תפקידה של הנראות הוויזואלית בשיווק העסק שלך

שפה = תקשורת = מסר

העסק שלך מעולה. הוא בנוי נכון, המוצר שלך מקורי ואיכותי, המחיר מצוין, אבל… 

ההתעניינות לא גדולה כפי שציפית. 

איך נוכל לעזור ללקוחות פוטנציאלים לשים לב אלינו, להתעניין בנו ולזכור אותנו? 

טווס, מכירים? 

הטווס משתמש בהפגנה ויזואלית מרשימה במיוחד, שתופסת את תשומת הלב של הטווסות וגורמת להן לשים לב אליו.  

הטווס כנראה לא ממש הבין, אבל הוא בעצם המציא את המושג שכל כך נפוץ ומרכזי היום בעולם השיווק הדיגיטלי- שיווק ויזואלי. 

בעולם הדיגיטל (ובכלל) אנו מתמודדים עם כמות גירויים בלתי נתפסת.
אינספור אופציות, מוצרים ושירותים שמציעים את עצמם ללקוחות שלך בו זמנית נמצאים בכל מקום- ברשתות החברתיות, בגוגל, בטלוויזיה, במייל… 

כדי שהלקוחות הרלוונטיים והמדויקים לעסק שלך ישימו לב אלייך, יזכרו אותך ובסופו של דבר גם ירכשו ממך, שפת המותג הוויזואלית היא חלק קריטי בתכנון השיווק שלך. 

מה זה אומר? שאנחנו נרצה שהנוכחות הדיגיטלית שלנו תהיה מורכבת לא רק מתוכן איכותי וממוצר טוב, אלא גם מנראות מעולה וייחודית שמשדרת את מה שאנחנו יודעים שהלקוחות שלנו מחפשים. 

הצבעים שבהם תשתמשו, סוג הפונט, שימוש בתמונות לעומת שימוש באיורים, אופן הסידור של התמונות והתוכן- כל אלה מרכיבים את הזהות הוויזואלית של העסק שלך, ולכל אלה יש להתייחס ברצינות ובדייקנות. 

עסק בעל נראות ויזואלית אחידה ומתוכננת, הוא עסק שמצליח למשוך את הלקוחות המדויקים והנכונים- עסק שזוכרים

לכן, לפני שאנו ניגשים למלאכת בניית האתר המושלם לעסק שלך, ולפני שאנו ניגשים לתפעול עמודי הסושיאל העסקיים נרצה לוודא כי היתרונות של המוצר, התחושה שאנחנו רוצים לשדר ללקוחות והאופי של העסק שלנו מתבטאים בצורה מושלמת גם באופן ויזואלי. 

ולסיכום, הזהות הויזואלית של העסק שלך חשובה! כדי להתחיל עוד היום, נסו להתאים את האלמנטים הבאים לאופי של העסק ושל קהל היעד שלכם: 

  • הפונט / טיפוגרפיה
  • הלוגו / מיתוג
  • פלטת הצבעים / הגוונים
  • שימוש בתמונות / גרפיקות / איורים 
  • יחס תוכן – תמונה
  • רקעים וטקסטורות
  • כפתורים
  • וכד'…

אנחנו בDIVINE נשמח לסייע ולדאוג שהנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך תהיה משמעותית- כזאת שמביאה מכירות אמיתיות. 

 

רוצים לשתף את הפוסט?

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב twitter
בלוג

כל שעה המכשיר והמכשיר שלה

לא מעט מחקרי התנהגות יעידו שהגולש הממוצע באינטרנט פועל לפחות בשלושה ערוצים: בבוקר, לעתים כשהוא

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שרותי בניית אתרים

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה:

אם תשאירו לנו פרטים - נשמח לחזור אליכם

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם