חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיעורים פרטיים בוורדפרס!

שיעורים פרטיים בוורדפרס!

שיעורים פרטיים בוורדפרס – בימינו, כל אדם, אחרי כמה שיעורים פרטיים בוורדפרס יכול לבנות אתר בעזרת מערכת ניהול התוכן הפופולארית וורדפרס ששימשה לבנייה של כבר קרוב לשמונים מיליון אתרים שונים נכון לכתיבת שורות אלה. השימוש במערכת וורדפרס נגיש לכל אחד כיוון שמדובר על מערכת חינמית לחלוטין, אינטואיטיבית, מזמינה ופשוטה בצורה בלתי רגילה. עם זאת, בדומה למערכות ניהול אחרות, גם בוורדפרס ניתן לעשות שימוש במספר רבדים.

שיעורים פרטיים בוורדפרס
שיעורים פרטיים בוורדפרס

הרובד הבסיסי הוא הרובד הפשוט ביותר שמיועד להקמה של אתרים פשוטים במיוחד ואילו הרובד העליון הוא הרובד שמאשש את ההנחה לפיה בכל הקשור לוורדפרס, השמיים הם הגבול. בעזרת המערכת ניתן ליצור חנות מקוונת, ליצור זרימה בין העמודים, להוסיף אנימציות וסרטונים ובקיצור ניתן לכתוב כי האפשרויות מוגבלות רק על ידי גבולות הדמיון.

לשם מה נחוצים שיעורים פרטיים בוורדפרס?

עד לא מזמן כאשר אדם מן הישוב רצה להקים אתר מקצועי ומתקדם לתפארת בעזרת וורדפרס, היה עליו לפנות לחברה מקצועית לבניית אתרי וורדפרס כיוון שהידע הרב שנצבר בנוגע ליכולות של המערכת היה שמור בידיהם של המשוגעים לדבר. עם זאת, לאחרונה נפרצו הסכרים כשיותר ויותר מומחים לדבר החליטו לחלוק את הידע הרב שצברו עם גולשים אחרים.

בעזרת שיעורים פרטיים וורדפרס ממומחים בתחום ניתן לרכוש כלים שיחסכו לכם את עבודה רבה ויפתחו בפניכם מגוון אפשרויות לפיתוח מתקדם יותר של האתר שלכם. תוך מספר פגישות ניתן לרכוש מספיק ידע ומיומנות כדי להגיע לרמת שליטה גבוהה וליכולות מתקדמות במערכת ובשלב מאוחר יותר להציע את השירותים המקצועיים שלכם לאחרים ואפילו בתשלום.

שיקולים בהזמנת שיעורים פרטיים בוורדפרס:

להלן מספר טיפים לבחירת המורה שלכם:

  • הקפידו לבחור מורה פרטי שעובד במסגרת של חברה גדולה המעניקה שירות מקיף בנוסף לשיעורים. תנו עדיפות לחברה שמעניקה שירותי בנייה, עיצוב, קידום ואחסון אתרי וורדפרס.
  • זמינות – לא אחת התלמידים נתקלים בקשיים מסוימים במהלך העבודה האישית. לפיכך מומלץ לברר מראש מהי מידת הזמינות שתזכו לה. בררו האם תוכלו להתקשר למורה גם מחוץ לשעות הפעילות והאם תצטרכו לשלם תשלום נוסף בעבור שירות זה.
  • ניסיון – זכותכם לקבל מידע רלוונטי לגבי הניסיון של המורה העתידי שלכם. נסו לברר האם הקים אתרים מפורסמים, לאילו חברות הוא מעניק שירותים וכמה שנות ניסיון יש לו בתחום.
  • סקר מחירים – מחיר גבוה לאו דווקא מעיד על איכות גבוהה. אך גם מחיר נמוך לאו דווקא מעיד על איכות נמוכה.  לפני שתבחרו את המורה המועדף עליכם, בצעו סקר שוק, הרגישו את הדופק של התחום מבחינת התמחור והקפידו שלא להתפתות להצעות נמוכות במיוחד שלרוב באות לחפות על ניסיון מועט.

 

חברתנו מציעה מגוון אפשרויות לשיעורים פרטיים גם להדרכות בחברות וארגונים וגם לאנשים פרטיים, במגוון רמות – ממתחילים ועד מתקדמים ואנשים עם רקע רב בתכנות וכתיבת קוד.

תוכלו לקרוא כאן קצת יותר אודות המערך המוצע שלנו ללמידת בניית אתרים –  כמובן מכיוון שמדובר בשיעורים פרטיים – נשמח להתאים את מערך הלימוד לפי התלמיד/ה ספציפית – ואפילו לפי הנושא/פרוייקט שהוא עומד/ת מולו..

רוצים לשתף את הפוסט?

מאמרים נוספים בנושא:

הרשמו לקבלת עידכונים

למי שרוצה להבין וללמוד

הצטרפו אלינו לפייסבוק

רוצים ייעוץ עם מומחה

רוצים שנציג מחברתנו יחזור אליכם אישית לשיחת ייעוץ ללא התחייבות?

לימודי און ליין
בניית אתרים | קידום | שיווק

אנחנו בודקים את
חנות ה E-commerce שלכם,

אתם ממקסמים מכירות!
תשפרו את החנות המקוונת למקסימום הצלחה באמצעות קבלת תמונת מצב המורכבת מצ’ק ליסט עם 300 סעיפים שונים.

צריכים עזרה מקצועית לכמה דקות?

השירותים שלנו

שירותי שיווק, מיתוג ועיצוב

אינטגרציות, אבטחה ואופטימיזציה

שירותי אחסון אתרים
ורישום דומיינים

הדרכות ושיעורים פרטיים​

אפיון ופיתוח של מודולים ייחודיים לאתרים

קבלו הצעת מחיר אישית

השאירו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם עוד היום עם הצעת מחיר אישית מותאמת לצרכים שלכם