חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיתוח תוספים – הכול אפשרי בשביל האתר שלך

לכל בעל עסק יש היכן שהוא במחוזות הדמיון את אתר החלומות שלו. הוא יודע בדיוק איך הוא רוצה שהאתר שלו יראה, ואיזה שירותים הוא רוצה לתת בו.

אך אז הוא פוגש את המציאות שמנפצת לו את חלומותיו ורצונותיו: הפונקציה הזאת שאתה רוצה לא קיימת בפלטפורמות הקיימות! והרעיון ההוא שלך בכלל פרוע ולא ישים בעליל! וכן עוד שלל מילות ‘עידוד’ שמוציאות לו את האוויר מהגלגלים.

אבל הי חבר, תתעודד. אין לך באמת סיבה להתייאש. אתה רק צריך לפנות למקום הנכון. אנחנו ב’דיביין’ מתמחים בפיתוח תוספים. כבר פיתחנו המון כאלה, ואנחנו עומדים מוכנים לכל משימה שעוד תבוא.

כל מה שתרצו לדעת על פיתוח תוספים תקראו במאמר זה.

 

מה זה פיתוח תוספים?

כל האתרים הנבנים, נבנים על בסיס פלטפורמות קיימות. כלומר יש תשתית טכנולוגית שעליה האתר מתבסס. התשתית הזאת היא ראשונית, והיא נותנת מענה בסיסי לצרכים של בעלי האתרים.

אבל ברור שכל אתר מוקם ממניע אחר, עם כוונות שונות ועם רצונות מגוונים שמביאים איתם מזמיני האתרים. ולכן ברור שהתשתית הבסיסית לא יכולה לתת את מלוא המענה לכל הבקשות / דרישות של כולם. ובדיוק בגלל זה יש עולם שלם של תוספים. 

התוספים האלה פותחו על ידי מפתחי תוספים מקצועיים שחשבו על אין ספור פונקציות שיכולות לעניין בעלי אתרים שונים, והם נותנים מענה רחב ומגוון מאוד לשלל צרכים של האתרים השונים. אבל מסתבר שמגוון התוספים הקיים עדיין לא מספק את כל הצרכים בשוק.

כידוע לכם אין סוף לעומק של העולם הטכנולוגי, תמיד יש לאן להתקדם ולהתפתח. וכמו כן אין קרקעית ליצירתיות של הלקוחות שמזמינים את האתרים. בעלי האתרים בני זמנינו חיים טכנולוגיה, ונושמים רשת בכל רגע נתון. הם כבר יודעים היטב מה הגולשים מחפשים, וכיצד ניתן להקל עליהם ולשפר את חוויית הגלישה שלהם באתרים שלהם. ולכן הם באים למפתחי האתרים מאוד מגובשים באשר למה שהם רוצים להשיג מהאתר שלהם. הם יודעים להצביע בבירור על הפונקציות שהם רוצים שיעטרו את האתר שלהם, והם יודעים מה יהפוך את המבקר באתר שלהם למאושר ומרוצה יותר.

ופה נוצר לנו איזה שהוא פער בין היצירתיות יוצאת הדופן של הלקוחות שמזמינים את האתרים, לבין מה שיש לעולם התוספים הקיים להציע להם. ולכן לא פעם נוצרת סיטואציה בה הלקוח מבקש לקבל באתר שלו פונקציה שפשוט לא קיימת באף מקום, כלומר אף אחד לפניו לא חשב על זה. או שהלקוח רוצה פונקציה מסוימת, אבל הוא מבקש לשדרג משמעותית את הביצועים והיכולות שלה.

ופה בדיוק נכנס לתמונה התחום של פיתוח תוספים. מפתחי התוספים המקצועיים מקשיבים ללקוח, ולתוכניות והרצונות שלו מהפונקציה העתידית. והופכים אותן לפונקציות ממשיות שתתלבשנה על האתר שלו לשביעות רצונו הרב. ואם תרצו, פיתוח תוספים, זה לתת ביטוי טכנולוגי לרצונות והכוונות של בעלי עסקים יצירתיים.

 

מעוניינים בפיתוח תוספים? הגעתם בול למקום הנכון!

לנו ב’דיביין’ יש רזומה עשיר במיוחד בבניית אתרים. ראינו כבר הכול בעולם הזה. מצאנו המון לקוחות עם המון רצונות, דרישות, בקשות וצרכים בעבור האתרים שלהם. ואנחנו תמיד היינו בשבילם עם פיתוח תוספים יעיל, אפקטיבי ותפור בול למידותיהם.

למה זה רלוונטי? מכיוון שבמרוצת השנים פיתחנו רשימת תוספים אדירה כמענה לשלל הדרישות של לקוחותינו. התוספים שפיתחנו כוללים: תוספי חנויות, תוספי אינדקסינג, תוספי CRM , תוספי התממשקות, תוספי ניהול וכד… מה שאומר שבאמתחתנו המון פתרונות לכמעט כל צורך שמתעורר בתחום. וייתכן מאוד שהתוספים האלה שהיו רלוונטיים ללקוחות שלנו אז, הם בדיוק מה שאתם מחפשים כעת, ותוכלו להשיג אותם אצלנו מבלי להוציא הרבה כסף על פיתוח תוספים משלב 0 .

אבל גם אם לא נמצא עבורכם אצלנו את אותו תוסף בו אתם חפצים, אנחנו נעשה בדיקה יסודית בשוק התוספים האינטרנטיים בו אנחנו כה מתמצאים, במטרה להביא לכם אותו במחיר מינורי. ובמידה וגם ניסיונות אלו יעלו חרס, אנחנו נפתח אותו בשבילכם בדיוק כמו שאתם תרצו ותבקשו. אנחנו נעשה את זה במקצועיות, ביעילות, במהירות ובמחיר מעולה.

 

פיתוח תוספים עושים רק אצל מקצוענים.

בפיתוח תוספים יש גם סיכון מסוים. כאשר מעלים תוספים מסוימים לאתר הם עלולים להתנגש עם תוספים ופונקציות אחרים באתר. מה שעלול להביא לשיבוש משמעותי באתר כולו, עד כדי קריסת האתר לחלוטין.

זאת הסיבה שפיתוח תוספים יש לעשות רק אצל מקצוענים עם תעודות מעשיות. לא כל מי שמציג את עצמו כ’מומחה עם כישרון טבעי מולד לפיתוח תוספים’ או כמישהו שיודע לכתוב קודים (כתיבת קודים זו הדרך לפתח תוספים) באופן חובבני, ראוי לפתח את התוספים שלכם.

אלינו ל’דיביין’ התגלגלו הרבה מקרים בהם בעלי אתרים רצו לחסוך בהוצאות, והזמינו תוספים אצל חובבנים ובסוף הם נאלצו לשלם פעמיים, לא לפני שהאתר שלהם ניזוק קשות.

 

כמה עולה פיתוח תוסף?

אין מחירון ברור שיודע לצפות כמה עולה פיתוח תוספים. מהסיבה הפשוטה שזה מאוד תלוי בסוג של הפיתוח. חלק מהפיתוחים הם קלים למדי, ולא דורשים יותר מידי משאבי השקעה מצד המפתחים. בעוד תוספים אחרים יגרמו למפתחים ‘לשבור את הראש’ ולהקדיש המון זמן לצורך השגת המטרה.

בכל מקרה לגופו ייעשה הערכת עבודה בהתאם לדרישה. לפיה ייקבע כמה תהליך בניית התוסף יעלה.

 

לסיכום

  • אם אתם רוצים בשביל האתר שלכם פונקציה שלא קיימת בפלטפורמות האתרים הקיימות. כל מה שאתם צריכים זה מפתח תוספים טוב.
  • אנחנו ב’דיביין’ פיתחנו לאורך השנים אין ספור תוספים להמון מטרות, וייתכן שיש לנו בעבורך את התוסף שאתה מחפש. וגם אם לא, נשמח לפתח לך אותו במקצועיות וביעילות.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם