הבית שלכם באינטרנט | שירות אישי ואנושי ממומחים
הבחירה לבנות אתר אינטרנט לעסק שלנו היא בחירה מבורכת וחכמה מאוד מבחינה עסקית.
לרוב, כאשר אנו מעוניינים לבנות אתר לעסק שלנו, אנחנו לא עושים זאת לבד.
במקום, אנו פונים לחברת בנייה מקצועית שתהיה אמונה על הצד הפרקטי, המעשי, ולעיתים גם השיווקי של בניית האתר שלנו.
אז מה אנחנו צריכים לשאול ולברר עם חברת בניית אתרים לפני שהיא בונה לנו אתר לעסק?
לשם כך קיים השלב הראשון בתהליך בניית האתר, ויש שיחשיבו אותו כשלב החשוב ביותר.
סוף מעשה במחשבת תחילה – תכנון נכון מבין ומסדר את כל כל רכיבי העבודה, החומרים ותוכנית הביצוע – כדי שלכל השותפים בבנייה יהיה ברור מי עושה מה ומתי.
שלב זה טומן בחובו את כל תהליך ההבנה, תכנון ותיאום הציפיות בנוגע לרצון/דרישות שלכם, כבעלי העסק או השירות, לגבי איך ייראה ויפעל האתר שלכם.
אפיון טוב יכלול בתוכו תמיד את המרכיבים הבאים.
ארכיטקטורה ותשתית – מאוד חשוב להבין כבר בשלב התכנון האם ישנה פלטפורמה שתואמת את הדרישות – ככל שישנה יותר התאמה כך יחסך כסף בתהליך הפיתוח
שיווק וקידום – איך האתר הזה מתוכנן להיות משווק – מה אסטרטגיית הקידום וכ”ו.
כמויות – אתם הרי רוצים לדעת כמה צריך לעשות.
לו”ז – אתם צריכים שיהיה לכם מושג מתי זה יתבצע
הגדרות תפקידים ושת”פ – שכן בניית אתר ביחד (כן, ביחד) הנה פעולה משותפת. וכמו בסיס הבית בו אתם גרים – עליו להיות חזק ויציב. על מנת לבנות בסיס שיתופי יציב – בשלב זה יבוצע תיאום הציפיות. אתם מחליטים כמה אתם משקיעים, ומבינים כמה תמורה (בצורת אלמנטים כגון עיצוב, קידום, הזנת או יצירת תוכן, תכנות וכדומה) תקבלו.
מודל העבודה – חשוב להבין באיזה מודל אתם בוחרים לעבוד מול נותני השירות שלכם – אם לפי שעה, לפי פרוייקט, לפי יעדים וכד’.
*אצלנו, בחברת דיביין אתרים, המצב מעט שונה בזכות המודל הייחודי שפיתחנו – אנחנו מאמינים שאנשים צריכים יותר שירות מאשר מוצר – ולכן פיתחנו מודל ייחודי לשירות מבוסס בנק זמן מבוסס דקות המבטיח שאתם כל רגע וכל דקה תקבלו את השירות האידיאלי – והטוב ביותר לכם ולצרכים שלכם.
מילה על מובייל: לעיתים, לקוחות שוכחים להעלות את נושא המובייל / טאבלט. חלקם לוקחים זאת כמובן מאליו, חלקם פשוט לא חושבים על כך כי באנלוגיה הפנימית שלהם – אתר אינטרנט = מחשב.
אך לא כך המצב. כיום, שיעור גבוה מאוד מהגלישה הכוללת באינטרנט מבוצעת דרך המובייל, שהינו נגיש אלינו בכל מצב וזמן, ובשנים האחרונות גם נוח מאוד לגלישה דרכו. חשוב לתאם ציפיות – האם האתר שלי יותאם למובייל / טאבלט? ואם כן – באיזו רמה?
שימו לב – רק אם שלב האפיון מבוצע נכון, לא יווצרו פערים בין הציפיות שלכם למוצר המוגמר.
עכשיו, כשהבנו מהו תהליך האפיון, נכנס מעט פנימה. מה כדאי לשאול? מה כדאי לדעת?
ריכזנו עבורכם מספר נושאים ושאלות. כמובן, אלו הן שאלות כלליות. ישנן שאלות רבות נוספות שעליכם לשאול –
אך שאלות אלה אינדבידואליות עבור כל אתר ואתר, בהתבסס על מהותו.
עכשיו, כשהבנו מהו תהליך האפיון, נכנס מעט פנימה. מה כדאי לשאול? מה כדאי לדעת?
ריכזנו עבורכם מספר נושאים ושאלות. כמובן, אלו הן שאלות כלליות. ישנן שאלות רבות נוספות שעליכם לשאול –
אך שאלות אלה אינדבידואליות עבור כל אתר ואתר, בהתבסס על מהותו.
טיפ: תעדו הכל. דאגו כי מכל שיחה שבוצעה יצאתם עם רשימת דברים לעשות, דברים לבדוק או שאלות נוספות, לשיחה הבאה. שלב האפיון, ובכלל, כל תהליך בניית האתר – מלא בהמון מידע, בדיקות והחלטות. חשוב לארגן את המחשבות והרעיונות במקום ייעודי, אליו תחזרו לפני ואחרי כל פגישה או שיחה.
אם כן, אלו השאלות אותן כל אדם אשר מעוניין לבנות אתר חייב לשאול את חברת בניית האתרים בה הוא מתעניין. בלי קשר לסוג השירות אותו הוא מספק, בלי קשר לסוג העסק שלו. כמובן, ישנן עוד שאלות רבות אותן עליכם לשאול – אך שאלות אלו הן כן תלויות באופי האתר בו אתם מעוניינים, וככל הנראה שרק אתם יודעים לנסח אותן. אל תתביישו לשאול שאלות – אחרי הכל, אתם לא משלמים רק על המוצר אותו תקבלו – אלא גם על השירות.
השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה:
עם מעל 20 שנות ניסיון באינטרנט ובבניית אתרים.
מומחים בשיווק, פיתוח ובניית אתרי וורדפרס מתקדמים ופיתוח וניהול חנויות מקוונות.
הדגש שלנו הוא על תכנון ותוכנית טובה – “סוף מעשה במחשבת תחילה”
אנחנו מאמינים בשירות מקצועי, שקוף ואישי – ובעיקר אנושי
דיביין אתרים – הבית שלך לבניית אתרים.
עדכונים, טיפים ומדריכים – למי שרוצה להוציא את המומחה שבו בבניית אתר
השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם