הבית שלכם באינטרנט | שירות אישי ואנושי ממומחים

English

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך כותבים עמוד שירות או מוצר?

אז החלטתם לבנות אתר. כתבתם לעצמכם מה התכנים שאתם רוצים שיופיעו בפנים, ארגנתם את התוכן בצורה בסיסית, אולי גם הספקתם לכתוב תוכן לעמוד הבית, ועכשיו – צריכים לגשת ללב העשייה ולכתוב את התכנים של עמודי האתר הפנימיים – עמודי השירותים והמוצרים.

בנקודה הזו, בעלי עסקים רבים עוצרים.
שאלות שיכול להיות שעוברות לכם בראש ברגעים אלו:
– מה כדאי לי לכתוב?
– איזה תוכן לציין?
– איך לנסח את הערך שלי?

אם קראתם את השאלות האלו ומצאתם את עצמכם בין השורות, יש לנו המלצה עבורכם – פשוט להמשיך לקרוא.

איזה תוכן צריך להיות בעמוד של מוצר או שירות?

פתיח

כל עמוד מוצר או שירות טוב מתחיל בתשובה לשאלה "מה אני רואה פה? / מה יש לי פה?" בפתיח כדאי לכתוב במשפט אחד פשוט וברור מה המוצר או השירות שנמצאים כאן. זה לא הזמן לניסוחים ארוכים, אלא למילים פשוטות וברורות. ​

פירוט

אחרי תקציר ראשוני ותמציתי, זה הזמן לפרט את פרטי המוצר או השירות. כדאי לוודא שאתם נותנים תשובות לכל השאלות האפשריות של לקוחות, וחשוב לשמור על איזון בין תוכן תמציתי ובהיר לבין מתן כל המידע הרלוונטי.​

יתרונות המוצר או השירות​

למה המוצר או השירות יעזרו להם? לאיזה כאב או מצוקה המוצר או השירות נותן מענה? זה הזמן לעזור ללקוחות בקבלת ההחלטות על ידי הבהרת הערך שלכם במילים ברורות. המוצר שלך יחסוך להם זמן? תסבירי להם את זה. השירות שלך יגדיל להם את המכירות? ספר להם בדיוק איך.​

בידול​

במה השירות או המוצר שלכם נבדל משירותים/מוצרים אחרים? או במילים אחרות, למה לבחור דווקא בכם?​

עדויות

"השיווק הטוב ביותר, הוא של מישהו אחר". לדבר על עצמנו זה חשוב, אבל הוכחה חברתית היא אחד הדברים החזקים בעולמות חווית המשתמש. יש לכם לקוחות שכבר השתמשו במוצר? קיבלתם פידבקים חשובים? עומדים מאחוריכם כבר כך וכך לקוחות מרוצים? הלקוחות שלכם רוצים לדעת מזה! ​

הנעה לפעולה​

כתבתם, הסברתם, ניסחתם וסקרתם את המוצר או השירות מכל זווית. עכשיו זה הזמן להגדיר מה הפעולה הבאה. זו יכולה להיות רכישה, יצירת קשר לקבלת פרטים נוספים, הורדה של מדריך חינמי, הרשמה לניוזלטר או כל פעולה אחרת שנדרשת מהגולשים.
*שימו לב - התוכן המוצע הוא תבנית בסיס ממנה ניתן לעשות שינויים, להוסיף ולהחסיר לפי צרכי המוצר או השירות אותו אתם מציעים.

סיימתי לכתוב, מה עכשיו?

זה הזמן בו מומלץ לוודא שהשאלות המרכזיות של לקוח פוטנציאלי נענו בתוכן שנכתב.

מה?

האם ברור איזה שירות או מוצר מוצע כאן?

מי?

האם ברור למי השירות או המוצר מתאים?

למה?

האם הערך והבידול של המוצר או השירות מועבר בצורה ברורה?

כמה?

האם ברור כמה המוצר או השירות עולה (או לחלופין מה צריך לעשות כדי לקבל הצעת מחיר)?

מוזמנים ללחוץ כאן לקריאה נוספת על ההדרכה שלנו בנושא כתיבת התכנים לאתר >>

אפשר לבד… אבל אפשר גם יחד.

וכשאנחנו אומרים יחד – אנחנו מדברים על יחד עם כותבי תוכן מקצועיים. אנחנו כותבים תוכן שיווקי מנצח עבור עסקים, עוזרים לחדד את הצעת הערך הייחודית שלכם (קופירייטינג), ולתרגם אותה למילים שגולשים אוהבים.

מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לשמוע עוד על שירותי התוכן שלנו ולקבלת הצעה ייחודית לכם ולעסק שלכם.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם