חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לקדם את האתר בוורדפרס?

איך לקדם את האתר בוורדפרס?

מה צריך לדעת על קידום אתר בוורדפרס…

קידום אתר בוורדפרס
קידום אתר בוורדפרס

כבר דובר רבות על החשיבות של עיצוב חכם באתרי וורדפרס, על היתרון שבבחירת חברה לאחסון אתרי וורדפרס שמחזיקה במערכות אבטחה מתקדמות ועל היתרון שיש לאתרי וורדפרס באופן כללי. עם זאת, לאחרונה יותר ויותר משתמשים מתחילים להבין שאין די באתר מעוצב ומתקדם שמציע תוכן איכותי לגולשים. יתרה מכך, גם האתר המוצלח ביותר לא יזכה לחשיפה רחבה במיוחד במידה ובעליו לא ידאגו לתחום הכל כך חשוב של קידום אתרים.

מה זה בדיוק קידום אתרים?

קידום אתרים הוא למעשה תהליך שבו האתר עושה את דרכו במעלה רשימת התוצאות של מנוע החיפוש כשבדרך כלל מדובר על מנוע החיפוש של גוגל. על מנת להבין את המשמעות של הקידום ניקח לדוגמא ארבעה בלוגרים שמנהלים בלוגים בנושאי ביקורת של קולנוע ישראלי. כעת נסו לדמיין שאתם מעוניינים לשמוע מה דעתם המלומדת בנוגע לסרט חדש שאתם שוקלים אם ללכת לראות אותו בקולנוע: רוב הסיכויים שתקלידו את שם הסרט בשורת החיפוש ואחריה את המילים “ביקורת” ו- “קולנוע”.

כעת מנוע החיפוש יבצע חיפוש מהיר ויציג לכם רשימה של תוצאות כשרוב הסיכויים שהתוצאה אליה תכנסו תופיע במקום הראשון או השני לכל היותר ברשימה. פתגם מודרני ידוע אומר שבמידה ואתם מעוניינים להסתיר משהו היטב, כל שעליכם לעשות הוא לדאוג לכך שימצא את מקומו בעמוד השני של רשימת תוצאות החיפוש בגוגל ולמעשה מדובר על פתגם מדויק – עם יד על הלב, מתי יצא לכם הפעם האחרונה להיכנס לתוצאה שלא הופיעה בעמוד הראשון?

אז איך עושים קידום לאתר וורדפרס?

תשומת הלב לקידום האתר צריכה להינתן עוד לפני שהאתר בנוי. למעשה המחשבה על הקידום שלו צריכה לשחק תפקיד מרכזי בתהליך הבנייה, כיוון שכיום ידוע שקידום האתר אינו נופל בחשיבותו מהעיצוב ומבחירת התכנים שלו. עם זאת, האלגוריתם של גוגל משתנה חדשות לבקרים וכדי להתאים את האתר למנועי החיפוש ולהפוך אותו לחביב עליהם, דרוש לעשות שימוש בידע מקצועי רב שרבים מהגולשים לא מחזיקים בו.

יתרון אחד מובטח למי שבוחר בפלטפורמת וורדפרס – הפלטפורמה מותאמת בצורה אופטימאלית לקידום בגוגל ולמעשה יוצרת אופטימיזציה אוטומטית למרבית התכנים באתר באמצעות תוספים ייעודיים.

לפיכך ההמלצה שלנו לכל מי שמעוניין שהאתר שלו לא ייעלם לתהומות הנשייה האינטרנטיים היא לבחור בחברה שיודעת לקדם אתרי וורדפרס, שעובדת מול אתרים מוכרים ונחשבים. רצוי לעשות זאת עוד לפני שהאתר קיים כיוון שקידום אתר וורדפרס הוא זה שיקבע בסוף האם תוכלו להגשים את המטרות השיווקיות של האתר.

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם