חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיוון שמערכת וורדפרס הנה המערכת הקלה והנוחה ביותר לשימוש ולתפעול,
יותר ויותר לקוחות היום מעוניינים להעביר את האתר שלהם מג’ומלה לוורדפרס, למרות שהוא עובד ונראה טוב בסך הכל.
לפעמים אפילו זה שהתחושה בכניסה למערכת הניהול היא ידידותית ומזמינה יותר, מספיק כדי לגרום ללקוחות לרצות לעבור לוורדפרס.
כבר הרבה זמן שוורדפרס הנה המערכת המובילה והמועדפת מבחינת דירוג המשתמשים ומבחינת אחוזי השימוש בה, ביחס לכל שאר מערכות ניהול התוכן בקוד פתוח. מכיוון שהמערכת נבנתה לניהול בלוגים, ובמיוחד כיוון שהיא תוכננה בצורה ששמה דגש על היותה ידידותית למשתמש ולאו דווקא למתכנת, ישנם מתכנתים אשר יעדיפו לעבוד עם המערכות המתחרות, וינמקו זאת בטענה שבנייה ותיכנות של אתרים מורכבים ומסובכים אשר דורשים אופציות מיוחדות ומורכבות, נוח יותר לבצע באמצעות מערכות שאינן וורדפרס. עם זאת, הטענה הזאת בטלה משום שבימינו קיימים תוספים מרובים אשר עונים על כל צורך ויודעים לבצע כל פעולה כמעט, ואין צורך שכל האפשרויות יהיו מותקנות ישירות על המערכת.
להפך, אחד מיתרונותיה של וורדפרס היא הפשטות הראשונית של המבנה, והיכולת להוסיף לפשטות הזאת אפשרויות מורכבות על פי הרצון והצורך.

דבר אחד שמטריד לקוחות רבים בנוגע למעבר בין המערכות הוא נושא קידום האתר.
קיים פחד שבגלל המעבר ייפגע מקומו של האתר בתוצאות החיפוש. שאלה זו היא שאלה לגיטימית וחשובה, והתשובה עליה היא שאם יודעים לעשות את הדברים נכון, דווקא הגיוני שנראה שיפור בתוצאות הקידום של האתר, הן בגלל החיבה שרוכשת גוגל למערכת וורדפרס, והן בגלל השימוש היעיל של וורדפרס בקישורים ידידותיים ושאר היתרונות של וורדפרס בכל הנוגע לקידום אתרים, לחוויית משתמש ובכלל. עם זאת, למשתמש הפשוט לא מומלץ להעביר את לבד. 
ידע מקדים בנוגע לכלים הקיימים ולאופן יצירת ההפניות הזמניות לקישורים המעודכנים הוא חשוב מאוד לביצוע התהליך באופן אפקטיבי, ולכן בהחלט מומלץ להתייעץ ולהעזר באנשי מקצוע במעבר בין מערכות.

 

דברים שיש לשקול בעת העברת אתר ממערכת ג’ומלה לוורדפרס:

נשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לעשות את המעבר:

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם

להרשמה לניוזלטר