חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

“מגשימים לך אתר”

“מגשימים לך אתר”

אנו מתמחים בהבנת הצרכים הייחודים של כל לקוח על מנת לבנות עבורו את האתר שתפור עבורו. תהליך העבודה הוא בצמוד ללקוח ולפי צרכיו ודרישותיו משלב האפיון הבנת קהל היעד דרך שלבי העיצוב הבנייה והקידום אנו נותנתים לך מענה שלם לאורך זמן כולל שדרוג והתאמת האתר לאורך זמן לפי הצורך.

SLIDER1

תהליך הגשמת האתר – תהליך העבודה:

אפיון – שלב האפיון הינו השלב בחשוב ביותר בכל התהליך כיוון שהוא קובע למעשה איך יראה בפועל האתר ומה יהיה בו. באפיון אנו ראשית כל מכירים את עולם התוכן של הלקוח מה מטרותיו ומה מטרת האתר. לאחר מכן מאפיינים את קהל היעד ואת וצרכיו ורצונותיו. אנו מאפיינים את המתחרים שלכם ומאפיינים את היתרונות המבדלים שלכם על פניהם כמו גן תקציב לאתר לוחות זמנים וצורות קידום ובנייה נכונות. בסוף השלב הזה צריכה להיות גם טבלה מפורטת של אופן זרימת קהל היעד באתר- אילו חלונות נפתחים מתי ואילו לשוניות וקטגוריות.

עיצוב – בשלב זה אנו מתחילים לאפיין את האתר מבחינה עיצובית זהו תהליך בו אנו חוקרים את עולמות התוכן שלכם ושל קהל היעד שלכם ולמעשה מגישים לכם שתי סקיצות של שני כיווני עיצובים לבחירתכם. בשלב זה אנו עושים תהליך של חידוד העיצוב ולאחר שיש אישור לעיצוב עוברים לבנייה עצמה.

בנייה – תהליך הבנייה הינו המשך ישיר של העיצוב והאפיון. לפי התקציב והאפיון בונים את האתר בצורה המתאימה לו ביותר (הן מבחינת כמות וסוג התוכן והן מבחינת אפשרויות הקידום). בדר”כ יבנה האתר במערכות קוד פתוח המאפשרות חופש ללקוח במידה וירצה לעשות שינויים בהמשך כך שאינו תלוי בנו לכל שינוי שיבחר. שתי המערכות העיקריות עליהן אנו ממליצים הן וורדפרס וג’ומלה. מערכות אלה מאפשרות לך כלקוח גישה תמידית לאחורי הקלעים של האתר ובהדרכתנו תוכל לעדכן באופן שוטף את המידע שבאתר לשנות ולהוסיף לפי הצרכים המשתנים.

קידום –  עולם הקידום הינו גדול ומורכב ולכן בדר”כ אנו נייעץ לך באיזה מסלול לבחור אם בכלל על מנת שהאתר יהיה חי ורלוונטי במנועי החיפוש השונים. הקידום באופן כללי מתחלק לקידום ממומן ולקידום אורגני. על דרכי קידום ניתן גם להחליט בשלבים מאוחרים יותר ולאחר הקמת האתר והעלתו לאוויר. ישנם אתרים שכלל לא מומלץ להם להשקיע בקידום ואילו ישנם כאלה שמומלץ אפילו השקעה חודשית לתקופה התחלה עד שהאתר מגיע למקומות ראשונים במנועי החיפוש ולאחר מכן רק מדי כמה זמן תחזוקה נוספת. אם בשלב האפיון יעלה צורך בקידום נשמח להרחיב על כך. לקריאה נוספת בנוגע לקידום

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם