הבית שלכם באינטרנט | שירות אישי ואנושי ממומחים

English

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בונים עמוד נחיתה מנצח?

עמוד נחיתה. הוא אחד מהכלים החזקים ביותר העומד לשימושם של בעלי העסקים, הוא תמציתי וקצר, הוא נקודת חיבור אליה מגיעים מכלל ערוצי הפרסום השונים, ולכן הוא צריך להיבנות בצורה איכותית במיוחד ולהכיל את כל התכנים החשובים. 

למה כל בעל/ת עסק זקוקים לעמוד נחיתה?

עמוד נחיתה משמש ככרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק. הוא הפנים שלכם בדיגיטל, הוא החלק בפאנל אליו מוזרמים כלל הלקוחות, הוא הנקודה החשובה ביותר.
וככזה, הוא יכול להוות נקודת תורפה במסעות הלקוחות שלכם, או כנקודת חוזק, כזו שמובילה להמרות, מכירות, ומערכת יחסים ארוכת טווח וחזקה יותר עם לקוחות.

אז איך בונים עמוד נחיתה מנצח?

בשלבים:
מתחילים > מעמיקים את הקשר > מחזקים אמון > מסכמים

מתחילים

בונים סצינת גיבור מנצחת שמורכבת מ-3 הדברים הבאים:

1. כותרת
מה הלקוח מחפש לדעת: מי אתם? לאן הגעתי?
איך עונים: כותרת שמסכמת באופן תמציתי ומנצח מה המוצר / השירות שאתם נותנים.
2. תת כותרת
מה הלקוח מחפש לדעת: איך המוצר/השירות יכולים לעזור לי? מה יוצא לי מזה?
איך עונים: תת כותרת המכילה בתוכה את הצעת הערך בצורה הכי מדויקת ובהירה שאפשר.
3. הנעה לפעולה
כפתור ובו ההנעה לפעולה המרכזית של האתר (לרוב מדובר בהשארת פרטים) 

הנעה לפעולה בסצינת גיבור - כותרת, תת כותרת וכפתור הנעה לפעולה

מעמיקים את הקשר

4. היכרות
מה הלקוח מחפש לדעת: מי אתם? איך הגעתם למה שאתם עושים?
איך עונים: סקשיין אודות תמציתי שמכיל את הפרטים החשובים.

5. בידול
מה הלקוח מחפש לדעת: למה דווקא אתם? למה להעדיף אתכם על פני המתחרים?
איך עונים:  מספר משפטים שמסבירים בדיוק במה אתם מיוחדים ובולטים.

6. פירוט ושירותים
מה הלקוח מחפש לדעת: מה אתם מציעים? במה אתם יכולים לעזור לי?
איך עונים: סקשיין שמפרט על השירותים / המוצר שאתם מציעים.

7. הנעה לפעולה

מחזקים את האמון

8. Testimonials
מה הלקוח מחפש לדעת: איך אפשר לסמוך עליכם? איך אני אדע שאתם אמינים?
איך עונים: עדויות של לקוחות, סיפורי הצלחה וקייס-סטאדיז, לוגואים של לקוחות איתם אתם עובדים.

9. נתונים
מה הלקוח מחפש לדעת: כמה זה משתלם לי? האם עשיתם את זה בעבר?
איך עונים: אין טוב ממראה עיניים – כך שפשוט מוסיפים נתונים (לדוגמא: בנינו 560 אתרים שהגיעו ליותר מ20,000 גולשים).

עדויות של לקוחות, קייס-סטאדיז, וסיפורי הצלחה.

מסכמים

  1. הצעת הערך
    מה הלקוח רוצה לדעת: גללתי עד פה, תזכירו לי שוב למה אתם הכי טובים?
    איך עונים: מסכמים שוב את הצעת הערך במספר משפטים מנצחים.
  2. טופס השארת פרטים
    זה המקום בו כל התוכן שצוין עד כה הופך להמרה או ליד, והלקוח משאיר את הפרטים. 
הצעת הערך במספר משפטים מנצחים

כל הדוגמאות מהכתבה בתוך עמוד נחיתה לדוגמא

עוד כמה טיפים לעמוד נחיתה אלופים 💪

1. תוסיפו בוסטרים לעידוד הלקוח – זה יכול להיות קופונים, בונוסים, דד-ליינים, טקסטים המעידים על מלאי מצומצם או על מספר רב של משתמשים שמתעניינים גם הם באותו השירות או המוצר.

2. שמרו על שפה מיתוגית אחידה – בצבעוניות, בטיפוגרפיה, באייקונים, ובתמונות. שפה מיתוגית אחידה עוזרת להפחית עומס מהלקוח ושומרת אותו מרוכז בתכנים החשובים.

3. דייקו את קהל היעד והצעת הערך לפני שכותבים – תכנון מקדים עושה את כל ההבדל. לפני שאתם יוצאים לדרך עם דף נחיתה, תוודאו שאתם יודעים בדיוק למי אתם פונים, ומה ואיך אתם מציעים.

4. תישארו ממוקדים – בניגוד לאתר המכיל הרבה עמודים, דף נחיתה בנוי מעמוד אחד, קצר וממוקד. תשמרו על משפטים קצרים, וממצים, ותדגישו מילות מפתח ותכנים חשובים. 

דף נחיתה איכותי. זה כל ההבדל.

דף נחיתה איכותי ממקסם תוצאות, מגדיל המרות, מהווה חלק חשוב בבניית מערכות יחסים עם לקוחות.

צריכים דף נחיתה איכותי לעסק?

זה בדיוק מה שאנחנו עושים – בונים דפי נחיתה מנצחים לעסקים. 
תשאירו פרטים ואנחנו כבר מתקשרים…

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם