המכון למדע ותודעה – או בשמו הנוסף – המטרה אמת – הם לקוחות שמכירים אותי הרבה זמן מהפעילות האישית שלי במכון – ולאחר שהבינו שהם רוצים לבנות את אתר האינטרנט מחדש ולאחר תהליך אפיון ארוך ומורכב שעשו – ממש לפני פרשת דרכים שעמדו להוציע הרבה מאוד כסף על פיתוח האתר – הבינו לאחר שיחה עמוקה איתי שאולי יוכלו להגשים את המטרות שלהם בכמעט שליש מחיר – וכנראה גם לקבל כלים טובים יותר שיוכלו לעזור להם בניהול והפעלת העמותה.
הדריכה הייתה שהאתר יהווה בראש ובראשונה אתר תדמית לפעילות המכון – אך גם יאפשר גישה למידעים השונים שהעמותה מפרסמת, וגם יאפשר לרכוש כרטיסים לאירועים השונים, אבל גם יאפשר לרכוש גישה לקורסים השונים וההרצאות שהיו בעבר שהעמותה רצתה לקדם את המכירה שלהם – כקורסים דיגיטליים.
הושקעה הרבה מחדשה בשפה עיצובית למותג שתוכל להעביר גם את החלק המדעי של העמותה – אך עם זאת להעביר גם את המסר של ה”תודעה” שהיא כבר יותר אמורפית ואנושית…