חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהי אדריכלות אתרים, למה זה כל-כך חשוב ומה כדאי לכם לדעת?

בדומה לבית החלומות שלכם, אתר טוב באמת הוא אתר שמצליח להכיל את שלושת האלמנטים החשובים ביותר בחיים הדיגיטליים בצורה מושלמת: תוכן ,עיצוב ופונקציונליות. אמנות תכנון האתר מתקיימת במקביל לאדריכלות של מבנים פיזיים ובעצם ממירה ומשליכה את תורת הארכיטקטורה לתכנון ובנייה נכונה של נכסים דיגיטליים. 

למה הכוונה באדריכלות אתר?

אַדְרִיכָלוּת או אַרְכִיטֶקְטוּרָת WEB היא אמנות הבנייה במרחב הדיגיטלי. עניינה בתכנון ועיצוב מבנים דיגיטליים במרחב שבין אמנות, שיווק ותכנות. העיסוק במבנים דיגיטליים כולל את מגוון הכישורים הטכניים, הפסיכולוגיים, השיווקיים והעיצוביים אשר מסייעים בתכנון ובניית אתרי אינטרנט אפקטיביים ופונקציונליים. 


למעשה, “אדריכלות אתרים” היא כותרת, אשר תחתיה נמצאים כלל השלבים שצריך לעבור על מנת לבנות את אתר האינטרנט הנכון ביותר עבורכם, מכל הבחינות. מדובר בהליך מחשבה מעמיק, פדנטי, מדויק ואינטנסיבי שבסופו תקבלו את התוצר שאליו כיוונתם בדיוק מוחלט, כי כאדריכל אין מקום לטעויות.

מה הופך אדריכלות למוצלחת?

Asset 4arrow

אדריכלות אתר מוצלחת תאפשר תיאום ציפיות נכון בין המתכנת, המעצב ובעל העסק, הן לגבי תמחור אנשי המקצוע והן אורך העבודה הנדרש מכל אחד. אם האדריכלות מתנהלת באופן מדויק, יהיה ניתן לדעת בדיוק מה התוצאה הרצויה אליה מכוונים, ובנוסף מהי הדרך הכי קלה, נכונה ומהירה להגיע אליה. אם תקפידו על תהליך האדריכלות, תוכלו לראות מול העיניים את מאפייני האתר ולא להתחייב לבנייתו עד  אשר התכנית תאושר. 

מיהו האדריכל?

על האדריכל להיות איש מקצוע שיכוון, יסביר ויעניק יעוץ לאנשי המקצוע הלוקחים חלק בבניית האתר. חשוב לציין כי באמצעות הכוונה מקצועית ומפורטת, כל אדם המעוניין בכך יכול לעסוק באדריכלות אתרים!  האדריכל יכול להיות מתכנת או מעצב אתרים, שמעוניין לקחת את העבודה שלו צעד אחד קדימה. מצד שני, האדריכל יכול להיות בכלל בעל העסק, שמעוניין לבנות את האתר המושלם לעסק שלו. 

 

בניגוד למתכנת או מעצב אתרים, אשר בעלי ידע ויכולות טכניות, אין הכרח לאדריכל האתרים לדעת לבצע את הפעולות הנדרשות להקמת אתר. אולם, על האדריכל להיות בקיא בכלל שלבי בניית האתר, עד הפרט האחרון והשולי ביותר. עליו לנצח על הפרויקט, לדייק את העוסקים במלאכה ולכוון אותם אל המטרה אותה הוא שואף להשיג. כמובן שידע טכני והבנה מעמיקה בכל שלב הדרוש לבניית אתר מייעלת את עבודת האדריכל.

 

לאדריכל יש תפקיד מרכזי בתכנון ויישום של הסביבה הדיגיטלית במציאות של תנועה והתקדמות דיגיטלית מתמדת. הדיאלוג העיצובי והרעיוני בין האדריכל לציבור מתבטא בתוצאה הפיזית והוויזואלית בעולם הדיגיטלי.

איך גם אתם תוכלו להפוך לאדריכלי אתרים?

על מנת לסייע לכם להתמקצע בתחום אדריכלות האתרים, בנינו עבורכם מדריך בסיסי. במדריך זה תמצאו את פירוט השלבים והבסיס הראשוני עליו נבנית העבודה של אדריכל האתרים בדרך לתכנון אתר פונקציונלי, מעוצב ומוכר. בפרקי המדריך תמצאו מידע בסיסי אך מקיף, הכולל דוגמאות ורשימות מרוכזות שיעזרו לכם להכיר קצת יותר את עבודת האדריכל בכל הנוגע לתכנון ובניית נכסים דיגיטליים אפקטיביים.

מוזמנים לקרוא עוד על שירות האדריכלות (אפיון/תכנון) האתרים שלנו.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם