החברה הגיעה אלינו דרך קולגה/יועץ עסקי שעבד מול החברה בבקשה להקים את תדמית חדש לחברה – שיכיל את חווית המשתמש העדכנית של המותג – וכמובן יאפשר גלישה בשפות השונות בהתאם ליעדים אליה טסה החברה.
באתר הוטמעו פונקציונליות מיוחדת בהתאמה לחברת תעופה – ממערכת לחיפוש והזמנת טיסות – ועד מערכי מידע המחויבים על ידי הרגולציה של רשויות התעופה.
באתר הוטמע איזור מיוחד שיאפשר גם לתת מידע נוסף לגבי היעדים השונים – במיוחד כדי לתת תחושה שלחברת התעופה ברמת חווית המשתמש חשוב לא רק להטיס ליעד – אלא גם חווית הלקוח ביעד ובכך דאגה לחוויה השלמה של הלקוח.