חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על בניית אתרים וקידום אורגני

חלק מהעולם שהולך ומתקדם ומהטכנולוגיה שהולכת ומשתכללת הוא התחום של בניית אתרים שהפך היום למשימה פשוטה למדי. יש היום פלטפורמות ידידויות ומהירות לבניית אתרים בחינם ומה שנותר הוא רכישת שטח אחסון ודומיין. מה שמורכב יותר הוא בניית אתרים שמותאמים גם לסמארטפון או מישהו שרוצה עיצוב מיוחד וייחודי (ובעצם מי לא רוצה?…). במקרים אלו עדיף להזמין בניית אתר על ידי איש מקצוע, אך כשמזמינים בניית אתר צריך לברר האם הוספת דפים היא בתשלום, וכמו כן האם מדובר באתר שלא מסובך לקדם אותו בקידום אורגני בגוגל, כך שבמידה ובעתיד תרצו לקדם את האתר שלא תתגלה לכם אז בעיה.   

מתי אפשר להסתפק בבניית אתרים בחינם

חשוב לתת את הדעת לכך שכאשר בונים אתר בתחום שיש בו תחרות רבה באינטרנט לא ניתן להסתפק בתוכנת בניית אתרים בחינם. נדרשת עבודה מקצועית של חברה שבונה אתרים שתבנה גם אסטרטגיה שיווקית לעסק וכלים נוספים שיגרמו לאתר להשיג את ייעודו, כלומר למכור. התחומים הנפוצים שבהם יש תחרות רבה ברשת הם: מוצרי תינוקות, ביגוד, בגדי ים, כרטיסי טיסה לחו”ל, משרדי אדריכלים, אסתטיקה, טיפולים רגשיים, עיצובי ברים ופירות, עורכי דין, שמאי מקרקעין ועוד. בתחומים אלה בעיקר, בניית אתר עצמית היא בזבוז זמן, את הזמן הזה הייתם יכולים לנצל לעסק שלכם שבו אתם מתמקצעים ובזה אתם טובים. 

בניית אתר זה עדיין לא נוכחות באינטרנט!

בעלי עסק או כאלה שמעוניינים לפתוח אתר שלא מצויים בתחום הדיגיטל ובעיקר בשיווק דיגיטלי נוטים לחשוב כי מה שחסר לעסק שלהם זה בניית אתר וזהו. אבל המציאות טופחת על פניהם לאחר שהם נוכחים לראות כי בניית האתר לא הביאה להם לקוחות. היום יש את התופעה שנקראת בפי משווקים דיגיטליים “נוכחות באינטרנט”, הנוכחות באינטרנט לא נקבעת לפי השאלה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אלא כמה הוא מופיע בחיפושים או בקמפיינים אחרים של אאוטבריין וכדומה. לכן הדגשנו ואנו מדגישים שוב, כשמזמינים בניית אתר מאיש מקצוע, חשוב לברר על איזה פלטפורמה הוא עובד, כדי שיוכל לתקשר עם תוכנות של קידום אורגני וכדומה. 

 

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם