חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלוג הדיביין

הדברים שחשוב שתדעו - ומדריכים שתדעו איך לעשות את זה נכון...

תוספי וורדפרס הם כלים מצוינים להוספת והרחבת פונקציונליות לאתר הוורדפרס שלכם. במאמר הבא, נדון ב15 התוספים המומלצים ביותר של 2017. עכשיו, כשאנחנו בשיאה של השנה ותוספים אלה כבר הוכיחו את עצמם זמן רב, אנו ממליצים להשתמש בהם ולהוסיף נפח לאתר שלכם.

תחזוק אתר עלול להישמע כמשימה לא פשוטה. אך אם אתם רוצים שאתר הוורדפרס שלכם ישגשג, עליכם לתחזק ולטפח את הבסיס הפונקציונלי שלו, התבנית המותקנת והתוספים המותקנים – על בסיס קבוע. המשיכו לקרוא

אופטימיזציה למנועי חיפוש עלולה להיחשב כפעולת גימור. במאמר זה נסביר למה גישה זו אינה עדכנית ואינה יעילה יותר, וכמה חשיבות יש לכתיבת תוכן מבוססת-קידום/אופטימיזציה. בנוסף, נסביר למה מומלץ לבצע מחקר מילות מפתח לפני שאנו כותבים את התוכן.

וורדפרס פותחה כפלטפורמת בלוגים. בשל כך, כמובן, קל מאוד לנהל בלוג בפלטפורמה הזאת. אך למה לנו לעשות זאת? נעסוק בשאלה זו בהרחבה, ונתן את הסיבות העיקריות. כשמדובר על שיווק תוכן, יש צורך בתוכן איכותי, וכמה שיותר ממנו. המשיכו לקרוא

הרשימה הבאה כוללת מספר משימות נפוצות בתחום בניית אתרי הוורדפרס. הזמנים הבאים הם זמני “נטו” המוקדשים למשימות עצמן ותו לא, לא כולל השיחות שהלקוח מבצע על מנת לבקש לבצען או האימייל שמאשר כי הן בוצעו, וכו’. לעיתים, דברים “יוצאים מכלל שליטה” בגלל תקלות לא צפויות ו”הפתעות”.

מעקב אחר טרנדים עיצוביים נפוצים הנו חשוב בדרך כלל, אך לא תמיד נכון ואפקטיבי. כמו בכל תחום אמנותי, ישנם מספר מיתוסים עיצוביים שלא תמיד יתיישבו בצורה הנכונה עם העיצוב שמתאים לאתר שלכם. נעסוק בשבעה מיתוסים, למה הם לא תמיד האופציה הנכונה, ואיך ניתן ליישם אלטרנטיבות עדיפות.

בדק בית עיצובי הנו תהליך בו אתם סוקרים ומבקרים את כל האלמנטים של המיתוג והעיצוב הויזואלי בהם יש שימוש באתרכם. ברוב המקרים, תחפשו בעיקר אחר אחידות ויזואלית. תהליך זה הנו, בנוסף, דרך מצוינת לבדוק האם עיצוב האתר שלכם עדכני ומסביר פנים.

סוף מעשה במחשבת תחילה – תכנון נכון מבין ומסדר את כל כל רכיבי העבודה, החומרים ותוכנית הביצוע – כדי שלכל השותפים בבנייה יהיה ברור מי עושה מה ומתי.

נסו לשאול את עצמכם באופן קבוע: "איך העבודה שלי תראה אם אוציא את האלמנט הזה? האם הוא מועיל?" כמובן שרצוי לא לעשות זאת עם המוקד המרכזי של העיצוב שלכם, אבל עבור רקע או אלמנטים תומכים בהחלט מומלץ לעשות בדיקה כזו מפעם לפעם.

הדרך שלך להצלחה: 1 - אפיון/תכנון | 2 - תוכן/קופירייטינג | 3 - עיצוב גרפיקה | 4 - תכנות /בנייה | 5 - QA/רספונסיביות | 6 - קידום/שיווק | 7 - שדרוגים/תחזוקה

תעצמו לרגע את העיניים, תנשמו לכמה רגעים, ונסו לדמיין חזק חזק את הצבע כחול (ואחר כך תחזרו אלינו). ... איך אתם מרגישים עכשיו? אולי רגועים יותר? שלווים יותר? או בכלל חוששים? אם הרגשתם משהו מכל אלו, ברכותינו - אתם חלק מעדות חיה וקיימת של כוחה של הפסיכולוגיה של הצבעים.

הישראלים הם מקום שני בעולם בקניות באינטרנט ולכן אין זה פלא שיותר ויותר חנויות ווירטואליות צצות ברשת. אין זה פלא שכמו בעולם האמיתי גם בעולם האינטרנט ישנן שיטות ואמצעים רבים מתחום הפסיכולוגיה שניתן לבצע ונועדו להגדיל את מכירות החנות הווירטואלית. כמובן שהמטרה היא לקלוע לצרכים הפסיכולוגיים הייחודיים של קהל היעד

יעילות האתר תלויה בתחזוק נכון ומתמשך. בשלב זה יש לדאוג לתקינות, יציבות, אבטחת האתר, שדרוגים ועדכונים באופן רציף ומתמשך. קראו את הנקודות החשובות כאן.

קידום האתר באופן אורגני או ממומן במנועים המתאימים ושיווקו. באנגלית: SEO לעיתים, שיווק נכון עשוי להיות חשוב לא פחות מאיכות המוצר או השירות. במקרה שלנו, באינטרנט, רוב השיווק הוא קידום אתרכם. בואו וקראו את הנקודות החשובות של שלב זה!

השלב בו נבדוק את התאמתו של האתר למסכים השונים, לדפדפנים השונים, וידוא כי כל הכפתורים מקשרים למקומות הנכונים ושיפור מהירות טעינת האתר.

מחלום למציאות - שלב הבנייה והתכנות הוא השלב בו התהליך עובר מרמת הרעיון לרמת היישום. השלב הרביעי בתהליך בניית האתר. רובו מתבצע מאחורי הקלעים, ונתן לסכמו במשפט אחד: תהליך בניית מערכת האתר והאתר עצמו.

``עיצוב אינו איך משהו נראה. עיצוב הוא איך דברים פועלים`` – סטיב ג’ובס עיצוב וגרפיקת האתר הנם חשובים עבורכם כמנהלי אתר ועבור המבקר כאחד. על מנת למשוך כמה שיותר גולשים, יש ליישם בצורה הטובה ביותר את שלב זה. קראו כאן כיצד לעשות את זה נכון.

המילים, הביטויים, הציטוטים: בשלב זה נאסוף, ננסח ונכתוב את התוכן והקופירייטינג הדרושים לאתר שלכם.

הצעד הראשון ואולי החשוב ביותר בדרך לאתר אינטרנט מושלם עבורכם. בשלב זה נאפיין ונתכנן ביחד את המשך הפעולה, נבחר את הנתיב הנכון והיעיל ביותר בדרך ליעד: אתר אינטרנט שיספק את משאלות לבכם.

אחד מכללי האצבע החשובים ביותר בנושא עסק הוא תכנון נכון של העסק ופעילותיו. בעולם האינטרנט כלל אצבע זה בא לידי ביטוי באיפיון ותכנון נכון של אתר האינטרנט שלך. ככל שנתכנן יותר את אתר האינטרנט נחליט היכן כל קטגוריה תהיה, נבנה עץ אתר טוב יותר ונחליט על התוכן של האתר וכך הלאה כך האתר יהיה ברמה גבוהה יותר. על כן ברגע שאתם מחליטים לבנות אתר אינטרנט הרי שחשוב מאוד שתבינו שעליכם לתכננו תחילה.

הדגשים המומלצים ביותר שעליכם להקדיש להם תשומת לב יתרה בעיצוב, תכנון ובניית האתר שלכם על מנת למנף את ההצלחה של האתר והעסק שלכם.

משלב התכנון והאיפיון ועד העלאת האתר שלכם בהצלחה לרשת - כל השלבים שחשוב שתדעו ותסבו תשומת לב אליהם כדי לעבוד נכון ואפקטיבי.

עיצוב אתר אינטרנט מוצלח נובע ממספר תהליכים שביחד ובסינרגיה יוצרים עיצוב אתר מוצלח. הנושאים שחשוב להיות מודעים אליהם הם: האלמנטים המרכזיים, המיתוג, סקרי השוק והבדיקות וכמובן רפנס טוב יכול לעזור מאוד בתהליך. לפניכם אינפוגרפיקה שמסכמת את כל התהליך באופן קל נוח ופשוט לעבודה ולהטמעה.

באופן כללי, עמוד הבית שלכם זה המפגש הראשון שיהיה לגולש עם העסק שלכם. צריך להקדיש תשומת לב גדולה לעיצוב ולמבנה של דף הבית שלכם כך שהגולשים יוכלו להפנים את המסר שברצונכם להעביר. כאן תוכלו לקרוא על כמה מהתכונות ההכרחיות שיש להטמיע בעמוד הבית כדי להפוך אותו ליותר אפקטיבי עבורכם

הבאנו לכם במיוחד אוסף רלוונטי ועדכני לשנה הנוכחים בו תוכלו לראות ולקבל את האתרים הכי טובים שהמעצבים הגדולים עושים בהם שימוש קבוע ויום יומי - אם ככלים יצירתיים ואם ככלי בדיקה לבחינת אפשרויות עיצוביות שונות - בכל מקרה - מומלץ ביותר..

העיצוב משפיע על מראה המוצר ומכאן הוא מרכיב מרכזי בכל תכנון נכון של המוצר. בכדי לעשות זאת בצורה חכמה אנו צריכים להחליט מהו קהל היעד שלנו למי אנחנו פונים ומי יסתכל על המוצר שלנו. זהו א' ב' בשיווק ומהווה את נקודת המפתח בעיצוב המוצר שלנו.

תאמינו או לא, מאמרים ממוספרים נמצאים בכל מקום. הם מסוג המאמרים הפופולריים שאנשים אוהבים לקרוא, ואולי גם אתם עצמכם. המלעיזים ממעיטים בערכם של מאמרים אלו והם אף טוענים שאנשים מאחורי המאמרים הללו הם "כותבים עצלנים". אך האם כך הם פני הדברים? בואו נגיע לנקודות שיראו לכם מדוע מאמרים ממוספרים מקומם בבלוג שלכם.

לעיצוב הגרפי כיום יותר השפעה מאי פעם, עיצוב איכותי מעורר את מעורבות הלקוח, מגדיר את המותג שלך, ומסייע לך לבלוט בתחרות. היכולת ליצור גרפיקה ולמשוך את תשומת לבם של הלקוחות, בשילוב מאמצי השיווק שלך יכול להרים את העסק שלך לגבהים חדשים.

12 עצות עיצוב אתרים שיעזרו לך להצליח ב2016   בשביל להיות מעצב אתרים טוב אתה צריך יותר מכישורים טכניים. אתה …

חושבים על אתר אינטרנט חדש לעסק שלכם? לא בטוחים באיזו פלטפורמה לבחור? מה בדיוק צריך להיות באתר שלכם וכמה צריך להשקיע? תנו לי שלוש דקות מזמנכם ואעשה לכם סדר בראש ואענה על כל השאלות הנפוצות שבעלי עסקים שואלים את עצמם לפני שהם בונים אתר חדש.

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם

להרשמה לניוזלטר