חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה צריך לתכנן לפני בניית אתר לסטארטאפים

בניית אתר לסטארטפים מצריכה, יותר מבניית אתר בכל תחום אחר, אפיון מקצועי, עיצוב ברמה גבוהה ותכנות איכותי. האפיון מכיל בתוכו את ההחלטות האסטרטגיות של בעלי ומקימי האתר – כגון האם בניית אתר לסטארטפים מצריכה אפשרות מכירה באתר או לא, האם צריך קידום אורגני או ממומן ובאיזה סדר גודל.

מה השאלות הרלוונטיות לתכנון אתר טכנולוגי/לסטארטאפ:

  • מהי ייחודיות המוצר?
  • מהי ייחודיות השוק?
  • מהי ייחודיות קהל היעד?
  • מהו הבידול של החברה USP?
  • מהם ההנעות לפעולה?
  • מהי השפה הנכונה / UX?
  • האם יש KPI רלוונטיים?
  • האם קיים פער בהבנה הטכנולוגית?
  • מהו המסר?
  • ועוד…

התשובות לשאלות אלו תלויה בסוג הסטארטאפ ואופי פעילותו. סטארטאפים שקשורים למסחר ושוק ההון, חברות ביטוח, הלוואות חוץ בנקאיות, ניהול סיכונים ובתי השקעות הם בעלי מאפיינים זהים לעומת סטארטפים של חברות נטוורקינג, למוצרי ביטחון, לחדרי כושר וספורט שהם בעלי מאפיינים שונים מהרשימה הנ”ל ולכן יש צורך לאפיין את השוק הספציפי. לא נעמוד כרגע על כל ההבדלים אך בונה אתרים מומחה אמור לדעת את ההבדלים ולבנות את האתר על פיהם.

יזמי סטארטאפ? מה אתם צריכים לקבל בבניית אתרים לסטארטאפים?

השאלות והאתגרים שבהם צריכים מקדמי ובוני אתרים לספק לכם תשובות הם: בניית האתר, קידומו, המרות (לקוחות) פרסום ממומן או אורגני (seo), פוסטים בפייסבוק וברשתות החברתיות, חנות וירטואלית, עמוד עסקי בפייסבוק (לפי הצורך), אבטחת מידע, אופטימיזציה ועוד ועוד. בונה אתר לסטארטפים מלווה את הלקוח מעת גיבוש ופיתוח הרעיון עד להשקת אתר אינטרנט מושלם. ויש כאלה שמספקים גם שירותי תמיכה לאורך זמן לאחר בניית האתר – זה תלוי בחבילה הנרכשת.

הכי חשוב זה לשאוף לגריפת רווחים בהקדם. בניית אתר לסטאראפים דורשת מיומנות יותר מאשר כל בניית אתרים אחרת, היות ומפתח/י הסטארטאפ צריכים להיות פנויים לפיתוח ותכנון המוצר, ולבסוף להעביר לייצור דרך כל הפעולות הנדרשות בתווך.

הנעה לפעולה CTA

אחד הדברים החשובים ביותר באתר לחברות טכנולוגיות/סטארטאפים – הוא ההבנה והזיכוך של ההנעה לפעולה הרלוונטיים – יש כאלו שהדרישה היא להורדת האפליקציה, יש כאלו שמכוונים להרשמה מוקדמת – ויש כאלו שיכוונו לשיחה ראשונית עם צוות המכירות – והכרות אישית ובלתי רשמית עם הלקוח. עד שלא הבנתם את כל ההנעות לפעולה הרלוונטיות באתר – ובמיוחד ההנעה לפעולה המרכזית – מומלץ שבכלל לא להתקדם לעיצוב ובניית האתר – מכיוון שזה האלמנט החשוב ביותר באתר שכזה.

 

הצורך הוא הבסיס – וחוווית המשתמש היא העיקר

העניין המרכזי בבניית אתר לסטארטאפ זה ההבנה בשום ובתחום של הסטארטאפ – ומתוך זה – במיוחד ההבנה בייחודיות (USP) של הסטארטאפ – כי הצגת המסר היא הדבר העיקרי בבניית אתר שכזה – כשהרעיון הוא השארת החותם הנכון על קהל היעד הנכון.

לפעמים אופי הסטאראפ ומטרתו אינם מצריכים בנייה של אתר גרנדיוזי ומשוכלל, לסוגי סטארטאפים אלו יש תוכנות לפיתוח עצמי של אתר האינטרנט כולל תבניות עיצוב מוכנות. לעיתים פיתוח האתר הוא לשם גיוס של מימון או לשם אספקת תמיכה מידית לצוות המפתחים. ולפעמים – בעיקר כאשר המוצר מוכן לשיווק, מטרת האתר היא פשוט למכור. כל אלו משפיעים באופן ישיר על תכני האתר העיצוב הגרפי (חווית המשתמש) וכמובן הפונקציונליות. לכן ההמלצה שלנו היא תמיד לפני בניית אתר משמעותי לסטארטאפ – התייעצו עם בעלי מקצוע מנוסים – ותכננו נכון את ההתאמה בין האתר לצרכים.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם