חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תגית: שיעורים פרטיים וורדפרס

מוזמנים להזין ערך לחיפוש מחדש:
בלוג

העיצוב של המחר – לבניית אתרים ואפליקציות

הצצה מדהימה למאחורי הקלעים של עולם המעצבים של גוגל ולמסגרת העבודה/עיצוב שלהם ולאופן בו הם תכננו, חקרו ובנו את המסגרת העיצובית המובילה שלהם לבניית אפליקציות ואתרי אינטרנט – Material Design – עיצוב מבוסס חומר – שהרעיון המרכזי הוא ממשק משתמש שמדמה את עולם החומרים המוחשיים – ובכך מאפשר חווית משתמש הרבה יותר ידידותית, פשוטה, נוחה ואותנטית.

המשך קריאה »
קידום אתרים וורדפרס
בלוג

קידום אתרים בוורדפרס – מדריך שימושי למשתמש

אופן הקידום של אתר וורדפרס הוא מהנוחים והקלים מכל מערכות ניהול התוכן. מה גם, שבמידה ובניתם את האתר באופן נכון – לא תצטרכו להשקיע עבודה רבה בתהליך הקידום עצמו. העובדה שמערכת וורדפרס נבנתה ותוכננה תוך מתן מחשבה לאופן שבו יעשה הקידום הטוב ביותר לאתרים שלה במנועי חיפוש, מבטיחה שהאתר יקדם את עצמו בצורה מעולה באופן טבעי, כל עוד תשמרו על ההוראות, תעכבו אחרי כל ההנחיות הרלוונטיות וכמובן, יותר מהכל, תעדכנו את האתר שלכם באופן תדיר, עם כמה שיותר חומר איכותי וקישורים (מאתרים) איכותיים.

המשך קריאה »
תבניות וורדפרס בעברית
בלוג

תרגום תבניות וורדפרס לעברית

תבניות וורדפרס בעברית אתרים מבוססי וורדפרס יכולים לשנות את המראה שלהם ממש בקליק אחד – כל זאת מבלי לאבד את כל המידע, המאמרים, הפוסטים, הטפסים, הוידג’טים והפלאגינים המופיעים כבר באתר. שינוי המראה נעשה על ידי החלפת תבנית במערכת. התבניות הקיימות

המשך קריאה »
בלוג

מהם היתרונות של אתר וורדפרס מבוסס תבנית!

בניית אתר וורדפרס- לפי תבנית היא הדרך היעילה והזולה ביותר כיום להקים אתר יפה ומעוצב. עיצוב מוכן ונוח מאפשר לכל בעל עסק בקלות יחסית להגיע לתוצאה מרשימה אותה יוכל להמשיך ולפתח על פי רצונו וצרכיו. התבנית מהווה את שלדת האתר וקובעת את הנראות הכללית שלו. שימוש בתבנית מוכנה חוסכת זמן רב בתכנות ועיצוב וכפועל יוצא מזה חוסכת בהוצאות כספיות. ישנה אפשרות להשתמש בתבניות חינמיות או לרכוש תבנית (תבנית פרימיום). תבנית פרימיום תאפשר לנו ליהנות משכלולים ומאפשרויות מתקדמות יותר.

המשך קריאה »
בלוג

עזרה ותמיכה בוורדפרס באתר שלנו!

עזרה ותמיכה בוורדפרס באתר שלנו! לעזרה ותמיכה בוורדפרס אתם מוזמנים להיכנס לאתר שאנחנו מפתחים לתלמידים שלנו ולקהל הרחב לטיפים תמיכה והדרכות לוורדפרס ובא לשמש בעיקר לעזר בתהליך בניית אתר וורדפרס. האתר מכיל גם קטגוריה גדולה מאוד על פלאגינים מומלצים לוורדפרס

המשך קריאה »
שיעורים פרטיים בוורדפרס וג'ומלה
בלוג

שיעורים פרטיים בוורדפרס

זקוקים לעזרה ספציפית באתר וורדפרס?

התחלתם להתקין מערכת ג’ומלה ונתקעתם?

זקוקים לעזרה בגיור תבנית?

מנסים להתקין פלאגאין ולא מסתדרים?

צריכים לתרגם תבנית או תוסף – ולא יודעים איך?

בניתם אתר אך נתקלים בקשיים?

רוצים לבנות אתר וורדפרס בכמה שפות?

צריכים עזרה בעיצוב אלמנטים באתר?

המשך קריאה »

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם

Divinesites

לכל שאלה מוזמנים לשלוח הודעה
ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם

להרשמה לניוזלטר