התחרות העסקית שמתנהלת כיום במרחבי האינטרנט מחייבת כל בעל עסק להזדקק לשירות של בניית אתרים וקידום, וכדי להיות נוכח יותר באינטרנט יש צורך לבנות אתר רספונסיבי המאפשר גלישה גם מטלפון סלולרי.
כיום לא ניתן להסתפק בבניית אתר בלבד, כדי להיראות באינטרנט, קידום אתרים הוא הכרחי.
קידום נעשה במספר אפשרויות: קידום אורגני או ממומן בגוגל או קידום בפייסבוק וכן באמצעות לידים ממירים.
כל סוג של בניית אתרים וקידום צריך להתבסס על כתיבת תוכן מקצועית בהתאמה למנוע החיפוש של גוגל.
איזו מערכת להעדיף לצורך בניית אתרים וקידומם
לצורך בניית אתרים וקידומם הצעד הראשון הוא כמובן בניית אתר זמין ונגיש, המתאים לצרכי העסק ומטרותיו (אתר תדמית אתר מכירות או אתר מיתוג).
באתר האינטרנט של העסק מוצגים השירותים או המוצרים שבית העסק מוכר, המלצות של לקוחות, וכן ה’אני מאמין’ של העסק. לפי השערות של מומחים, כ-40% מאתרי האינטרנט בעולם בנויים על מערכת ניהול אתרים של וורדפרס. אחד הגורמים לכך הוא הקלות והנוחות לקידום אתרי וורדפרס. כשבונים אתר וורדפרס לצורך קידום עדיף להגדיר זאת מראש ולהוסיף את התוספים המיועדים לכך.
ובהמשך, על מנת להישאר רלוונטי יש צורך להתעדכן בחידושים שמציעים גוגל או הרשתות החברתיות. וכאמור, עקב השימוש הרב כיום באינטרנט סלולרי יש צורך בבניית אתר רספונסיבי המתאים גם לגלישה במובייל.
בניית אתרים ושיווק דיגיטלי
אז כמו שאמרנו בניית אתרים ללא שיווק דיגיטלי מביאה תועלת כמעט אפסית לעסק. ולכן כשאתם מזמינים בניית אתר בררו אם הוא מצטלב בקלות עם הדרישות של קידום אורגני.
קיימות מספר תוכנות לבניית אתרים, לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. התוכנה המוכרת ביותר היא וורדפרס והיא גם נחשבת לטובה ביותר לצורכי קידום אורגני ושיווק דיגיטלי. ומצד שני עקב היותה בנויה בקוד פתוח היא פחות מאובטחת.
תוכנות נוספות לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי הן: Wix ו-JavaScript הן נחשבות לפחות ידידותיות מבחינת שיווק דיגיטלי לקידום אתרים אך כאמור, יש להם יתרונות משלהם. ומצד שני ניתן לקדם אותם בפייסבוק ובאינסטגרם. לצורך בניית אתרים וקידומם העדיפו להתייעץ עם איש מקצוע כדי לנצל את הניסיון החשוב כל כך לנושא – וכמובן לחסוך בעיות עם הדברים שאתם לא יודעים שאתם לא יודעים.