חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית חנות וורדפרס

בניית חנות וורדפרס

בניית חנות וורדפרס
בניית חנות וורדפרס

בניית חנות וורדפרס לצורך מסחר אלקטרוני ע”י מערכת ניהול התוכן וורדפרס הינה אחת הדרכים הקלות, החסכוניות, המהירות, והיעילות להקמת חנות וירטואלית לממכר מוצרים או שירותים, כגון חנות וורדפרס לצורך מכירת מוצרים פיזיים או חנות וירטואלית לממכר שירותים, קבצים או כל מוצר וירטואלי אחר.

 

יותר ויותר אנשים בימינו משתמשים בוורדפרס בשילוב תוספי חנויות ואי אלו תוספים לניהול חנויות וירטואליות ולממכר סחורתם באינטרנט. בימינו קיימות חנויות רבות שעובדות בשיטה זו, ויותר ויותר בתי עסק בוחרים בדרך היחסית קלה הזו להקמת מערך מכירה למוצרים או שירותים באינטרנט. כמובן שמתוך בחירה זו רוב העסקים הקטנים והבינויים מעדיפים להקים את החנות שלהם על מערכת וורדפרס בגלל שלל היתרונות שהמערכת מציעה כגון: קלות הקמה, ניהול קל ונוח למשתמש, ידידותיות למנועי חיפוש והשלל הרב של התבניות והתוספים הקיימים למערכת.

 

הדרך הקלה ביותר להקמת חנות וורדפרס הנה ע”י שימוש בתבנית מוכנה לניהול חנות בצירוף של אחד התוספים היעילים והחינמיים לניהול חנויות הנתמכים ע”י מערכת וורדפרס – כולם ניתנים להורדה מהירה ויעילה דרך דף התוספים במערכת הניהול של וורדפרס.

 

ישנן מספר רב של תבניות המתאימות לבניית חנות וירטואלית, אך כמובן שיש לזכור שרוב התבניות לחנויות וורדפרס הן לא בעברית, ואלו שכן, לא יעילות כל-כך ולא מכילות הרבה מהתכונות המתקדמות שקיימות בתבניות הפרימיום הנפוצות בעולם. לכן, יש לזכור כי יש צורך לדאוג לתרגום התבנית במידה ונרכשה תבנית לא בעברית. ובמידה ואין את את הידע המתאים, אפשר להיעזר בתהליך תרגום תבנית וורדפרס בחברות מקצוע אשר יכולות בעלות נמוכה יחסית לתרגם ולהתאים את התבנית לשימוש מלא בעברית.

 

אחת התבניות המומלצות שאני אוהב לעבוד איתה למשל היא התבנית E-store של חברת Elegant Themes שלא רק נראית ומעוצבת בצורה מעולה לחנות בסיסית – אלא גם מכילה מערכת ניהול איכותית ביותר – ומכילה אינטגרציה מלאה לתוסף הוורדפרס E-shop ולכן מקלה מאוד על התהליך ועל התמחור של הקמת כזו חנות וירטואלית.

 

התוספים המומלצים ביותר להקמת חנות וורדפרס:

אתם מומלצים להיעזר במדריך שבנינו באתר הקורסים לבניית אתרי וורדפרס שבנינו במיוחד לעזרה בנושא ב: http://www.wp-atarim.com/
ולדף הספציפי בנושא חנויות וורדפרס
במידה ואתם מוסרים את החנות הוירטואלי ללקוח – זיכרו שיש צורך בהרבה מהמקרים גם לתרגם את התוסף לשימוש בעברית לחלק הקידמי של האתר – וכמו כן גם לחלק האחורי למערכת הניהול של האתר, כמובן תלוי בדרישות הלקוח.
כמו כן אם אתם מעוניינים בעזרה בתירגום תבנית וורדפרס או בבניית האתר או אפילו בשיעור פרטי בכדי להתגבר על בעיה ספציפית בבניית האתר – אתם מוזמנים לפנות אלינו ונתאים לכם את השירות שיתאים הכי טוב לצורכיכם.

כמו-כן באפשרותכם לרכוש דרכנו שירות תמיכה והתאמה לתבניות וורדפרס.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם