הלקוח רוזנפלד הגיע אלינו אחרי שהאתר שלו כבר היה מעוצב ובנוי – אבל עם זאת הוא היה צריך חברה שתוכל לקחת אחריות על כל הקטע הטכני של האתר ובעיקר לספק להם תמיכה שוטפת אבל מבלי לשלם לחברות אחרות בחוזי ריטיינר – אפילו אם הם לא משתמשים בשירותים – ואצלנו זה בדיוק הייחודיות של המודל – תשלום רק עבור השירות שצריכים בפועל.
מבחינתנו – לקוח כרוזנפלד שמעורב בתהליך הבנייה ומכיר את האתר שלו על בוריו ובעיקר צריך שירותי תמיכה והדרכה הוא הלקוח האולטימטיבי – כי מעורבות שכזו של הלקוח בפרוייקט תמיד תבטיח איכות גבוהה בהרבה לביצוע וגם מאפשרת ללקוח להתקדם בעצמו ובעיקר להרגיש טוב בעדכונים ובמילוי התכנים באתר.
למרות שהאתר נבנה לפני הרבה זמן – החברה לא מפסיקה לחדש ולעדכן – מה שמאוד מועיל לנראות של האתר במנועי החיפוש – נושא שגם עזרנו בו לחברה לייעול ותפוקה מירבית מתהליכי הSEO (קידום אתרים) ובמיוחד באופן שבו הם מתרחשים בקידום אתרי וורדפרס.