חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תבניות מומלצות לאלמנטור – 2023

אחת השאלות שאני נשאל הכי הרבה בהקשר הראשוני של אפיון אתר – זה האם כדאי לעבוד עם תבנית ומתי כדאי להתחיל עיצוב מ-0 ומתי נכון יותר להשתמש דווקא בתבנית מוכנה מראש.

אני חושב שקיימות מספר חזיתות להתמודדות עם השאלה הזו – מהצד הפונקציונלי ומהצד העיצובי.

במידה וקיימת דרישה לפונקציונליות מיוחדת אותה התבנית פותרת באופן מלא ושלם – זה בהחלט קורא לשקול את הנושא – כמובן במידה וקיים תוסף יחיד שפותר את אותה פונקציונליות – אז בהחלט אין הצדקה ממשית לשימוש בתבנית רק בשביל זה – היתרון הגדול הוא שלפעמים תבנית מביאה סט כלים שלם לשימוש – מה שמשפר את האינטגרציה בין מכלול הרכיבים באתר.

במידה וקיימת תבנית שמבחינה עיצובית קרובה מאוד לדרישות האפיוניות של האתר – אז גם חשוב מאוד לשקול את השימוש בתבנית – כי מעבר לזה שזה יוכל לחסוך לא מעט זמן על עיצוב והטמעה – יש גם יתרון שהרבה פעמים בתבניות כבר בנו את כל מכלול המרכיבים העיצוביים ולכן גם אמורה להיות התאמה בין הצבעים לשפה העיצובים לחווית המשתמש וכד’ – כמקשה אחת.

מאז צאת אלמנטור לשוק – כמעט כל התבניות שיוצא לנו לעבוד איתן הן של אלמנטור – ולכן החלטנו לעשות סקירה ספציפית של התבניות המומלצות ביותר.

התבנית כמובן המומלצת והשימושית ביותר בעבודה עם אלמנטור – זו התבנית של אלמנטור שנקראת הלו – HELLO – שהעיקרון שלה שהיא דווקא באה כתבנית ריקה לחלוטין לצורך טעינה מירבית – ובעצם שלא יהיה שום דבר שלא צריך להיות – סוג של להתחיל מ-0

 

כל אחת מהתבניות האלו הנה תבנית איתה עבדנו באופן אישי ואנחנו יכולים להמליץ עליה – שימו לב שכל התבניות משתנות ועוברות עדכונים וכמובן רובם לטובה אבל חלקם לא – אז אתם מוזמנים לבדוק איתנו במידה ואתם רוצים להתייעץ ולבדוק איזו תבנית הכי מתאימה לכם.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם