אנחנו בונים ומתכננים מסעות לקוח מ א' ועד ת'
אנחנו בונים לכם מסע לקוח איכותי ומדויק, אתם ממקסמים תוצאות.
מה זה מסע לקוח?
מסע לקוח הוא סך הפעולות שלקוח פוטנציאלי עובר מרגע החשיפה למוצר/שירות שלנו ועד שהוא הופך ללקוח נאמן.
זהו מושג המתאר את סך השלבים במערכת היחסים הנבנית בין עסק ללקוח.
למה אסור לוותר על בניית מסע לקוח?
מסע לקוח נועד כדי להתוות את הדרך, מהיכרות וחשיפה של המותג, לטיפוח וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, להעמקת היחסים במטרה ליצור קשר של אמון ובטחון עם לקוחות חוזרים.
מסע לקוח מוצלח ממקסם תוצאות, משפר את חווית הלקוח דרמטית, הופך את הדרך העסקית שלכם לברורה, וממצב אתכם כמותג מוביל.
עם מסע לקוח מנצח...
תצרו סדר וארגון עבור עצמכם.
תצרו סדר וארגון עבור עצמכם.
תקבלו תמונת מצב ברורה על נקודות החוזק והתורפה.
תפחיתו עומס, ותהפכו פעולות גוזלות זמן לאוטומטיות.
תגדילו את יחס ההמרות והמכירות בצורה אסטרטגית וחכמה.
תצרו לעצמכם בידול אמיתי.
תטפחו את הנאמנות למותג, ותגדילו את שביעות הרצון של הלקוחות.
מה אנחנו מציעים?
להראות לכם את הדרך.
לאפיין את קהל היעד שלכם בצורה מדויקת אחת ולתמיד.
לאפיין אילו נכסים אסטרטגיים רלוונטים לעסק שלכם.
למפות את המסע בצורה נכונה, כזו שתכניס אתכם ישירות למודעות הלקוח.
לאתר כשלים (אם קיימים) במסע הלקוח הנוכחי.
לאתר נקודות בהן ניתן לצמצם כוח אדם או עלויות על מנת למקסם אפקטיביות.
לתמוך בכם בכל השלבים שבדרך, מתכנון אסטרטגי ועד הוצאה לפועל.
כשאנחנו בונים מסעות לקוח, אלו הדברים שאנחנו לוקחים בחשבון -
- היכרות מעמיקה עם הלקוחות. מאפיינים לעומק את קהל היעד, לפני שמתחילים. אנחנו בונים לקוח אוואטר ועבורו מדייקים את מסע הלקוח. זהו צעד חשוב במיוחד כי היכרות שטחית עם קהל היעד עלולה להוביל למסעות לקוח לא מדויקים.
- בחינת התמונה המלאה. בונים מסע "מורכב" שלוקח בחשבון את כל צירי הכניסה והנטישה האפשריים.
- סוף מעשה במחשבה תחילה. לפני יציאה לדרך נגדיר מטרות שאותם נרצה להשיג במסע הלקוח, מהן יעזרו כל השלבים שבדרך.
- מתובנה לפרקטיקה. את התובנות החדשות שיתקבלו ממחקר והיכרות עם קהל היעד, חשוב לנו להפוך לצעדים פרקטיים וישימים.
ככה זה עובד >
שיחת אפיון עסק וקהל יעד
בניית סימולציות אפשריות של מסעות לקוח
סקיצת מסע לקוח ראשונית
דיוקים וחידודים
תכנית עבודה לבניית מסעות לקוח
הקמת נכסים אסטרטגיים רלוונטיים
איך אנחנו בונים מסעות לקוח?
ממפים מקורות הגעה
1. מאילו מקורות הגעה הלקוחות מגיעים כיום?
2. האם מקורות ההגעה הנוכחיים משרתים את היעדים?
3. האם יש מקורות הגעה נוספים שיכולים להיות רלוונטים לעסק?
4. מי קהל היעד המדויק של השירות או המוצר?
ממפים את מסלול השיווק והמכירה
1. מה הצעת הערך הייחודית שלכם?
2. איך ההצעה מועברת בצורה הטובה ביותר ללקוח?
3. האם יש הצעה חינמית בעזרתה ניתן למשוך לקוח ליצירת התעניינות?
4. איך יוצרים קשר עם ליד?
5. מה הפעולות שמתבצעות מרגע קבלת הליד ועד לרכישה ראשונה?
ממפים את הצעת הרכישה הראשונה
1. איזה הצעה תהיה בעלת ערך ללקוח פוטנציאלי?
2. מה ההצעה המשתלמת ביותר שאוכל להציע בשלב זה?
ממפים את מסע הלקוח שלאחר הנטישה
1. דרך איזה נתיבים אני פונה ללקוחות שנטשו את מסע הלקוח?
2. איזו הצעה משופרת אפשר להציע ללקוחות חוזרים?
מגדירים אוטומציות
1. איזה פעולות בתוך תהליך השיווק והמכירה אפשר להפוך לפעולות לאוטומטיות?
2. מהם כלי האוטומציה שכדאי להשתמש בהם במסע הלקוח?
3. איך והאם ניתן לבצע אינטגרציה בין האוטומציות השונות?
איזה סוגי מסעות לקוח אנחנו בונים?
מסע לקוח לאתר תדמית
מחשיפה ועד ליצירת קשר
מסע לקוח לחנות מקוונת
מחשיפה ועד לרכישה
מסע לקוח לפורטל מידע
מחשיפה ועד להרשמה
מסע לקוח למכירת קורסים
מחשיפה ועד להמלצה
הדרך הרבה יותר ברורה כשיודעים לאן הולכים
- מסע לקוח הופך את הדרך המסורבלת לברורה.
- מסע לקוח ממצב אתכם כמובילים בתחומכם.
- מסע לקוח מוציא את התסכול מהתהליך, מביא בפניכם באופן ברור מהן נקודות התורפה והחוזקה, ומאפשר לטפל בהן נקודתית.
- מתוך מסע לקוח אפשר לגזור יעדים ברורים להשגה.
מסע לקוח הוא כלי מפתח בדרך להגדלת המרות ובניית מערכות יחסים חזקות עם לקוחות.
השאלות שלכם, התשובות שלנו
האם אפשר לבנות מסע לקוח לבד?
הכל אפשרי. אבל האמת היא שפרספקטיבה וידע של אנשי מקצוע הם בבחינת חובה בבניית מסעות לקוח נכונים ויכולים להוסיף הרבה ערך ודיוק למסעות הלקוח שלכם.
איך יודעים שמסע הלקוח עובד?
יוצאים לדרך, ומנסים. עם סיום התהליך אנחנו מציעים לגזור מתוך המסע שנבנה את הנכסים האסטרטגיים הרלוונטיים, אנחנו כאן לעזור לכם לבנות אותם כדי שמסע הלקוח המושלם יצא לפועל. כך מסע הלקוח ייבחן במציאות ואל מול לקוחות אמיתיים.
מה צריך כדי להתחיל לבנות מסע לקוח?
חשוב להביא אל התהליך בהירות ביעדים שלכם, וכמובן שיתוף פעולה.
כשהמטרה לנגד עינינו תהיה ברורה, נוכל לדייק ולגזור ממנה צעדים רלוונטיים, ולספק לכם מסע לקוח שאכן עונה על כלל הצרכים.
בניית מסע לקוח, אחת ולתמיד.
עם 20 שנות ניסיון בבניית מסעות לקוח מכל הסוגים, אנחנו כאן להראות לכם את הדרך למסע לקוח מנצח.
שנתחיל?
אולי יעניין אתכם גם...
כתבות מהבלוג בנושא מסע לקוח ובניית משפכים שיווקיים
איך בונים מסע לקוח?
את צמד המילים "מסע לקוח" בטח הספקתם לשמוע לא פעם בחייכם העסקיים.אבל למרות שהביטוי אולי נשמע פה ושם, אנחנו מהמרים שיכול להיות שאתם לא בטוחים
כל מה שצריך לדעת על מסע לקוח
אחד ההיבטים הכי חשובים בשיווק הוא הכנת אסטרטגיה שיווקית מדויקת, שתפצח את הדרך להגיע אל קהל היעד ותעביר אותו דרך משפך שיווקי מתוחכם שימיר קהלי
לכל אתר יש שביל
לכל אתר יש שביל אבל יש את דרך המלך לבניית אתר… ניווט – תוכן עניינים 7 השלבים לבניית אתר מוצלח הנוסחה של דיביין לתהליך בניית