ואילו אחרות זקוקות לעבור תהליך גיור על מנת שיעבדו בעברית כהלכה.

מה ההבדל בין תבנית ״רגילה״ לתבנית ״פרימיום״ ?

תבנית רגילה הכוונה למעשה לתבנית חינמית שכל אחד יכול להתקין על הדומיין הפרטי שלו ולהתחיל בהקמת האתר. (תהליך הגיור הנ״ל חל על כל תבנית בעצם שאינה מותאמת לעברית, בין אם היא חינמית או בתשלום). תבנית פרימיום היא תבנית מורכבת ועשירה הדורשת לימוד מעמיק יותר בכדי להכיר את כל האלמנטים והאפשרויות הגלומות בה. תבנית פרימיום נחשבת יוקרתית ומשוכללת יותר מתבנית חינמית. אולם בחירת התבנית מתבצעת בסופו של דבר על פי טעם הלקוח וצורכיו. לקוח יכול להתאהב בתבנית מעוצבת ולגלות שהיא חינמית, כך הוא גם מרוצה מהתוצאה וגם חסך מעט כסף. כל תבנית היא לגיטימית, הדגש הוא על השימוש בה והיכולת לקדם את האתר בשלב מאוחר יותר.

מה היתרונות של תבנית פרימיום ?

תבניות פרימיום לאתרי וורדפרס
תבניות פרימיום לאתרי וורדפרס

היתרון הראשון הוא מהירות. מתכנתים מוכשרים מכל העולם עמלו על תבניות פרימיום מעוצבות. כל שנותר הוא לבחור תבנית, לערוך בה מעט שינויים ויש לנו אתר באוויר.

יתרון שני נגזר מהראשון והוא חיסכון בכסף. כידוע, תכנות אתר מהשלב ההתחלתי הינו תהליך יקר. תבנית פרימיום חוסכת לנו זמן עבודה רב של מתכנת ונותנת לנו קרש קפיצה משמעותי אל אתר מעוצב ומוכן לעבודה.

היתרון השלישי, לא פחות חשוב מקודמיו הוא עבודה שוטפת במערכת ניהול של האתר. תבניות פרימיום מציעה מערכות ניהול נוחות לתפעול. יש בהן אופציות רבות שיש ללמוד אך הן אינטואיטיביות למדי.

יתרון נוסף הוא תמיכה. כאשר אנו רוכשים תבנית פרימיום אנו למעשה רוכשים מוצר שמאחוריו עומדת חברה או מתכנת מסוים. חלק גדול מהחברות שמוכרות את התבניות הללו מציעות שירות תמיכה במידה ונתקלתם בבעיה או לחלופין עולה לכם שאלה טכנית כזו או אחרת. לעומת זאת, אם התקנתם תבנית חינמית חסכתם כסף אך אתם עצמאיים (במידה ולא שילמתם למקים אתר) בכל הנוגע לתפעולה של התבנית.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם