חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מד-לאב | ביוטרוניק – ציוד רפואי ומדעי

מד-לאב הנה חברה העוסקת בציוד רפואי מתקדם בדגש על מוצרים למערכת הדם והלב – כגון: קוצבי לב (היחידים שאפשר לעשות איתם MRI), דיפריבולטורים, צינטורים, שירותי ניטור מרחוק, מכשירי א.ק.ג תת עוריים ועוד.

הלקוחות פנו אלינו בבקשה להקים להם אתר זמני שיוכל לשמש את לקוחות הקצה של הציוד הרפואי שהם מוכרים – למרות שהם לא באמת אלו שקונים את הציוד. צריך להבין שהלקוחות שלמשל יבחרו איזה קוצב לב להשתיל זה הרופאים והמנתחים – ועדיין, מכיוון שזה מכשיר בעל חשיבות קריטית ללקוח הקצה אצלו מושתל הלב – היה צורך לאפשר ללקוחות לקבל מידע נוסף על המוצרים – ושתיהיה כתובת באינטרנט לקהל דובר העברית שמשתמש במוצרי החברה.

מכיוון שבתכנון התהליך במקור הוחלט לפתח את האתר בתקציב מוגבל, מעצבת הבית שלנו איתרה תבנית וורדפרס מתקדמת ומעוצבת שהתאימה בדיוק לצרכי החברה – זאת בנוסף לעבודת עיצוב, בחירת צבעים ועיבוד תמונות – הצלחנו ליצור להם אתר מרשים – שלא רק משפר את התדמית של החברה לקהל הישראלי – אלא גם מאפשר לו להעמיק ולקרוא את המידע בהרבה אודות המוצרים והשירותים של החברה.

מגוון תמונות מהפרוייקט:

כלי תצוגת התבניות לאתרים

אנחנו שמחים להכיר ולהציג לכם את כלי תצוגת התבניות החדש והייחודי שלנו לאלמנטור – המיועד למערכת וורדפרס.

הכלי נועד לעזור לכם לראות את התבניות החדשות ביותר – לאתרים, עמודי נחיתה, מיני-סייטים וכד’ ולאתר ולבחור את התבנית העיצובית הנכונה והמתאימה ביותר לאתר הבא שלכם.

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם

להרשמה לניוזלטר