חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

13 מושגים נפוצים ששמעת ולא ידעת!

מעתסקים ב-WEB ? כנראה ששמעתם חלק מהביטויים האלה בעבר ולא ידעתם מה כוונתם בדיוק, אז אספנו כמה מושגים בסיסים שכל מי שמתעסק בעולם ה-WEB בעל נכס דיגיטלי מסוג כלשהו צריך לדעת!.

  1. דומיין – כתובת האתר (שם האתר) הייחודית שמקבל אתר בעת הרשמותו לאחד משירותי הרישום לדומיינים.
  2. טראפיק – כשמדברים על ‘טראפיק’ במונחים של בניית אתרים וקידום אתרים הכוונה היא לתנועה באתר / בעמוד נחיתה ולכמות הגולשים אשר ביקרו בעמוד בתקופת זמן מסוימת.
  3. דף נחיתה – הוא עמוד שגולשים נכנסיו אליו לאחר הקלקה על מודעה או באנר, ומגיעים לדף שבדר”כ יסביר על שירות או מוצר באופן ספציפי, שבו תצתרכו להשאיר פרטים כלשהם בנוגע אליכים לאיסוף לידים.
  4. אתר תדמית – אתר תדמית יספר את הסיפור שלך או של המוצר שלך – בין אם אתה רוצה למכור אותו לפרסם או רק להציג אותו .. זוהי מטרת אתר תדמית, בד”כ ימנה בין 5-10 דפים הכוללים ( עמוד הבית, אודות ,שירותינו ,גלרייה ,בלוג , צור קשר).
  5. אפיון אתר – במהלך האפיון, מגדירים את צרכי הלקוח ודרישותיו מהאתר ומתבצע תיאום ציפיות בינו לבין בונה האתר, במהלך האפיון טוב נדבר על (פלטפורמת הבנייה, עיצוב, לוחות זמנים, עלויות ועוד..) זכרו שאפיון טוב יקל עלייכם בהמשך.
  6. Google-adsense – הוא שירות הניתן על ידי גוגל ומאפשר לבעלי אתרים לקבל תשלום עבור מודעות ובאנרים המוצגים אצלם באתר.
  7. SEO – מדובר בשיטות לקידום אתר בתוצאות החיפוש ועל כן הוא נקרא – SEO –  Search Engine Optimization והוא נכנס תחת הקטגורייה של קידום אתרים.
    כאשר עוסקים בבניית אתרים, חשוב מאוד לבצע התאמה לדרישות מנועי החיפוש כדי לשפר את הימצאותם של הנכסים שלנו ברשת.
  8. רספונסיבי – אתר רספונסיבי הוא אתר שמתאים את תצורתו לפלטפורמת הגלישה ממנה נכנס הגולש. (סמארטפון, לפ-טופ, טאבלט).
    כיום תנאי בסיסי לבניית אתר מכל סוג.
  9. ECOMMERCE – אתר Ecommerece הוא אתר מסחר דיגיטלי, משמע ניתן לבצע דרכו רכישה של שירותים ומוצרים און ליין.
  10. Google Analytics – גוגל אנליטיקס הוא שירות שמספקת גוגל, המאפשר מעקב אחר תנועת(טראפיק) הגולשים באתרי אינטרנט שלנו.
  11. UX – UX היא החוויה שהמשתמש חווה במהלך שהותו באתר/אפליקציה/עמוד נחיתה מסוים, חוויה מתבטאת בעיצוב, יכולות מכירה, ארכיטקטורת המידע והיבטים רגשיים, אנושיים ותחושתיים. בשנים האחרונות תחום ה-UX נמצא בצמיחה מתמשכת, וכיום מהווה מרכיב קריטי להצלחה העסקית של חברות ומותגים.
  12. Google Tag Manager – בעולם בניית האתרים יודע שיש קודים מסוגים שונים שיש להגדיר באתר כמו : Analytics, קוד המרות וכו’.
    שינוי קוד (בעקבות עדכון, יצא קוד חדש וכו’) עלול לגזול זמן יקר כאשר צריך להחליפו בכל דפי האתר
    ולכן Google Tag Manager חוסך לכם זמן ומייעל את העבודה השוטפת על האתר.
  13. CMS – מערכת לניהול תוכן – Content Managment System באמצעותה מנהלים, עורכים ומפרסמים תכנים באתר אינטרנט.
    סוגי מערכות CMS נפוצים : WordPress, ASP.NET , Joomla, Drupal.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם