אפיון אתר: השאלות שצריך לשאול לקוח לפני בניית אתר

כיום חשוב שלעסק תהיה נוכחות מקוונת, אם אין לעסק אתר אינטרנט, זה יכול להשפיע על התפיסה של לקוחות פוטנציאליים. ככל שאנו עוברים לעידן דיגיטלי , אפילו העסק הקטן ביותר צריך להגביר נוכחות כדי להגדיל הכנסות.

אתר אינטרנט הוא חלק מהותי מניהול עסק מצליח. מעצבי אתרים רבים פועלים במטרה להפוך את האתר ליפה יותר, או לוודא שהוא מתפקד כמתבקש. זוהי כמובן טעות אסטרטגית, בונה אתרים צריך לקבל הבנה טובה של העסק, מי הקהל שלו ומה הלקוח מחפש בכדי לייצר הצעת מחיר מדויקת ככל האפשר לצרכי הלקוח ולייצר אתר אינטרנט העונה על ציפיותיו של הלקוח, לבנות אתר שמוכן לשיווק באינטרנט תוך שמירה על עקרונות הליבה והחזון של העסק.

שאלות שיסייעו לכם להכיר את הלקוח טוב יותר

האם האתר מיועד לעסק חדש או מבוסס?

סביר להניח שלעסק מבוסס כבר תהיה נוכחות מקוונת כלשהי. יכול להיות פרופיל של Google לעסק, חשבונות מדיה חברתית ואולי אפילו אתר קיים. אם אתה מתכוון לעצב אתר חדש עבור עסק מבוסס, ייתכן שתצטרך לבצע מיתוג מחדש, מה שידרוש עדכונים בכל הפלטפורמות הקיימות באינטרנט.

עסק חדש מתחיל מאפס, מה שאומר שלבעל העסק יהיה תפקיד הרבה יותר גדול וחשוב בקביעת עיצוב והמיתוג העתידי של העסק.

יש לך כבר אתר? מדוע אתה רוצה שינוי? מה לא עובד באתר הנוכחי שלך?

הגדרה ברורה של הצרכים ומטרות הלקוח היא אחד השלבים הראשונים בתהליך עיצוב אתרים. יש להבין מה הלקוח רוצה שהאתר הזה ישיג? האם להביא תנועה ממנועי החיפוש? ליצור קשרים ושיתופי פעולה דרך האתר? לגרום לאנשים להשאיר פרטים? ליצור יותר מכירות? להשיג יותר לידים ? להגדיל עוקבים ברשתות החברתיות?

הרוב המכריע של האנשים פשוט רוצים יותר לקוחות, אבל זה יהיה התפקיד שלך ליצור את המשפך שינחה את המבקר באתר להפוך ממתעניין ללקוח. אז וודא שאתה מבין היטב את המטרות של הלקוח שלך. אופן בניית האתר יהיה תלוי במטרה העיקרית של האתר. קבע זאת בבירור לפני שתמשיך הלאה.

שאלות נוספות שיש לשאול את הלקוח:

  • מהי התוכנית או החזון לטווח הארוך עבור העסק? 
  • למה הוא מנהל את העסק הזה והאם זאת התשוקה שלו? 
  • מהו תמהיל השיווק ואילו מוצרים או שירותים הכי נמכרים? 
  • האם הוא מכיר את הלקוחות שלו? 
  • מה הם צריכים ולמה הם רוצים לקנות את המוצרים?
  • מה עובר על העסק עד למכירה? מהמודעה, הפנייה הראשונית, לקנייה ועד רכישה חוזרת? 
  • מה ייחודי בעסק שלך ולמה הלקוחות שלך קונים ממך ולא מהמתחרים שלך?
  • למה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? מה אתה מציע שאף אחד אחר לא עושה?
  • איזה סוג של תדמית תרצה לשדר? 
  • איך אתה רוצה שאנשים ירגישו כשהם מבקרים באתר שלך? 
  • איזה מסר אתה רוצה שהאתר יעביר: עסק מקצועי ורציני או ידידותי, אישי ונגיש?

רוצה ללמוד עוד טיפים ממקצוענים בתחום? תחשוב על הרושם שאתה נותן לבעל עסק בכל קליק וקליק ובוא ללמוד מאנשי המפתח שכבר עושים את זה שנים רבות.
לפרטים נוספים צור קשר >>>

רוצים לשתף את הפוסט?

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שרותי בניית אתרים

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

מעוניינים בשיחת ייעוץ עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה:

אם תשאירו לנו פרטים - נשמח לחזור אליכם

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם