החברה מוכרת מוצרים אותה היא מייבאת ולכן היא לא רצתה סתם אתר תדמיתי וקטלוג למוצרים שלה – אלא אתר פעיל ומכירתי של ממש כולל ממשק למערכת ZAP ואפשרויות לתשלום והזמנה ישירות דרך המערכת.
מכיוון שהחברה מוכרת מוצרים ייחודיים ובדר”כ במבצעים מיוחדים – הוחלט ללכת על צבעי הכתום שמדגישים ומעבירים מסר של מבצעים – וכמו כן להשאר עם צבעי השחור שאפיינו את החברה ואת השפה הויזואלית שלה כבר מזה כמה וכמה שנים.
כמובן שלדף הבית נבחרה תבנית מאוד נקייה ופשוטה כדי פשוט להציג את המבצעים הכי חמים – בישירות – ומבלי להסתבך – מה גם שכך חווית הקנייה פשוטה ומזמינה הרבה יותר.