חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תרגום תבניות וורדפרס לעברית

תבניות וורדפרס בעברית

אתרים מבוססי וורדפרס יכולים לשנות את המראה שלהם ממש בקליק אחד – כל זאת מבלי לאבד את כל המידע, המאמרים, הפוסטים, הטפסים, הוידג’טים והפלאגינים המופיעים כבר באתר.

שינוי המראה נעשה על ידי החלפת תבנית במערכת. התבניות הקיימות כבר במערכת יופיעו באיזור העיצוב בממשק הניהול, אליו ניתן בקלות גם להוסיף תבניות. אילו תבניות ניתן להתקין על מערכת הוורדפרס שלי? מאיפה משיגים תבניות בעברית ומה עושים אם התבנית שהתאהבתי בה היא דווקא באנגלית? על כך ועוד, במאמר שלפניכם.

תבניות וורדפרס – אותה גברת, בשינוי אדרת

האינטרנט מלא בתבניות וורדפרס, שיחליפו את מראה האתר שלכם ברגע. תבניות הוורדפרס המשוכללות כוללות כיום עיצוב נפרד למקטעים שונים באתר, הטמעה של פלאגינים, Shortcodes, ואינספור אפשרויות לעיצוב כל מקטע באתר שלכם. לאחר התקנת התבנית ובחירתה כתבנית האתר כל האתר ישנה את פניו – פשוט ומיידי.

מאיפה משיגים תבניות בעברית?

יש שתי דרכים להשיג תבנית בעברית – הדרך הראשונה היא לבחור תבנית שכבר יש לה גירסה בעברית. מספר לא קטן (אם כי גם לא אסטרונומי…) של תבניות בעברית מוצעות בחינם באתר וורדפרס הישראלי. תבניות נוספות בתשלום מוצעות על ידי אתרים לממכר תבניות.

הדרך השנייה להשיג תבנית בעברית היא לרכוש את התבנית המושלמת באנגלית (בפורמט LTR – כלומר, משמאל לימין, כנהוג בשפות לועזיות), וליישר אותה לימין (להפוך אותה לתבנית RTL) על ידי שינויים בקוד ובעיצוב התבנית.

אם תבחרו בשיטה השנייה, תוכלו לבחור כל תבנית שמוצאת חן בעיניכם, מאתרים גדולים כמו themeforest או templatemonster, ולהמיר אותה לעברית.

איך מתרגמים תבנית לעברית ומי יודע לעשות זאת?

תרגום תבניות נעשה על ידי שינויים בעיקר בגיליונות העיצוב של התבנית המקורית (גיליונות ה – CSS), אם כי לא תמיד השינויים מוגבלים לגיליונות העיצוב בלבד. לעיתים רחוקות ובתבניות מורכבות במיוחד, יש צורך להחליף פלאגינים בכאלה התומכים בשימוש מימין לשמאל על מנת להשיג מראה מושלם של האתר.

אני יכול לנסות לתרגם את התבנית שלי?

אם רכשתם תבנית מושלמת לצרכיכם מאתרים גדולים כאלה המוזכרים לעיל וכעת עליכם לתרגם אותה לעברית, תוכלו בהחלט לנסות לתרגם אותה לבד. הנה כמה עצות:

  • דאגו לגיבוי של התבנית בתצורה המקורית שלה, כפי שקיבלתם אותה מן האתר בעת הרכישה / ההורדה החינמית
  • תמיד השאירו לכם עותק מן הקובץ המקורי לאחר עדכונים.
  • נסו לעדכן בעיקר את המיקומים בגיליונות העיצוב שבהם מופיעות המילים right ו left.
  • עדכנו כל פעם מקום אחד בלבד ובדקו מהי ההשפעה על התבנית.

ומה אם אני לא מצליח לתרגם תבנית בעצמי?

מרבית המפתחים לוורדפרס מציעים גם שירותי תרגום תבניות לעברית. פניה למפתח מנוסה תאפשר תרגום מושלם של התבנית ואחריות בנוגע ליכולת בעל האתר להטמיע בה תכנים.

[su_button url=”https://www.divinesites.co.il/%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%90%d7%aa%d7%a8-%d7%95%d7%95%d7%a8%d7%93%d7%a4%d7%a8%d7%a1-%d7%9e%d7%91%d7%95%d7%a1%d7%a1-%d7%aa%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%aa/” background=”#80cff1″ color=”#000000″ size=”5″ wide=”yes” center=”yes” icon=”icon: shield” icon_color=”#4b6ad0″ desc=”לפרטים נוספים על שירותי התבניות שלנו”]לחצו כאן[/su_button]

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם