חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע לבחור במערכת וורדפרס?

מדוע לבחור במערכת וורדפרס? בניית אתרי וורדפרס בקלות!

מערכת וורדפרס נבנתה עבור טכנופובים. כיום, כל אחד יכול להקים אתר בהתאם לצרכיו. כמובן שמידת מורכבותו של האתר תלויה במקצועיותו של מקים האתר ובהחלט מומלץ להעזר באנשי מקצוע על מנת לשפר את הנראות של האתר. יחד עם זאת, אינכם מוכרחים להיות מתכנתים או מעצבים על מנת להקים אתר משלכם בזמן קצר.!!

אלפים לא טועים

בניית אתרי וורדפרס
בניית אתרי וורדפרס

מערכת וורדפרס הינה המערכת המובילה בעולם לניהול אתרים. אלפים בוחרים במערכת וורדפרס מדי יום והסיבות לכך ברורות. למערכת וורדפרס מעלות רבות: עלות הקמה זולה יחסית (תלוי בסוג האתר כמובן), שדרוגים ותוספים רבים, קידום נוח ויעיל של האתר במנועי החיפוש (בדגש על גוגל). התבנית עליה תקימו את האתר מקנה גישה ידידותית לעיצוב לפי טעמכם, קישורים לרשתות חברתיות ושליטה נוחה וקלה בתכנים השוטפים באתר. בסיכום ראשוני ניתן לומר בפה מלא כי מערכת וורדפרס היא גמישה ביותר וניתנת לתפעול על ידי כל אדם החפץ באתר.

שלל אפשרויות לעיצוב האתר בוורדפרס

1-150x150גמישות מערכת וורדפרס מקנה למקים האתר להתקין תוספים (פלאגים) אשר מתאימים באופן ספציפי לצורכי הלקוח כמו גם לתכנית השיווקית של האתר במרחבי הרשת (קידום בגוגל, קידום בפייסבוק וכד׳). מערכת וורדפרס מציעה שלל תבניות עיצוב, חלקן פשוטות וחלקן מרהיבות. תבנית פרימיום היא תבנית בתשלום ומדובר בתבנית משוכללת המאפשרת חופש פעולה ומשחק גדול יותר, אם כי לא בטוח שיש צורך בכך. החכמה היא להתאים את התבנית לאופי העסק של הלקוח, בין אם היא חינמית או בתשלום.

עצמאות בשטח

בניית אתרי וורדפרס
בניית אתרי וורדפרס

לאחר שהמערכת הותקנה והאתר באוויר בעל האתר אינו תלוי עוד במקים האתר. כמו כן, אין הוא זקוק לידע טכני מיוחד על מנת לתפעל את האתר. בעל האתר יכול לשלוט באופן עצמאי על תנועת התכנים באתר, מה שהופך את ניהול האתר לידידותי וזול. מערכת ניהול התכנים של וורדפרס זהה למדי לניהול מסמכים בוורד. הפרמטרים לניהול מלא של בלוג נוחים, נגישים ופשוטים, כאשר ללא כל מאמץ ניתן להוסיף אלמנטים כמו: עמוד חדש, פוסט חדש, קטגוריה נוספת וכו׳.

ניתן לערוך בפשטות את נראות האתר, כמו גם לעלות קבצי תמונות, וידאו ושמע. באופן כללי, בעזרת מספר לחיצות עכבר ניתן לשכלל את האתר בעשרות מונים. אינפורמציה על תוספים שונים ומגוונים זמינה ברשת אם כי ניתן להיעזר באיש מקצועי בתדרוך און ליין בהתאם לצורך. מערכת וודרפרס מתעדכנת ומשתדרגת ללא הרף, מה שהופך את האתר לדינמי, פעיל וזמין במנועי החיפוש.

 

 

 

 

 

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם