חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיר בניית אתר וורדפרס ותהליך הבנייה

לפני שניכנס לנושא של מחיר בניית אתר וורדפרס נסקור מעט את התוכנה ואת מאפייניה.

וורדפרס היא תוכנה שיכולה להתאים לבניית אתרים לכל סוג של מכשיר, יתרון נוסף של וורדפרס הוא היותו ידידותי לגוגל ולשאר מנועי החיפוש. וורדפרס מאפשר להוסיף תוספים שימושיים ולהפוך אותם לידידותי למשתמש.

אתר וורדפרס ניתן לחבר לגוגל אנליטיקס וכך לבדוק את ביצועיו, כמו כן אתר וורדפרס נבנה באמצעות קוד פתוח מה שמאפשר לבעל האתר לשלוט בתכנים ולשנות כרצונו ללא צורך במתכנת. יש מפתחי אתרים שקובעים מחיר בניית אתר וורדפרס אחיד, אך יש שקובעים מחיר בניית אתר וורדפרס לפי מורכבות האתר שאותו בודקים בעת אפיון האתר.

מה תהליך הבנייה של אתר וורדפרס?

תהליך של בניית אתר וורדפרס הוא מאוד פשוט. התהליך מתחיל בבדיקת הצרכים והדרישות של בעל האתר, לאחר מכן בונים אפיון אתר, לאחר מכן יש זמן עריכה של האתר (כשבוע עד שבועיים), לאחר מכן זה נשלח לתיקונים ואישור הלקוח ומזל טוב, יש לכם אתר אינטרנט מוכן…
אולם לפני שתחליטו שהעסק שלכם זקוק לאתר אינטרנט בדקו אופציות אחרות וזולות יותר. לפעמים אפשר להסתפק בדף נחיתה (אתר המכיל דף אינטרנט אחד ויחיד המציג את העסק וייחודיותו – בדומה לכרטיס ביקור – ללא קישורים ותכנים נוספים) ולפעמים אפשר להסתפק בדף עסקי בפייסבוק (פחות מומלץ למי שרוצה לבנות תדמית וכן מי שמעוניין לפנות לקהלים שיש להם סינון באינטרנט).

מה מכיל מחיר בניית אתר וורדפרס?

אמנם השירות הכלול במחיר משתנה מחברה לחברה, אך בכל זאת ניתן קווים כלליים. מחיר של בניית אתר תדמיתי בסיסי כולל פגישת אפיון דרישות (בלי זה אי אפשר להתחיל בכלל…), עיצוב אישי של האתר על ידי מעצב/ת אתרים שמועסק/ת במשרדי החברה, התאמת האתר למובייל והסבר על אופן תפעול המערכת.
אתר תדמית הוא אתר המכיל בדרך כלל כ-5 עמודים (עמוד הבית, דף אודות, צור קשר, מוצרים/שירותים, לקוחות/גלריית תמונות). דף נחיתה יעלה הרבה פחות (כרבע מעלות אתר תדמית) ואילו אתר מכירות יעלה יותר (לפחות כפול).  

 

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם